سرور مجازی مناسب ترید

سرور مجازی مناسب ترید چیست؟ + ویژگی های آن

فهرست مطالب

در عصر امروز که قیمت ارز با سرعت سرسام آوری در حال تغییر است. حتی ثانیه‌ها نیز برای تریدرها و سرمایه گذاران مهم و حیاتی است چرا که کوچک‌ترین تأخیر می‌تواند منجر به ضرر برای سرمایه گذاران شود. در اینجاست که سرور مجازی ترید نقش مهمی را ایفا می‌کند. حال سؤال اینجاست که کدام سرور مجازی برای ترید مناسب است؟ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ و این دست از موارد. پس با ما همراه باشید تا بتوانید سرور مجازی مناسب برای ترید را پیدا کنید.

سرور مجازی چیست؟

در سرور مجازی فضای فیزیکی سرور به بخش‌های متعددی تقسیم می‌شود که هرکدام از این بخش‌ها مانند یک سرور مجزا عمل می‌کنند. هرکدام از بخش‌های سرور که به نام سرور مجازی شناخته می‌شوند منابع اختصاصی خود را دارند. همچنین شما به عنوان مالک سرور مجازی می‌توانید به مدیریت کامل محیط سرور خود بپردازید.

به زبانی ساده سرور مجازی یک گزینه مقرون به صرفه و اقتصادی به جای تهیه سرور اختصاصی می‌باشد که با ارائه خدمات و نرم افزارهای مختلف مسیر را برای میزبانی وب سایت‌ها، اجرای برنامه‌های مختلف، پشتیبانی از سرویس‌های ابری و غیره فراهم می‌آورد.

اهمیت استفاده از سرور مجازی در ترید

بهره گیری از سرور مجازی در ترید اهمیت زیادی دارد. سرور مجازی‌ها با ارائه محیط‌های پایدار و با کیفیت این امکان را برای شما فراهم می‌آورند تا بتوانید برنامه‌های ترید را به سرعت و بدون نقض اجرا کنید. همچنین با ارائه امنیت بالا از اطلاعات شخصی افراد و اطلاعات مالی آن‌ها محافظت می‌کنند.

انعطاف پذیری بالا به این معنی که تریدرها بتوانند بسته به نوع نیاز خود منابع را اضافه و یا کم کنند. در کنار مواردی مثل کم هزینه تر بودن نسبت به سرورهای فیزیکی، سرعت بالا و خیلی موارد دیگر از جمله دلایلی است که باعث می‌شود تا شما از سرور مجازی در ترید استفاده نمایید.

سرور مجازی مناسب ترید چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

همان‌طور که گفتیم در معاملات ارزی ثانیه‌ها حکم طلا را دارند چرا که شما تنها با جا به جایی در صدم ثانیه می‌توانید سرمایه خود را افزایش داده و یا حتی ورشکست شوید. در این بخش قصد داریم تا به توضیح درباره سرور مجازی مناسب ترید بپردازیم.

  • سرعت بالا

همان‌طور که گفتیم ازآنجا که قیمت ارز پیوسته در حال تغییر است در صورتی که سرور مجازی شما سرعت بالایی نداشته باشد می‌تواند منجر به از دست دادن بخش عظیمی از سرمایه شما شود.

  • پایداری

به این معنی که تریدرها بتوانند با کمترین میزان تأخیر اطلاعات را دریافت و معاملات را به راحتی انجام دهند.

  • پشتیبانی فنی

اینکه سرور مجازی دارای پشتیبانی فنی قوی باشد از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که وجود پشتیبانی قوی و در دسترس در هر بازه زمانی می‌تواند در صورت بروز مشکلات تریدرها بتوانند به سرعت راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

  • انعطاف پذیری

وجود این قابلیت به گونه‌ای که شما بتوانید منابع را بر اساس نیازهایتان کاهش و یا افزایش دهید و از منابع به بهترین شکل استفاده کرده و هزینه‌ها را بهینه سازی نمایی

security
  • امنیت

محافظت از داده‌ها و اطلاعات کاربران و معاملات از طریق رمزنگاری داده‌ها و دیگر راهکارها.

  • پهنای باند

داشتن پهنای باند مناسب در راستای پشتیبانی از معاملات و ارتباطات تا تریدرها بتوانند به داده‌ها به شکل مؤثرتری دسترسی یابند.

  • موقعیت مکانی

اینکه سرور مجازی انتخابی شما در چه موقعیت مکانی قرار داشته باشد می‌تواند بر میزان تأخیر شبکه اثرگذار باشد.

سرور مجازی ویندوز، انتخابی مناسب برای ترید

اینکه شما از اینترنت پر سرعت و در هر ساعت از شبانه روز بهره‌مند باشید امری مهم به حساب می‌آید. در همین راستا سرور مجازی ویندوز انتخابی مناسب برای تریدرها به حساب می‌آید. در اینجا به توضیح درباره دلایل انتخاب سرور مجازی ویندوز می‌پردازیم.

  • دسترسی دائمی

اینکه شما بتوانید در هر زمان و در هر مکانی به انجام فعالیت‌های خود بپردازید امری مهم است. ازآنجا که ورود به عرصهٔ ترید و ارزهای دیجیتال برای همه افراد باز است ممکن است افراد از طریق مختلف به ترید اقدام کنند. داشتن دسترسی دائمی به اینترنت برای انجام کار امری مهم به حساب می‌آید شما با انتخاب سرور مجازی ویندوز می‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیت به فعالیت خود بپردازید.

  • امنیت بالا

حفظ امنیت اطلاعات و حساب‌ها، معاملات و این دست از موارد مسئله‌ای هم به حساب می‌آید. استفاده از سرور مجازی ویندوز از پروتکل‌های امنیتی مانند SSL/TLS و اتصالات امن Remote Desktop Protocol (RDP) پشتیبانی می‌کند. این امکان را فراهم می‌کند تا تریدران از طریق اتصالات امن به سرور مجازی خود دسترسی داشته باشند و معاملات خود را انجام دهند.

  • فعالیت مستقل

مسلماً رویدادهای غیرمترقبه مثل قطعی برق  و اینترنت مسئله‌ای است که می‌تواند خسارت‌های زیادی را برای تریدرها به همراه بیاورد. سرور مجازی ویندوز قادر است تا بدون وابستگی به سرور مجازی ویندوز به فعالیت بپردازید. در کنار آن این سرور مجازی به علت  دسترسی دائمی آن در هر نقطه از جهان به شما اجازه می‌دهد تنها با نصب آن به انجام فعالیت‌های خود بپردازید.

  • سازگاری با نرم افزارهای ترید

حجم عظیمی از نرم افزارهایی که در ترید مورد استفاده قرار می‌گیرند قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل ویندوز را دارند؛ بنابراین شما قادر خواهید بود تا با استفاده از سرور مجازی ویندوز این نرم افزارها را نصب و اجرا نمایید.

  • پشتیبانی  از پلتفرم‌های ترید

تعداد زیادی از پلتفرم‌های محبوب ترید روی سیست عامل ویندوز اجرا می‌شود شما با بهره گیری از سرور مجازی ویندوز قادر خواهید بود این پلتفرم‌ها را روی سرور نصب و از آن‌ها استفاده نمایید.

سرور مجازی ارائه شده توسط شرکت پویان آی تی از کشورهای مختلفی مثل انگلیس، آلمان و فنلاد و خیلی موقعیت مکانی‌های دیگر است که با ارائه سرعت بالا و پینگ پایین انتخابی مناسب برای ترید می‌باشد.

و در آخر

در این محتوا به توضیح درباره سرور مجازی مناسب برای ترید پرداختیم و گفتیم عوامل زیادی بر تهیه سرور مجازی مناسب ترید اثر دارند که یکی از آن‌ها موقعیت مکانی سرور مجازی است. سرور مجازی انتخابی بهتر است تا به صرافی‌هایی که ترید در آن انجام می‌شود نزدیک باشد تا بتواند سرعت بالا و پینگ پایینی را برای شما به همراه بیاورد.

مثلاً شما با تهیه سرور مجازی انگلیس، آلمان و فنلاند به علت نزدیکی به بازارهای مالی بین المللی گزینه‌ای مناسب برای شما به حساب می‌آید. امیدواریم  این محتوا توانسته باشد به سؤالات شما در این باره پاسخ دهد. در صورت داشتن هرگونه سؤال از طریق بخش نظرات و تیکت با پشتیبانان ما در ارتباط باشید.

سؤالات متداول

  • در خرید سرور مجازی مناسب ترید باید چه نکاتی را در نظر داشت؟

این که سرور مجاز انتخابی شما در چه موقعیت مکانی قرار دارد، میزان امنیت، پایداری، نحوه عملکرد و خیلی دیگر از موارد در انتخاب آن مؤثر است.

  • سرور مجازی با سرور مجازی ترید چه تفاوتی دارد؟

سرور مجازی همان سرور ترید است ولی تفاوت در این است که سرور مجازی ترید از کشورهایی است که احتمال مسدود شدن اکانت شما نزدیک به صفر است.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

سرور سرور مجازی