عید نوروز مبارک

بهاری از خدمات بی نظیر میزبانی وب به سبک ما | سال نو مبارک!

با تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز، مفتخریم هشتمین بهار در کنار شما بودن را آغاز کنیم.

تغییرات پویان آی تی در سالی که گذشت

با هدف بهبود رفاه و جلب رضایت شما عزیزان، مجموعه اقدامات و تغییراتی به منظور بهبود پایداری و سرعت سرویس‌ها انجام شده است. در همین راستا کیفیت تمامی سرویس‌های ایران افزایش و ظرفیت شبکه این سرویس‌ها به 10 برابر ارتقا پیدا کرده است. علاوه بر آن مشکل قطعی سرویس‌‌های ایران به طور کامل برطرف شده و این امر منجر به ارائه خدمات پرسرعت و پایدارتر می‌گردد.

همچنین سرویس‌های سرور اختصاصی ایران و هلند ارائه و امکان ثبت سفارش این سرویس‌ها برای کاربران فراهم شده است. در جهت بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت، ظرفیت شبکه هلند نیز به‌ طور قابل توجهی افزایش یافته و 20 برابر شده است.

سبزه سال نو

آخرین تغییرات سیستم عامل های ارائه شده

Debian یک توزیع محبوب از سیستم عامل گنو/ لینوکس است که به دلیل ثبات، امنیت و تنوع نرم افزاری خود شناخته شده است. آخرین آپدیت Debian، نسخه Debian 12.5 با نام رمز Bookworm، در تاریخ 10 فوریه 2024 منتشر شد. این نسخه شامل ویژگی‌هایی نظیر هسته لینوکس 5.19، مجموعه نرم افزاری GNOME 43 و KDE Plasma 5.26 است.

Ubuntu یک توزیع محبوب از سیستم عامل گنو/ لینوکس است که به دلیل سهولت استفاده، رابط کاربری زیبا و تنوع نرم افزاری خود معروف است. این سیستم عامل توسط شرکت Canonical پشتیبانی می‌شود و به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. آخرین آپدیت Ubuntu، نسخه Ubuntu 23.10 با نام رمز Kinetic Kudu، در تاریخ 19 اکتبر 2023 منتشر شد. از ویژگی‌های این نسخه می‌توان به هسته لینوکس 5.19، مجموعه نرم افزاری GNOME 44 و KDE Plasma 5.27 اشاره کرد.

پربازدیدترین مقاله وبلاگ پویان آی تی

تیم پشتیبانی پویان آی تی، با هدف ارائه هرچه بهتر خدمات به کاربران، در تمامی روزهای سال (حتی در روزهای تعطیل) فعالیت داشته و آماده پاسخگویی به کاربران است. برای ارتباط با تیم پشتیبانی، می‌توانید از طریق شماره تلفن 277 277 38-081 در ارتباط باشید.

همچنین برای اطلاع از از آخرین اخبار، سرویس‌های ارائه شده و تخفیف‌های دوره‌ای، کانال تلگرام پویان آی تی را دنبال کنید. 

با آرزوی سالی پر از موفقیت، سلامتی، شادی و ثبات برای شما و عزیزانتان.

با احترام، تیم پویان آی تی

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی ها : 1

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها