بهترین افزونه های وردپرس

بهترین افزونه های وردپرس 2023

وردپرس یا (WordPress) به اختصار (WP) یک سیستم مدیریت محتوا یا (CMS)  انعطاف پذیر برای ایجاد وب سایت است. که می‌تواند برای افرادی که تا به حال هیچ تجربه کد نویسی ندارند و می‌خواهند یک وب سایت، وبلاگ و یا اپلیکیشن بسازند مفید باشد؛ این نرم افزار هیچ هزینه ای ندارد و هرکس می‌تواند آن را به صورت رایگان نصب و از آن برای ساخت و ویرایش وبلاگ به راحتی استفاده کند. هزاران افزونه رایگان در دایرکتوری رسمی وردپرس وجود دارد که تقریباً هر ویژگی را برای هر نوع وب سایتی پوشش می‌دهد. همچنین می‌توانید افزونه‌های ممتاز وردپرس را از بازارهای شخص ثالث دریافت کنید یا حتی خودتان یک افزونه ایجاد کنید. در این مقاله به معرفی بهترین افزونه های وردپرس می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

بهترین افزونه‌های وردپرس

در حال حاضر ما گزینه‌های زیادی را بررسی و در نهایت به چند مورد خاص محدود کردیم و جنبه‌های گوناگونی را برای آن در نظر گرفتیم که شامل موارد زیر است :

  1. ویژگی‌ها : ارزیابی افزونه‌های زیاد و اطمینان حاصل نمودن از اینکه که آیا این ویژگی ارائه شده با اهداف انطباق دارد یا خیر، علاوه بر آن قابلیت نصب بر روی هر نوع وب سایتی را دارد یا نه.
  2. معتبر بودن : افزونه‌های رایگان متعددی انتخاب و اعتبار توسعه دهندگان آن مورد بررسی قرار گرفت تا از ایمن بودن آن‌ها مطمئن شویم.
  3. سازگار بودن : افزونه‌های انتخابی بایستی با نسخه‌های اخیر وردپرس و PHP سازگار باشد.

1. Elementor – بهترین افزونه صفحه ساز

Elementor از جمله محبوب ترین افزونه‌های ورد پرس برای ایجاد صفحه می‌باشد و قابلیت drag and drop را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند در کوتاه ترین زمان صفحات و پست‌های خود را سفارشی سازند. در کنار آن Elementor به ارائه ی بیش از 100 قالب از پیش ساخته شده برای انواع وب سایت ها می‌پردازد. آمار دانلود این افزونه در حال حاضر 5+ میلیون و  امتیاز آن 4.5/5 است. از جمله ویژگی‌های مهم و قابل توجه این افزونه می‌توان به ویرایشگر drag and drop، کتابخانه الگوها، بیش از 90 ابزارک رایگان اشاره کرد. Elementor بهترین گزینه برای ساخت صفحه و سفارشی سازی می‌باشد.

2. WooCommerce – بهترین افزونه تجارت الکترونیک وردپرس

WooCommerce بهترین افزونه وردپرس تجارت الکترونیک و ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک به حساب می‌آید و مواردی چون ایجاد ویترین، فهرست محصولات و مدیریت سفارش را فراهم می‌کند. در کنار آن کارت‌های اعتباری اصلی و پرداخت‌های انتقال بانکی را می‌پذیرد و به طور یکپارچه با 140 درگاه پرداخت ویژه منطقه یکپارچه می‌شود. از آن‌جا که WooCommerce با وردپرس یکپارچه شده است. برای مدیریت فروشگاه‌های آنلاین مناسب است و با کمک آن به آسانی می‌توانید به مدیریت بپردازید. این افزونه تا به امروز در حدود 5+ میلیون بار دانلود شده و امتیاز  4.5/5 را به دست آورده است. از جمله ویژگی‌های این افزونه می‌توان به یکپارچه، جادوگر راه اندازی سریع، پشتیبانی از چندین دروازه پرداخت اشاره کرد این افزونه رایگان است و در صورت افزودن افزونه‌های اختیاری از 6 دلار در ماه شروع می‌شود.

3. Wordfence – بهترین افزونه امنیتی وردپرس

بهترین افزونه برای ایمن سازی وب سایت‌های وردپرس به حساب می‌آید و می‌تواند جنبه‌های گوناگون امنیتی و سیاسی از جمله امنیت ورود، شناسایی بدافزار و جلوگیری از ترافیک مخرب را پوشش دهد. و پس از نصب می‌تواند موارد مختلفی را همچون خلاصه فایروال، حملات مسدود شده و اسکن‌های مشکلات امنیتی نمایش دهد. این افزونه تا به امروز در حدود +4 میلیون بار دانلود شده و امتیاز 4.5/5 را دریافت کرده است. از جمله ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به احراز هویت دو مرحله ای (2FA)، فایروال برنامه وب (WAF)، اسکن امنیتی و غیره اشاره کرد.

4. AIOSEO – بهترین افزونه سئو وردپرس

به عنوان افزونه ای مفید در جعبه ابزار رورد پرس به حساب می‌آید و برای بهینه سازی صفحات و پست‌ها برای موتورهای جستجو مناسب است. این افزونه دارای ویژگی‌های مفیدی همچون تجزیه و تحلیل سئو روی صفحه، مدیر تغییر مسیر، نقشه‌های سایت هوشمند، نشانه گذاری طرحواره داخلی می‌باشد. وجود ویژگی TruSEO به بررسی عبارت کلیدی ، توضیحات متا، لینک ها و طول محتوا می‌پردازد. و در نهایت امتیازی کلی به سئو می‌دهد و نحوه ی بهبود این امتیاز را تیز توصیه می‌کند. با کمک این ویژگی مدیر از اینکه کاربران همیشه به صفحه درست هدایت می‌شوند اطمینان حاصل می‌کند و از سایت شما پشتیبانی می‌کند. این افزونه 3+ میلیون بار دانلود شده و امتیاز 4.6/5 را دارد.

5. WPForms – بهترین افزونه فرم ساز وردپرس

افزونه ی فرم تماس جامع می‌باشد و دارای ویژگی‌هایی همچون drag and drop ، قالب‌های فرم از پیش ساخته شده، حفاظت از هرزنامه، تعبیه کد کوتاه می‌باشد. در حال حاضر 22 قالب از پیش ساخته شده برای نسخه رایگان افزونه از جمله فرم تماس، فرم ثبت نام و فرم ثبت نام در خبرنامه وجود دارد. همچنین امکان ایجاد فرم از ابتدا وجود دارد. فرم‌هایی که به وسیله ی این قالب ایجاد می‌شوند واکنش گرا هستند. به این صورت که به راحتی در تلفن‌های همراه کار می‌کنند و همچنین با اقدامات حفاظت از هرزنامه hCaptcha و reCAPTCHA همراه هستند. دانلود این افزونه چیزی در حدود 5+ میلیون بار صورت گرفته است و امتیاز 5/5 را دارد.

6. LiteSpeed Cache – بهترین افزونه ذخیره سازی وردپرس 

بهترین افزونه برای کش ورد پرس به حساب می‌آید. استفاده از این افزونه رایگان است و یک رابط بصری برای مدیریت کش سایت و ویژگی‌های پیشرفته آن ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این افزونه می‌توان به تنظیمات کش جامع، سرویس CDN، بهینه سازی صفحه و تصویر اشاره نمود. آمار دانلود این افزونه 100000+ و امتیاز آن 4.5/5 است.

7. MemberPress – بهترین افزونه عضویت

مناسب ترین افزونه برای یک سایت عضویت برای کسب درامد با فروش دوره‌های آنلاین، دانلودهای دیجیتال مبتنی بر عضویت و سایر محتوای انحصاری می‌باشد. این افزونه ی پرمیوم دارای تیم پشتیباتی قوی ای است و راه اندازی آن آسان است. و با پلاگین هایی همچون bbPress برای ایجاد یک انجمن محافظت شده با رمز عبور یا Easy Affiliate برای یک برنامه وابسته ترکیب می‌شود. MemberPressدارای ویژگی‌های مطلوبی همچون قوانین محدودیت محتوا، برنامه وابسته، سیستم صورتحساب خودکار، راه اندازی آسان می‌باشد و شما می‌توانید از ان برای ایجاد یک سابت عضویت پولی استفاده نمایید. آمار دانلود این افزونه 28000+ و امتیاز آن 4.6/5 است.

 

8. bbPress – بهترین افزونه انجمن

افزونه‌ای رایگان و سبک است که به صورت یکپارچه با وردپرس ترکیب می‌شود و راه اندازی انجمن با کمک این افزونه خیلی سریع رخ می‌دهد. قسمت مدیریت انجمن از صفحه ی مدیریت قابل دسترسی است و رابط کاربری آن نیز برای مدیریت انجمن‌ها و حساب های کاربری ساده و آسان برای استفاده است. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این افزونه می‌توان به رابط کاربری ساده و سازگاری با تم اشاره کرد. آمار دانلود این افزونه 200000+ و امتیاز آن 4/5 می‌باشد.

9. UpdraftPlus – بهترین افزونه پشتیبان گیری وردپرس

تهیه نسخه پشتیبان از سایت وردپرس برای جلوگیری از از دست رفتن اطلاعات در صورت رخدادهایی همچون خرابی سیستم، خرابی هارد دیسک یا نقض امنیت بسیار مهم است. UpdraftPlus از جمله بهترین افزونه‌های وردپرس برای مدیریت پشتیبان گیری وردپرس است. این افزونه دارای ویژگی‌های قابل توجهی است که می‌توان به پشتیبان گیری برنامه ریزی شده، ادغام با فضای ذخیره سازی مبتنی بر ابر اشاره کرد. این افزونه تا به امروز 3+ میلیون بار دانلود شده است و امتیاز آن 5/5 است.

10. WPSpectra – بهترین صفحه ساز رایگان وردپرس

WPSpectra افزونه ای محبوب و رایگان برای صفحه ساز است. که شما می‌توانید سایت خود را بدون داشتن هیچگونه دانشی در کد نویسی انجام دهید. این افزونه بلوک‌های خاصی را به ویرایشگر گوتنبرگ سایت وردپرس شما اضافه می‌کند و امکان ویرایش سریع و آسان در صفحه را فراهم می‌کند. از جمله ویژگی‌های این افزونه می‌توان به سازنده بصری، سفارشی سازی آسان و رایگان بودن آن اشاره کرد.

11. Weglot –بهترین افزونه ترجمه وردپرس

به عنوان بهترین افزونه برای ترجمه خودکار سایت وردپرس کاربرد دارد و می‌تواند وب سایت‌ها را به صورت خودکار به بیش از 100 زبان ترجمه نماید. در کنار آن به ارائه ی ابزارهای پس از ویرایش می‌پردازد و این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانید تغییراتی مناسب در ترجمه‌ها ایجاد نمایید. این نرم افزارهای ترجمه به پیروی از بهترین شیوه های سئو می‌پردازند تا بتوانند به ترجمه ی cloud data و URL های خاص زبان کمک کند. درکنار آن می‌تواند مخاطب را به صورت خودکار و بر اساس تنظیمات مرورگر آن‌ها به زبان وب سایت مناسب هدایت نماید. از جمله ویژگی‌های این افزونه می‌توان به SEO چند زبانه، تغییر مسیر خودکار و واژه نامه اشاره کرد. آمار دانلود این افزونه  40000+ و امتیاز آن 4.8/5 است.

12.AddToAny – بهترین افزونه یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی برای وردپرس

افزونه ای مناسب برای ادغام رسانه‌های اجتماعی به حساب می‌آید. این افزونه رایگان است و دارای ویژگی‌های بسیاری است که با افزونه های پولی وردپرس رقابت می‌کند. این افزونه می‌تواند از بیش از 80 پلتفرم اجتماعی پشتیبانی کند. در کنار آن، گزینه ای را برای اضافه کردن دکمه های شناور ارائه می‌دهد. بنابراین دکمه‌های اشتراک گذاری اجتماعی در همان مکان باقی می‌مانند حتی زمانی که کاربر در صفحه اسکرول می‌کند. از دیگر ویژگی‌های AddToAny می‌توان به سازگاری با پلتفرم های مختلف رسانه‌های اجتماعی، تعداد اشتراک‌های اجتماعی، دکمه‌های اشتراک گذاری شناور اشاره کرد. آمار دانلود این افزونه 500000+ و امتیاز آن 4.5/5 است.

13. Mailchimp برای وردپرس – بهترین افزونه اشتراک ایمیل

بهترین افزونه برای ایجاد فرم‌های اشتراک خبرنامه ها می باشد. که ایجاد آن با کمک این افزونه بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب کنید کدام یک در فرم نمایش داده شوند. شما با کمک نسخه ی رایگان این افزونه می‌توانید ظاهر فرم را با استفاده از تم های اولیه یا از پیش تعریف شده فرم سفارشی کنید. علاوه بر آن فرم می‌تواند سبک‌ها را از موضوع فعال سایت به ارث ببرد. بنابراین در صورتی که می‌خواهید یک سبک ساز داشته باشید، باید به یک طرح برتر ارتقا دهید. از جمله ویژگی‌های قابل توجه در این افزونه می‌توان به فرم ساز بصری، گزینه های میدانی از پیش ساخته شده آن اشاره نمود. آمار دانلود این افزونه 2+ میلیون و امتیاز آن 5/5 است.

14. WP Mail SMTP – بهترین افزونه خبرنامه

بهترین افزونه برای اطمینان از تحویل نامه برای کمپین‌های بازاریابی به حساب می‌آید. این افرونه به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای کمپین‌های بازاریابی به لیست مشترکین خود ایمیل ارسال کنید. از جمله ویژگی‌های این افزونه می‌توان به گزینه‌های مختلف پست الکترونیکی، و همچنین گزارش‌های ایمیل و گزارش‌های مربوط به نسخه پریمیوم اشاره کرد. آمار دانلود این افزونه 2+ میلیون و امتیاز آن 5/5 است.

15. Smash Balloon Social Photo Feed – مناسب ادغام اینستاگرام برای وردپرس

این افزونه بهترین افزونه برای قرار دادن عکس در سایت وردپرس به حساب می‌آید. که برای تنظیم آن بایستی افزونه را نصب کنید، به حساب خود متصل شوید، فید را سفارشی کنید و پست‌های اینستاگرام را با استفاده از بلوک جدید جاسازی کنید. شما می‌توانید به صورت‌های مختلف آن را تنظیم نمایید . این افزونه پاسخگو است تا مطمئن شود که در تلفن همراه نیز خوب به نظر می‌رسد. در صورتی که نسخه ی حرفه ای را انتخاب کنید چهارنوع طرح بندی جدید را دریافت خواهید کرد که شامل شبکه، چرخ فلک، سنگ تراشی و برجسته است.

علاوه بر آن این نسخه این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید یک فید برای هشتگ‌ها، پست‌های برچسب گذاری شده یا نمایش ترکیبی از فیدهای مختلف در وب سایت ایجاد کنید. از جمله ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به ذخیره پست، فید نامحدود اشاره کرد تا به امروز این افزونه 1+ میلیون بار دانلود شده و امتیاز آن 5/5 است.

16. Booking Calendar – بهترین افزونه رزرو وردپرس

از بهترین افزونه‌های وردپرس است که در حال حاضر بیش از 60000 نصب فعال دارد و با نسخه رایگان، ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این افزونه می‌توان به بلوک گوتنبرگ برای جاسازی تقویم در یک صفحه یا پست، پشتیبانی از CAPTCHA، گزینه‌های سفارشی سازی غنی اشاره کرد. این افزونه گزینه ای مناسب برای پذیرش رزرو و مدیریت قرار ملاقات‌ها است. میزان دانلود این افزونه 60000+ و  امتیاز آن 4.5/5 است. 

17.The Events Calendar – بهترین افزونه تقویم

بهترین افزونه برای مدیریت رویدادها و رخدادها است و کاربران را برای ثبت نام و پبوستن به آن ترغیب می‌کند. با کمک رابط‌های بک اند می‌توان به سرعت رویدادها را ایجاد نمود و جرئیات را به آن اضافه کرد. هرکدام از رویدادها دارای صفحه ای اختصاصی برای نمایش اطلاعات هستند. شما می‌توانید از بلوک فهرست رویدادها برای جاسازی تقویم رویداد در یک پست یا صفحه استفاده کنید. و بازدیدکنندگان سایت می‌توانند نمای فهرست، ماه یا روز را انتخاب و با کلیک بر روی هر رویداد، آن‌ها به صفحه رویداد دقیق هدایت شوند. از دیگر ویژگی‌های این افزونه می‌توان به سازگاری با تقویم گوگل و iCalendar، ادغام نقشه‌های گوگل، قابل ارتقا برای فروش آنلاین بلیط نیز اشاره نمود. آمار دانلود این افزونه 800000+و امتیاز آن 4.5/5 است.

18. Knowledge Base for Documentation and FAQs – بهترین افزونه ویکی برای وردپرس

بهترین افزونه برای ایجاد پایگاه دانش یا صفحات اسناد است. شما با استفاده از این افزونه می‌توانید پایگاه دانش خود را به راحتی تنظیم نمایید و با انتخاب رنگ‌ها، برچسب ها و فونت‌های آن‌ها را سفارشی کنید. اضافه نمودن دسته بندی‌ها و مقالات در آن  آسان است و برای ایجاد اسناد پیچیده احتیاجی به ترفندهای کدنویسی نخواهید داشت. از دیگر ویژگی‌های این افزونه می‌توان به سلسله مراتب اسناد، کادر جستجو، سفارشی سازی اسلاگ نیز اشاره نمود. آمار دانلود 10000+ و امتیاز آن 5/5 است.

19. Forminator – بهترین افزونه آزمون

از این افزونه برای ایجاد آزمون‌های شخصیتی و همینطور فرم‌ها و نظر سنجی‌ها استفاده می‌شود. شما با استفاده از Forminator می‌توانید دو نوع آزمون دانش و شخصیتی ایجاد کنید. علاوه بر آن این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید میان طرح‌های مسابقه با صفحه بندی و یا بدون آن انتخاب نمایید. افزونه ی Forminator دارای سازنده drag and drop است که این فرصت را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید سوالات و پاسخ‌ها را مرتب سازید. 

از دیگر ویژگی‌های این افزونه می‌توان به آمار داشبورد، سازنده بصری اشاره کرد. آمار دانلود این افزونه 200000+ و امتیاز آن 5/5 است.

20. Connections Business Directory – بهترین افزونه دایرکتوری

بهترین افزونه برای ایجاد فهرست کارکنان یا صفحه فهرست کسب و کار می‌باشد. که دارای سه قالب رایگان است که با استفاده از سفارشی ساز وردپرس قابل تنظیم هستند. شما با کمک این افزونه می‌توانید از فیلدهای قابل تکرار برای نمایش اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل استفاده کنید. و هر ورودی را به‌عنوان عمومی، خصوصی به گونه ای تنظیم کنید که فقط مدیران بتوانند آن را ببینند. با پشتیبانی از دسته سلسله مراتبی، قادر هستید دسته بندی ها را اضافه کنید و هر کسب و کار یا عضوی را به صورت سلسله مراتبی وارد کنید. در نهایت، پشتیبانی از صفحه نمایش رتینا امکان گنجاندن یک تصویر پاسخگو در هر ورودی را فراهم می‌کند. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این افزونه می‌توان به قالب‌های مختلف، سفارشی ساز قالب، قابل ارتقا با استفاده از برنامه های افزودنی اشاره کرد. آمار دانلود آن 10000+ و امتیاز آن 5/5 است.

21. Icegram – بهترین افزونه پاپ آپ

بهترین افزونه برای ایجاد پنجره‌های بازشو برای بازاریابی ایمیلی یا بهینه سازی تجارت الکترونیک است. شما با استفاده از این افزونه می‌توانید به ایجاد فهرست مشترکین، بازیابی چرخ دستی‌های رها شده، اشتراک‌گذاری محتوای وب‌سایت و استقبال از بازدیدکنندگان بپردازید. این افزونه رایگان است و برای استفاده از آن کافی است آن را به صورت رایگان دانلود کرده و در سایت وردپرسی خود نصب کنید. اگر به ویژگی‌های قوی‌تری نیاز دارید، می‌توانید به یک برنامه پولی ارتقا دهید.

انواع مختلفی از فرم‌ها موجود است، که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاپ آپ اساسی – یک پاپ آپ ساده که در وسط صفحه ظاهر می‌شود.
  • جعبه چسبنده – کادر پاپ آپ در یک موقعیت ثابت در صفحه.
  • فرم درون خطی – کادر فرمی که در محتوای صفحه تعبیه شده است.
  • پنجره بازشو مسنجر – یک کادر بازشو که در یک ظرف به سبک چت ظاهر می‌شود.
  • پوشش تمام صفحه – یک کادر تمام صفحه پاپ آپ مناسب برای نمایش پیام خوش آمدگویی همراه با فرم.

از جمله ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به تم های پاپ آپ، پشتیبانی مشتری، سازگار با GDPR اشاره کرد. میزان دانلود این افزونه 30000+ و امتیاز آن 4.5/5 است.

22. HubSpot – بهترین پلاگین CRM

بهترین افزونه برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و تولید سرنخ است. و نسخه‌های رایگان آن نیز به ارائه ی ویژگی‌های کافی برای پیاده سازی استراتژی های CRM در اکثر وب سایت‌ها می‌پردازند. از جمله ویژگی‌های CRM می‌توان به فرم تماس، چت زنده و خبرنامه ایمیل اشاره کرد که این ویژگی‌ها به صورت خودکار با داشبورد اصلی مخاطبین در مدیریت وردپرس شما همگام می‌شوند. آمار دانلود این افزونه 200000+ و امتیاز آن 4.5/5 است.

23. 3CX Live Chat – بهترین افزونه چت زنده

بهترین افزونه مناسب برای وب سایت‌های کسب و کار کوچک و متوسط است. 3CX Live Chat مناسب برای چت زنده برای سایت‌های وردپرسی است که  راه اندازی 3CX Live Chat بسیار آسان است و در عرض چند دقیقه آماده می‌شود. پس از نصب افزونه شما بایستی یک کانال را انتخاب، عوامل چت خود را اضافه کنید و جعبه گفتگو را سفارشی کنید. ویژگی چت به صورت خودکار به وب سایت شما اضافه می‌شود. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این افزونه می‌توان به راه اندازی آسان، چت باکس قابل تنظیم، نشانگر پیام جدید، رتبه بندی نماینده اشاره کرد. میزان دانلود آن 40000+ و  امتیاز آن 4.5/5 است. 

24. WP RSS Aggregator – بهترین افزونه فید RSS

بهترین افزونه برای وارد کردن و نمایش فیدهای RSS و نمایش محتوا در وب سایت وردپرس است. داشتن ویژگی کشف خودکار این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید مطالب را به راحتی واکشی کنید. تنها کافی است URL وب سایت را اضافه و افزونه فیدهای RSS موجود را بازیابی نمایید. عدم محدودیت در منابع این امکان را فراهم می‌آورد تا فیدهای RSS مختلف را ترکیب کنید. تنها با اضافه نمودن بلوک افزونه یا اضافه نمودن کد کوتاه موجود می‌توانید آن را نمایش دهید. علاوه بر این، قالب نمایشگر متناسب با طراحی وب سایت شما قابل تنظیم است. میزان دانلود این افزونه 60000+ و  امتیاز آن 4.5/5است. 

25. PDF Embedder – بهترین افزونه نمایش PDF

بهترین افزونه برای نمایش یک فایل PDF در صفحه یا پست وردپرس است و استفاده از آن بسیار آسان است. به این صورت که پس ار نصب افزونه بلوک PDF Embedder جدید را روی یک پست اضافه کنید و یک فایل PDF آپلود کنید. یا یکی را از کتابخانه رسانه وردپرس انتخاب کنید. با استفاده از تنظیمات افزونه می‌توانید اندازه نمایش جاسازی و مکان نوار ابزار را تنظیم کنید. شما با خرید نسخه ی پولی این افزونه قادر خواهید بود تا از ویژگی‌های پیشرفته ای مانند دکمه دانلود، حالت تمام صفحه و پیمایش بی پایان بهره مند شوید. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این افزونه می‌توان به کاربر پسند، دکمه دانلود (حق بیمه)، حالت تمام صفحه (حق بیمه) اشاره کرد. آمار دانلود این افزونه 300000+ و امتیاز آن 4.5/5 است. 

26. MonsterInsights – بهترین افزونه گوگل آنالیتیکس وردپرس

بهترین افزونه برای ادغام Google Analytics در یک وب سایت وردپرس است. این افزونه آمار سایت را در زمان واقعی نشان می‌دهد و شناسایی و حل هر مشکلی را آسان می‌کند. از آن جا که این افزونه برای انواع وب سایت‌ها مناسب است شما می‌توانید از آن برای ردیابی وابسته، ردیابی پست، ردیابی دانلود فایل، ردیابی جمعیت شناسی و موارد دیگر استفاده کنید. از جمله ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به گزارش‌های داشبورد، نظارت در زمان واقعی، ردیابی کاربر اشاره کرد. آمار دانلود این افزونه 3+ میلیون و امتیاز آن 4.5/5 است

27. CoSchedule – بهترین پلاگین مدیریت پروژه

بهترین گزینه برای ادغام تقویم‌های CoSchedule در وردپرس با ابزار تقویم بازاریابی CoSchedule است. در صورت نصب این افزونه می‌توانید پروژه‌ها و وظایف را از داشبورد وردپرس مدیریت نمایید. از جمله ویژگی‌های این افزونه می‌توان به تقویم بازاریابی با drag and drop، کدگذاری رنگی قابل تنظیم و پروژه‌ها، وظایف و پیوست های نامحدود اشاره کرد. CoSchedule برای دانلود رایگان است با این حال با خرید نسخه ی پرمیوم آن می‌توانید به ویژگی‌هایی از جمله همکاری هم‌زمان اعضای تیم، اتوماسیون وظایف تکرارشونده و مشاهده‌های ناظر پروژه دسترسی یابید. آمار دانلود این افزونه 9000+ و امتیاز آن 4.5/5 است.

28. GiveWP – بهترین افزونه اهدا

بهترین افزونه برای جمع آوری کمک‌های مالی وب سایت‌های سازمان‌های غیر انتفاعی است. و به پشتیبانی از دروازه‌های پرداخت مختلفی همچون PayPal ،Stripe و Authorize.net می‌پردازد. این افزونه آپشن‌های زیادی را جهت دریافت کمک‌های مالی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این فرم‌ها را برای کمک‌ها ایجاد نمایید و در صورتی که در حال اجرای یک کمپین جمع آوری کمک هستید، از ویژگی هدف کمک مالی برای تعیین هدف و نمایش نوار پیشرفت در سایت استفاده کنید. در حال حاضر سه قالب از فرم‌های کمک مالی وجود دارد که قابل تنظیم هستند. در کنار آن، این افزونه اعلان‌های ایمیل را نیز جهت قدردانی و تشکر برای اهداکننده و هم برای مالک وب‌سایت فراهم می‌آورد. امتیاز این افزونه 4.5/5 و آمار دانلود آن 100000+ است.

29. BackWPup – بهترین افزونه پایگاه داده وردپرس

بهترین افزونه برای پشتیبان گیری و همینطور بازیابی پایگاه داده وردپرس می‌باشد. شما با تهیه ی نسخه ی رایگان آن می‌توانید به پشتیبان گیری از پایگاه داده و فایل‌ها با فرمت‌های tar، tar.gz و zip.، ذخیره‌سازی شخص ثالث، صادرات وردپرس XML و بهینه‌سازی پایگاه داده بپردازید. در کنار آن نسخه ی رایگان این فرصت را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید فایل پشتیبان را در فضای ذخیره سازی ابری مانند Dropbox، Microsoft Azure و Amazon S3 ذخیره کنید. Google Drive و OneDrive فقط در نسخه پولی موجود هستند که ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند پشتیبان‌گیری و بازیابی پایگاه داده رمزگذاری شده را نیز ارائه می‌کند. آمار دانلود این افزونه 700000+ و امتیاز آن 4.5/5 است.

30. Pretty Links – بهترین افزونه برنامه وابسته

بهترین افزونه برای کوتاه کردن و ردیابی پیوندهای وابسته به حساب می‌آید. که بازاریابان وابسته و صاحبان مشاغل برای مدیریت پیوندها از آن استفاده می‌کنند. این افزونه از یک رابط کاربری ساده برای سفارشی کردن لینک‌های وابسته و ردیابی کلیک‌ها استفاده می‌کند. از جمله ویژگی‌های این افزونه می‌توان به گزینه‌های نوع تغییر مسیر، حلزون حرکتی قابل تنظیم، ردیابی پیوند اشاره کرد. آمار دانلود این افزونه 300000+ و امتیاز آن 5/5 است.

31. Tutor LMS – بهترین افزونه LMS برای وردپرس

بهترین افزونه برای وب سایت‌های آموزشی، دوره‌های آنلاین به حساب می‌آید. این افزونه ابزارهای زیادی را در نسخه ی رایگان خود نیز دارد که این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید به ارائه ی دوره‌های نامحدود در شکل‌های مخنلف بپردازید. LMS دارای داشبورد دانشجویی و ردیاب پیشرفته می‌باشد تا بتوانید دوره‌هایی را که می‌گذرانید مشاهده نمایید. در کنار آن وجود ویژگی پرسش و پاسخ نیز این فرصت را فراهم می‌آورد تا قبل از ثبت نام در دوره سوالات خود را بیان کنید. در صورت انتخاب نسخه ی پولی Tutor LMS شما می‌توانید یک سازنده دوره مقدماتی برای طراحی دوره ها و یک سازنده گواهی برای ایجاد یک گواهی سفارشی زیبا برای هر دوره دریافت نمایید. آمار دانلود این افزونه 40000+ و امتیاز آن 4.5/5 است. 

32. Max Mega Menu – بهترین افزونه منوی وردپرس

بهترین افزونه برای جایگزینی منوی پیش فرض وردپرس با یک منوی بزرگ می‌باشد. Max Mega Menu می‌تواند به بهبود گزینه‌های سفارشی بپردازد و عناصر مختلف را اضاقه نماید. این افزونه دارای ویرایشگر تم داخلی است و می‌تواند ظاهر منو را تغییر دهد. از جمله نقاط قوت این افزونه می‌توان به پاسخگویی قابل تنظیم، طرح بندی‌های مختلف، ویرایشگر تم داخلی و… اشاره نمود. آمار دانلود این افزونه 400000+ و امتیاز آن 4.5/5 است.

و در آخر

اضافه نمودن برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌ها به سایت‌ها با کمک افزونه‌های جدید آسان گشته است. تنها کاری که شما بایستی انجام دهید این است که یک گزینه ی مناسب با نیاز خود را انتخاب نمایید. علاوه بر آن، شما هیچگونه محدودیتی در نصب افزونه‌های مختلف در وب سایت خود ندارید. البته فراموش نکنید که بهتر است در نصب این افزونه‌ها احتیاط‌های لازم را نیز به عمل آورید. نصب و فعال سازی بیش از حد این افزونه‌ها می‌تواند زمان بارگذاری را افزایش دهد و در کنار آن خطرات امنیتی را نیز به همراه بیاورد. بنابراین انتخاب افزونه‌های مناسب و قابل اعنماد امری مهم می‌باشد. پس در ابتدا تعداد نصب‌های فعال آن افزونه و نظرات کاربران را مطالعه نمایید و از میان آن‌ها افزونه‌هایی را انتخاب کنید که به روزرسانی می‌شوند؛ چرا که این افزونه‌ها امنیت بیشتری دارند و مشکلات آن‌ها به مراتب کمتر می‌باشد.

 

 

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

وردپرس افزونه WooCommerce