بهترین-میزبانی-جنگو

معرفی بهترین میزبانی برای جنگو در سال 2023

فهرست مطالب

همان‌طور که می‌دانید داشتن یک انتخاب مناسب برای ارائه دهندگان مسئله‌ای مهم به حساب می‌آید. در این محتوا ما به بررسی بهترین میزبانی برای وب سایت‌های جنگو می‌پردازیم. پس همراه ما باشید.

جنگو چیست؟

چارچوبی سطح بالا و منبع باز می‌باشد که یک لایه انتزاعی برای مدل‌های پایگاه داده، مسیریابی URL، فرم‌ها، احراز هویت و موارد دیگر فراهم می‌کند و ساخت سریع برنامه‌های وب را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر می‌کند. جنگو برای توسعه برنامه‌های کاربردی وب مورد استفاده قرار می‌گیرد و در تلاش است تا با ساده سازی بسیاری از وظایف به توسعه دهندگان کمک کند تا بر موارد خاص متمرکز شوند.

Django برای چه نوع هاستینگی مناسب است؟

جنگو در انواع مختلف میزبانی‌های وب می‌تواند باشد البته انتخاب نوع هاست بسته به نیازهای برنامه جنگو و دیگر موارد متفاوت است. در اینجا به معرفی برخی از متداول‌ترین میزبانی‌ها می‌پردازیم.

  1. هاست‌ اشتراکی: که از آن برای پروژه‌های کوچک و با ترافیک کمتر استفاده می‌شود.
  2. VPS: با استفاده از آن کنترل بیشتری روی محیط سرور خود خواهید داشت و می‌توانید جنگو و دیگر اجزا را بر اساس نیازهای برنامه خود نصب و پیکربندی نمایید.
  3. سرور اختصاصی: زمانی که به انجام پروژه‌های عظیم با ترافیک بالا می‌پردازید این سرور برای شما مناسب است؛ چرا که می‌توانید کنترل بیشتری بر سرور خود داشته باشید و آن را سفارشی سازی نمایید.
  4. Heroku: این پلتفرم استقرار برنامه‌های کاربردی مثل جنگو را آسان می‌سازد و شما می‌توانید به راحتی به مقیاس بندی برنامه‌ها بپردازید.
  5. Docker: به شما اجازه می‌دهد تا برنامه جنگو را در بسته بندی و در محیط های مختلف سازگاری ایجاد نمایید.
  6. و…

در انتخاب میزبانی برای جنگو عوامل مختلف را در نظر بگیرید تا بتوانید انتخابی درست در این باره داشته باشید.

heroku

از جمله میزبانی‌ها برای وب سایت‌های جنگو می‌باشد. Heroku پلتفرمی ابری است که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا بر روی ساخت برنامه‌های خود متمرکز شوند نه مدیریت زیرساخت‌ها. این میزبانی به پشتیبانی از زبان‌های متعددی می‌پردازد که برای مثال می‌توان به Python، Ruby، Java، Node.js و غیره اشاره کرد. Heroku یک انتخابی مناسب برای توسعه دهندگانی است که به دنبال یک پلتفرم بدون دردسر برای استقرار سریع و آسان برنامه‌های کاربردی وب، به ویژه برای پروژه‌های کوچک‌تر تا متوسط هستند.

Heroku تعدادی ویژگی را ارائه می‌دهد که آن را به یکی از بهترین هاست برای جنگو تبدیل می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها به شرح زیر است.

  1. دسترسی به افزونه‌های مفید
  2. پشتیبانی از پایگاه داده‌های مختلف
  3. پشتیبانی از جنگو و ارائه راهنمای استقرار برنامه جنگو
  4. داشتن مقررات نظارت و ثبت دامنه
PythonAnywhere

از جمله پلتفرم‌هایی است که به ارائه محیطی برای اجرای اسکریپت‌های پایتون و برنامه‌های کاربردی مثل جنگو بدون نیاز به نصب محلی یا مدیریت سرور می‌پردازد. PythonAnywhere برای مبتدیان کاربرد دارد و می‌توان از آن برای آموزش استفاده کرد.

PythonAnywhere تعدادی ویژگی را ارائه می‌دهد که آن را به یکی از بهترین هاست برای جنگو تبدیل می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها به شرح زیر است.

  1. پشتیبانی از چارچوب‌های مختلف وب.
  2. زمان بندی و خودکار سازی وظیفه باعث می‌شود تا اسکریپت‌ها در زمان خود اجرا شوند.
  3. کنسول مبتنی بر وب داخلی برای پایتون که انعطاف‌پذیری و راحتی را فراهم می‌کند.
  4. ارائه نسخه‌های متعدد پایتون که اجازه می‌دهد تا توسعه دهندگان بنا بر نظر خود انتخاب نمایند.
  5. نوشتن و ویرایش کد مستقیماً از مرورگر وب خود.

به ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات ابری می‌پردازد و به علت سادگی و مقرون به صرفه بودن محبوبیت دارد. DigitalOcean با ارائه پایگاه‌های داده مدیریت شده و انواع خدمات فرایند استقرار و مدیریت برنامه‌های جنگو را آسان می‌سازد. از جمله موارد و ویژگی‌های DigitalOcean که آن را برای جنگو مناسب می‌سازد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. نصب آسان جنگو
  2. ارائه گزینه‌های منعطف برای مدیریت جنگو
  3. پشتیبانی از نسخه‌های پایتون
  4. پایگاه داده مدیریت شده
  5. ارائه رابط کاربری آسان
  6. بهینه سازی عملکرد با ابزار نظارتی

Bluehost به علت کاربرپسند بودن و همین‌طور جلب اعتماد مشتریان و پشتیبانی از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شرکت میزبانی وب به ارائه خدمات هاست اشتراکی، سرورهای خصوصی مجازی (VPS)، سرورهای اختصاصی و میزبانی وردپرس می‌پردازد. شما می‌توانید از Bluehost برای مشاغل کوچک استفاده کنید.

از جمله موارد و ویژگی‌های Bluehost که آن را برای جنگو مناسب می‌سازد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. سهولت در نصب جنگو همراه با دسترسی SSH
  2. ایجاد محیط مجازی به صورت خودکار
  3. میزبانی چند برنامه جنگو بر روی یک سرور
  4. نظارت مداوم
  5. داشتن انعطاف پذیری مناسب در جهت مقیاس بندی منابع سرور بر اساس نیازهای شما
  6. پشتیبانی همه جانبه
  7. ارائه پایگاه دانش جامع در راستای پاسخ‌دهی به نیازهای افراد

از جمله شرکت‌های میزبانی وب به حساب می‌آید که به ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات می‌پردازد و امنیت و پشتیبانی مناسبی را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. SiteGround برای طیف گسترده‌ای از کاربران و مشاغل کاربرد دارد و شما در جنگو چه تازه کار باشید چه حرفه‌ای می‌توانید از آن استفاده کنید.

از جمله موارد و ویژگی‌های SiteGround که آن را به یک میزبان برای وب سایت های جنگو تبدیل می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. سهولت در نصب جنگو
  2. نصب Git از قبل رو سرورها
  3. ارائه گواهی نامه SSL رایگان
  4. بکاپ گیری پیوسته از داده‌های شما
  5. وجود یک تیم پشتیبانی همه روزه و همه ساعت برای عیب یابی

و در آخر

شما با استفاده از سرور مجازی مدیریت شده پویان آی تی می‌توانید به برنامه نویسی با زبان پایتون بپردازید که انتخاب مناسبی برای شما به حساب خواهد آمد. این سرویس با قیمت مناسب و بدون نیاز به دانش فنی در اختیار شماست تا بتوانید از آن استفاده نمایید. مقاله معرفی بهترین میزبانی برای جنگو بینشی کلی درباره اهمیت انتخاب یک ارائه دهنده مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. امیدواریم این مقاله به شما در جهت داشتن یک انتخاب مناسب کمک کند. در صورت داشتن هرگونه سؤال با ما در ارتباط باشید.

سؤالات متداول

  • بهترین هاست رایگان برای جنگو چیست؟

از جمله ارائه دهندگان میزبانی رایگان برای جنگو که عملکرد محدودی را در راستای ایجاد پروژه‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند می‌توان به PythonAnywhere، Amazon AWS، OpenShift و Heroku اشاره کرد.

  • آیا جنگو می‌تواند ترافیک بالا را مدیریت کند؟

از آنجا که جنگو چارچوبی مقیاس پذیر است پس شما با استفاده از آن می‌توانید یک وب سایت بسازید تا بتواند ترافیک‌های بالا را مدیریت کند. علاوه بر آن جنگو همچنین می‌تواند برای مدیریت ترافیک بالا و همچنین اجرای سریع بهینه شود.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

Django میزبانی وب DigitalOcean