تیکت پشتیبانی

تیکت پشتیبانی چیست؟ + چگونه تیکت ارسال کنیم؟

فهرست مطالب

حتماً تا الان برایتان پیش آمده است که هنگام خرید یک سرویس با مشکلی مواجه شده باشید یا حتی سؤالاتی را درباره آن داشته باشید. تیکت پشتیبانی یکی از راهکارها برای برطرف ساختن مشکلات و پاسخ‌دهی به سؤالات شماست. در این محتوا به توضیح درباره تیکت پشتیبانی و مزایای پیگیری درخواست‌ها از طریق تیکت می‌پردازیم. پس همراه ما باشید.

تیکت پشتیبانی چیست؟

مفهومی است که معمولاً برای خدمات مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که مشتری با سؤال و یا مشکلی روبه رو می‌شود درخواست خود را از طریق تیکت برای آن ارسال می‌کند. تیکت‌ها از نرم افزارهای مدیریت مشتری (CRM) هستند که در راستای پشتیبانی از آن‌ها و مدیریت تیکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تیکت‌ها می‌توانند شامل مواردی مثل نوع مشکل، زمان وقوع، توضیح مشکل و هر اطلاعات دیگر باشند.

پس از ارسال تیکت، بخش پشتیبانی فنی به بررسی تیکت‌ها پرداخته و در جهت حل آن‌ها تلاش می‌کند.

مزایا ارسال تیکت پشتیبانی

امروزه یکی از بهترین راهکارها برای پیگیری درخواست‌های شما ارسال تیکت است. در پویان آی تی نیز چنین است. ارسال تیکت پشتیبانی مزایای زیادی را برای شما کاربران به همراه خواهد داشت. در اینجا به توضیح درباره برخی از این مزایا می‌پردازیم.

  • امکان پیگیری درخواست

پیگیری درخواست‌ها از طریق تیکت این امکان را برای شما به همراه می‌آورد تا بتوانید بدون نیاز به تماس تلفنی و یا مراجعه به مراکز مدنظر وضعیت درخواست خود را مشاهده و در صورت لزوم آن را پیگیری نمایید. این امر به مشتریان امکان می‌دهد تا درخواست‌های خود را که مستند شده مشاهده و حتی روند انجام آن را مرحله به مرحله مشاهده نمایند. این ارتباط سریع باعث می‌شود تا افراد بدون واسطه به حل مشکلات خود بپردازند. ارتباط با پشتیبانان به این صورت می‌تواند اعتماد مشتریان نسبت به شما را افزایش دهد و به بهبود تجربه کاربری آن منجر شود. و درنهایت از شما به عنوان یک ارائه دهنده خوب یاد کرده و مبلغ شما برای دیگر افراد شوند.

  • پاسخ دهی مرتبط و منظم

در صورتی که سیستم پشتیبانی تیکت‌ها به صورت مرتبط و منظم باشد اعتماد افراد را بیشتر به خود جلب می‌کند. این سیستم تیکت‌ها را بر اساس تایم ارسال آن‌ها دسته بندی و به صورت منظم پاسخ می‌دهد. این امر اعتماد کاربران به شما را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود آن‌ها بدانند سؤالات و مشکلاتشان به درستی مشاهده و به آن‌ها پاسخ داده می‌شود. این امر باعث ایجاد ارتباط قوی‌تر و پایدارتری بین سازمان و مشتریان می‌شود و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده را تضمین می‌کند.

  • ذخیره اطلاعات

در سیستم تیکت پشتیبانی اطلاعات افراد ذخیره می‌شود. این امر باعث می‌شود کاربران به صورت کامل تاریخچه‌ای از تمامی مکاتبات را در اختیار داشته باشند. این اطلاعات می‌تواند شامل مواردی مثل تمامی درخواست‌ها، پرسش‌ها، نیازها و مشکلاتی که مشتریان ارسال کرده‌اند باشد. همچنین پاسخ‌ها و راهکارهای ارائه شده توسط تیم پشتیبانی را نیز دارد.

این امر باعث می‌شود تا مشتریان در هر بازه زمانی به اطلاعات گذشته دسترسی یافته و از تجربیات خود بتوانند دوباره استفاده نمایند و راهکارهایی را برای بهبود خدمات و رفع مشکلات مشتریان پیشنهاد دهند. این اقدام نه تنها به بهبود کیفیت خدمات منجر می‌شود، بلکه به ایجاد ارتباط نزدیک‌تر و پایدارتر با مشتریان کمک می‌کند.

  • ارائه بازخورد

سیستم تیکت پشتیبانی این امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد تا بتوانند به صورت مستقیم کیفیت پاسخ‌ها و خدمات ارائه شده توسط سازمان را بررسی کنند. حال در این ارزیابی می‌توان سرعت پاسخ‌دهی، درستی اطلاعات و دقت در حل مشکلات مشتریان و این دست از موارد را مورد بررسی قرار داد.

ارائه این بازخوردها حال چه مثبت باشند و چه منفی می‌تواند به شما در بهبود فرایند خدمات سازمانتان کمک‌های شایانی بکند. سازمان‌ها به وسیله این بازخوردها قادر خواهند بود تا نقاط قوت و ضعف خود را شناخته و اقدامات لازم را در جهت بهبود آن به انجام برسانند.

چگونه تیکت ارسال کنم؟

در راستای ارسال تیکت برای رفع مشکلات خود می‌توانید روند زیر را طی کنید.

  1. وارد سایت پویان آی تی شوید. در بالای صفحه سمت چپ روی گزینه ارسال تیکت کلیک نمایید.
  2. در بخش ارسال تیکت پشتیبانی موارد لحاظ شده را بنویسید و در نهایت روی گزینه ارسال کلیک نمایید. شما می‌توانید با انتخاب بخش، مشخص کنید که سؤالات شما مربوط به چه بخشی است. تا پشتیبانان مجرب در هر کدام از بخش‌ها به سؤالات شما پاسخ دهند. همچنین امکان اولویت بندی نیز برای شما وجود دارد تا بتوانید درجه اهمیت و حاد بودن سؤال خود را از آن طریق مشخص سازید تا پشتیبانان بسته به اولویت به شما پاسخ دهند.
تیکت پشتیبانی

پویان آی تی این امکان را برای شما فراهم آورده که برای ارسال تیکت لزومی به ایجاد حساب کاربری نداشته باشید و بتوانید به عنوان مهمان سؤالات خود را مطرح و پاسخ مربوطه را از طریق ایمیل دریافت نمایید. در صورت تمایل به ایجاد حساب کاربری روی گزینه ایجاد حساب کاربری کلیک نمایید و با وارد نمودن اطلاعات خود (نام، نام خانوادگی، ایمیل، آدرس و کد پستی) حساب کاربری خود را به راحتی ایجاد کنید.

چگونه پاسخ تیکت خود را دریافت کنیم؟

در راستای دریافت پاسخ تیکت اگر حساب کاربری داشته باشید نه تنها در ایمیل بلکه با ورود به حساب کاربری خود می‌توانید روی گزینه تیکت‌های اخیر کلیک و پاسخ خود را مشاهده کنید. همچنین در صورت نداشتن حساب کاربری و ورود به عنوان مهمان پاسخ تیکت شما به صورت ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

دو نکته که در ارسال تیکت باید در نظر داشته باشید.

  1. سعی کنید کلیه مشکلات و سؤالات خود را به صورت منظم در یک تیکت ارسال کنید و از نوشتن تیکت‌های پی در پی خودداری نمایید.
  2. در دریافت پاسخ تیکت خود صبور باشید. ازآنجا که تیکت‌ها بر اساس زمان ارسال مرتب می‌شوند و به علت تعداد بالای کاربران و مشتریان ممکن است پاسخ‌دهی به سؤالات شما اندکی زمان بر باشد. پس به جای ارسال مجدد تیکت، تماس و این دست از موارد منتظر دریافت پاسخ باشید.

و در آخر

در این محتوا به توضیح درباره مزایای استفاده از تیکت پرداختیم و نکاتی را که باید آن‌ها را رعایت می‌کردید به شما متذکر شدیم. در مسیر پاسخ دهی به سؤالات و دریافت خدمات ارائه دهنده‌ای را انتخاب کنید که معتبر باشد و با ارائه خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب و همین‌طور پشتیبانی جامع و متخصص در مسیر رشد و پیشرفت کاریتان به شما کمک کند.

پویان آی تی ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه، سرور مجازی و سرور اختصاصی در کنار شماست تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سؤالات متداول

  • تیکت پشتیبانی چیست؟

عبارت است از مجموعه سؤالات کتبی که برای واحد پشتیبانی ارسال می‌شود و پشتیبانان فنی نیز سؤالات آن‌ها را بررسی و پاسخ آن‌ها را از طریق حساب کاربری و ایمیل ارسال می‌کنند. 

  • مدت زمان پاسخگویی به تیکت پشتیبانی چقدر است؟

یکی از اهداف پویان آی تی پاسخ دهی صحیح و کامل به مشتریان و ارائه یک تجربه کاربری منحصر به فرد است. همین ویژگی موجب شده است تا پویان آی تی حتی در روزهای تعطیل نیز در جهت برطرف سازی مشکلات شما همراهتان باشد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سؤالات شما پاسخ دهد.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

CRM پشتیبانی آنلاین