هوش مصنوعی Microsoft Designer

آشنایی با هوش مصنوعی Microsoft Designer

در عصر حاضر با پیشرفت علم و فناروی هوش مصنوعی کامل تر می‌شود و عرصه ی رقابت را میان انسان‌ها و خود تنگ تر می‌کند. یکی از این آن‌ها هوش مصنوعی Microsoft Designer است. این هوش مصنوعی توسط شرکت Microsoft رونمایی شد و می‌تواند به طراحی رابط‌های کاربری، پوسترها و دیگر موارد بپردازد. شما می‌توانید توضیحات و ویژگی‌های مد نظر خود را برای هوش مصنوعی Microsoft Designer بیان و در نهایت تصویر مد نظر خود را دریافت کنید. علاوه بر آن شما در Microsoft Designer قادر خواهید بود تصاویر ایجاد شده را بنابر سلیقه ی خود تغییر دهید.

در این مقاله نحوه ی ایجاد پوستر یا هر عکس دلخواه را به شما آموزش خواهیم داد پس با ما همراه باشید!

مرحله به مرحله با Microsoft Designer

در مرحله ی اول وارد سایت Microsoft Designer شوید. صفحه ی زیر برای شما نمایش داده می‌شود که دارای بخش‌های گوناگونی است.

microsoft designer

در کادر زیر مشخصات و ویژگی‌های مد نظر خود را بنویسید و در نهایت گزینه ی Generate را انتخاب نمایید. برای مثال فرض می‌کنیم شما پوستری برای سفر آسان مد نظر دارید.

microsoft designer

بعد از چند ثانیه هوش مصنوعی Microsoft Designer برایتان پوسترهایی را طراحی می‌کند. در اینجا شما می‌توانید یا تصویر را دانلود و یا با انتخاب گزینه ی Customize design آن را ادیت نمایید.

microsoft designer

با انتخاب گزینه ی Customize design پنجره‌ای جدید برای ادیت برای شما باز می‌شود که دارای گزینه‌های زیادی است. برای مثال در کادر نمایش زیر، گزینه‌های زیادی وجود دارد که برای ادیت عکس مد نظر خود می‌توانید از آن استفاده نمایید. با انتخاب بخش Template و سرچ موضوع مد نظرتان تصاویر متعددی برای شما نمایان می‌شود که شما می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب نمایید.

Microsoft Designer

در کادر Ideas نیز شما می‌توانید ایده‌های مختلفی را مشاهده نمایید و حتی پوستر خود را به صورت MP4 نیز مشاهده کنید. در نهایت با انتخاب گزینه ی Download فایل مد نظر خود را خواهید داشت.

نکته ی دیگر این است که شما می‌توانید عکسی را به دلخواه خود وارد و در نهایت تصاویری با قالب‌های متفاوت دریافت نمایید.

Microsoft Designer

و در آخر

این هوش مصنوعی در حال حاضر به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. شما می‌توانید برای طراحی پست‌های اینستاگرام و دیگر موارد از آن استفاده نمایید و تصویر مطلوب خود را در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

Microsoft Microsoft Designer هوش مصنوعی