10 بهترین سیستم نرم افزار پشتیبان برای کسب و کار شما کدامند؟

10 بهترین نرم افزار پشتیبان برای کسب و کار

فهرست مطالب

خطر از دست دادن داده‌ها در هر زمان و برای هر کسی وجود دارد. این امر می‌تواند اثرات نامطلوب و جدی برای مشاغل ایجاد کند. اما امروزه به کمک نرم‌افزارهای پشتیبان گیری کسب و کارها می‌توانند گزینه‌ای قابل اعتماد برای محافظت از داده‌های خود داشته باشند. علاوه بر محافظت از داده‌ها این ابزار به شما کمک می‌کنند تا بتوانید فایل‌ها، پایگاه داده‌ها، هارد دیسک‌ها، پوشه‌ها و حتی کل سرورهای شبکه را سریعاً بازیابی کنید. ما با معرفی 10 بهترین سیستم نرم افزار پشتیبان کار را برای شما آسان کرده‌ایم. در این مقاله یک نمای کلی درباره ی ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و قیمت هر کدام از آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم. پس همراه ما باشید.

از جمله ابزار مدیریت فناوری اطلاعات می‌باشد که مجهز به امکانات زیادی همچون مدیریت شبکه، نگهداری اطلاعات و دیگر موارد است. این ابزار مدیریت داده‌ها از پشتیبانی تا بازیابی آسان می‌سازد. علاوه بر آن NinjaOne به صورت بومی با دیگر برنامه‌ها سیستم‌ها ترکیب می‌شود و کار واردات و صادرات را بسیار آسان می‌سازد. نحوه ی قیمت گذاری در NinjaOne متفاوت بوده و به نیازهای شما بستگی دارد چرا که افراد می‌توانند بسته‌های مدنظر خود را با توجه به نوع نیازهایشان برطرف نمایند.

راهکاری مناسب برای بازیابی و پشتیبان‌گیری از داده‌ها به حساب می‌آید. این نرم افزار پشتیبان به ارائه مدیریت متمرکز، نظارت، گزارش و دسترسی از راه دور مبتنی بر وب رایگان می‌پردازد. MSP360 به صورت بومی با AWS، Wasabi، Backblaze B2 و Microsoft Azure یکپارچه می‌شود تا شرکت‌ها بتوانند مطمئن شوند داده‌های آن‌ها از مجموعه گسترده‌ای از پلتفرم‌ها، از جمله لینوکس و اوبونتو، ایمن خواهد بود. محدوده قیمت در MSP360 Managed Backup به منعطف است و شما می‌توانید اشتراک مدنظر خود را ایجاد نمایید.

MSP360

با استفاده از این پلتفرم کاربران می‌توانند فایل‌هایی که به بازیابی نیاز دارد را شناسایی نمایند. این کار سرعت فرایند را بالاتر می‌برد و کار را برای افرادی که آشنایی کمتری با فناوری دارند آسان می‌سازد. علاوه بر آن EaseUS Data Recovery Wizard طیف گسترده‌ای از انواع فایل‌ها را پوشش می‌دهد که باعث رفع نگرانی‌ها درباره ی بازیابی انواع خاصی از داده‌ها می‌شود. قابلیت بازیابی فایل‌های آسیب دیده همچون درایوهای فلش، کارت‌های حافظه، سیستم‌های ذخیره سازی دوربین، پخش کننده‌های رسانه از دیگر قابلیت‌های این سرویس به حساب می‌آید. بازه قیمت EaseUS Data Recovery Wizard از 69.95 دلار شروع می‌شود و تنها به یک بار پرداخت نیاز دارد.

یکی از بهترین راه‌حل‌های پشتیبان گیری در بازار است که به 20 زبان جهان ارائه می‌شود. این محصول مجهز به ابزارهای مدیریت اسناد در مقیاس بزرگ، زمان‌بندی‌های پشتیبان‌گیری بومی، و تعداد زیادی افزونه کلاینت وب، شما را قادر می‌سازد تا چندین زیرساخت مجازی را متمرکز و مدیریت کنید.

علاوه بر قابلیت‌های فوق، VMWare vCenter Server همچنین دارای ویژگی‌های انعطاف‌پذیر است تا از کارایی بیشتر برای کاربران نهایی خود اطمینان حاصل کند. به علاوه، این برنامه یک نمای کلی کامل و همچنین بینش‌های عملی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آنها برای تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر استفاده کنید. محدوده قیمت در این سرور بسته به نوع ویژگی‌های مد نظر شما از 1535 تا 6175 دلار هزینه دارد. با این حال، توجه داشته باشید که این قیمت‌ها فقط برای مشتریان آمریکایی است و شامل پشتیبانی مشتری نمی‌شود.

VMWare vCenter Server

این نرم‌افزار پشتیبان به سازمان‌ها کمک می‌کند تا داده‌های مهم خود را به طور مداوم پشتیبان‌گیری کرده و در مواقع بحران به سرعت و به شکلی قابل بازیابی کنند. Vembu BDR Suite با معماری مقیاس‌پذیر عرضه می‌شود که آن را برای کسب‌وکارهای در حال رشد عالی می‌کند. علاوه بر این، بسیار مقرون به صرفه است، حتی برای استارت آپ‌ها. در راستای نصب و پیکربندی این پلتفرم لازم نیست نگران این باشید که آیا دانش فنی گسترده‌ای دارید یا خیر. این سرویس دارای یک طرح رایگان است که ابزارهای اصلی پشتیبان را دارد. علاوه بر آن برنامه‌های پولی نیز وجود دارد که با پرداخت هزینه می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

Avamar از محصولات شما محافظت و آن‌ها را بازیابی می‌کند. این نرم افزار پشتیبان به شما در مسیر پشتیبان گیری، بازیابی و کپی داده‌ها را در چندین کانال برای کاربران و شرکت‌ها کمک می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌ها را به سرعت بازیابی کرده و به آن‌ها دسترسی یابند. این پلتفرم با استفاده از فناوری RAID تضمین می‌کند که خرابی‌های جزئی بر عملکرد کلی سیستم اثری نخواهد گذاشت و به کاربران کمک می‌کند تا بدون وقفه به فایل‌ها دسترسی یابند. در راستای اطلاع از قیمت‌های این برنامه بایستی با فروشندگان آن در ارتباط باشید.

Avamar

از جمله نرم افزارهای مؤثر در بازیابی اطلاعات است که امکان بازیابی اطلاعات از دست رفته و حذف آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد و به شما اجازه می‌دهد فایل‌های خود را بر اساس جست و جو و بازیابی مرتب نمایید. R-Studio به شما کمک می‌کند تا به بازیابی فایل‌هایی که بنا بر دلایل مختلف از دست رفته‌اند بپردازید. این سرویس نه تنها برای متخصصان بلکه برای کاربران مبتدی نیز کارآمد بوده و به آن‌ها آموزش می‌دهد تا چگونه این پلتفرم را به حداکثر برسانند و آن را برای نیازهای خود پیاده سازی کنند.

محدوده قیمت این برنامه برای کاربرانی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند، 49.99 دلار تا 179.99 دلار و برای کسانی که برای سیستم عامل ویندوز و همچنین مک و لینوکس به آن نیاز دارند 899 دلار می‌باشد.

NetWorker

از جمله محصولات ارائه شده توسط دل است که در راستای پشتیبان گیری و بازیابی داده‌ها کاربرد دارد. شما با استفاده از این پلتفرم می‌توانید اطلاعات را در یک مکان ذخیره و پشتیبان گیری و بازیابی داده‌ها را به سرعت فراهم آورید. این پلتفرم ویژگی‌های متعددی دارد که میتوان به امنیت، مقیاس‌پذیری و مدیریت متمرکز در آن اشاره کرد. NetWorker با فعال کردن سریع داده‌ها و بازیابی سیستم در مواقع اضطراری به بازیابی بلایا کمک می‌کند و با برنامه‌هایی مانند Microsoft SQL Server، Oracle و VMware ادغام می‌شود و از پشتیبان گیری آگاهانه از برنامه اطمینان حاصل می‌کند. این نرم افزار مقیاس پذیر است و نیازهای مشاغل کوچک و شرکت‌های بزرگ را برآورده می‌کند. محدود قیمت این سرویس بر اساس طرح‌هایی که ارائه می‌دهد متفاوت می‌باشد.

networker

Microsoft System Center با یک DPM (Data Protection Manager) طراحی شده است که به شما کمک می‌کند از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و فایل‌های از دست رفته را بازیابی کنید. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار مدیریت ابر قوی، حفاظت مداوم از داده‌ها را نیز فراهم می‌کند. به غیر از ویژگی DPM، قابلیت‌های کلیدی دیگری که این پلتفرم ارائه می‌دهد عبارت‌اند از SCCM (مدیر پیکربندی)، SCOM (مدیر عملیات) و SCEP (محافظت نقطه انتهایی). محدوده قیمت در Microsoft System Center از 1323 تا 3607 دلار متغیر است.

Microsoft System Center

این سیستم به ارائه راهکارهای متعددی برای ذخیره و بازیابی فایل‌ها می‌پردازد و قادر است قایل‌ها و تصاویر موجود در تمامی درایوها را بازیابی نماید و نسخه پشتیبان آن‌ها را تهیه کند. این ابزار در مواقع حساس و ضروری در کنار شما خواهد بود و به شما در مواقع رخدادهایی همچون نقض امنیت شبکه، حملات ویروس، خرابی درایو به شما کمک می‌کند. محدوده قیمت در Acronis Backup and Recovery طیف گسترده‌ای دارد که با توجه به نوع نیازهای شما سالانه بین 69 تا 199 دلار متغیر است.

و در آخر

در راستای داشتن یک انتخاب درست نیازهای خود را در نظر گرفته و به‌دور نگاه پلتفرم خود توجه کنید. فراموش نکنید که مهم نیست که سرویس مدنظر فقط بتواند از داده‌های شما محافظت و آن‌ها را در هر لحظه در اختیارتان بگذارد. بلکه بایستی بتواند با نیازهای شما در آینده نیز سازگار شود. یک نرم افزار پشتیبان گیری خوب بایستی بتواند فرایندهای پشتیبان گیری خودکار و دستی را انجام دهد. داده‌های شما را در دستگاه‌ها یا محل‌های گوناگون ذخیره کند. ابزارهای امنیتی مناسبی داشته و قابلیت فشرده سازی داشته باشد و با سیستم عامل شما سازگار شود.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

تجارت الکترونیک بکاپ