مدیریت ایمیل

معرفی بهترین نرم افزار های مدیریت ایمیل

شاید تصور کنید که امروزه سرویس‌های ایمیل به صورت کلی مجهز شده‌اند و دیگر نیاز به برنامه‌های مدیریت ندارند. اما اگر شما دارای چند اکانت ایمیل از سرویس دهنده های مختلف باشید استفاده از نرم افزار های مدیریت ایمیل منطقی تر است. از این رو شما باید یک نرم افزار خوب و مطلوب را برای مدیریت کردن وب سایت خود انتخاب کنید. نرم افزاری که بتواند پیام‌های شما را در یک مکان جمع آوری کند و از رمزهای یکپارچه هم برای امنیت ایمیل شما بهره ببرد. در ادامه برخی از بهترین نرم افزارهای این چنینی را برای شما معرفی خواهیم کرد.

نرم افزار em client

یکی از بهترین نرم افزارهایی که جهت مدیریت اکانت‌های مختلف ایمیل افراد کاربرد دارد، نرم افزار em client است. این نرم افزار نه تنها قابلیت این را دارد که ارتباطات شما از طریق ایمیل را با دیگران یکپارچه سازی کند بلکه امکان مهاجرت اسان و ترجمه کردن پیام‌های مختلف را نیز به کاربر می‌دهد. از مزایای این نرم افزار می‌توانیم به رابط کاربری هوشمند و خوش دست آن و یکپارچه کردن چت برای کاربران اشاره کنیم. این نرم افزار مدیریتی دارای 10 سال سابقه است. در طی این مدت به خوبی نیاز های مشتریان را شناسایی و رفع کرده است.

این ابزار قابلیت‌هایی همچون جستجوی رایگان و سریع را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است تا از این طریق بتواند منحصر به فرد بدون خود را بیش از پیش به رخ دیگران بکشد. البته این موارد تنها کاربردهای me client نیستند بلکه شما عزیزانی که این برنامه مدیریتی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید به طرز شگفت انگیزی از آن برای اداره کردن دو اکانت به صورت همزمان هم بهره ببرید.

نرم افزار mailbird lite

یکی دیگر از نرم افزارهای بهینه و پرکاربردی که در زمینه‌ی مدیریت صفحات ایمیل تحت نظر وب کاربرد دارد، نرم افزار mailbird lite است. رابط کاربری آسانی دارد اما از قابلیت‌های فراوانی برخوردار است که این قابلیت‌ها می‌توانند هر فردی را در انتخاب این نرم افزار مصمم‌تر کنند.

هماهنگ کردن امور مربوط به کسب و کار، چت کردن با دیگر برنامه‌ها و نرم افزارهای اجتماعی، یکپارچه نمودن پیغام‌ها و پیام‌های ایمیل شما و از همه مهم‌تر ارسال پیام‌های هشدار به کاربر در زمان خاموش بودن برنامه همه و همه از مزایا و قابلیت‌های پیشرفته‌‌ی این برنامه نشان دارند. شاید تصور کنید که نصب و راه اندازی کردن این برنامه دشوار است اما در حقیقت این کار هم کار بسیار آسانی است چرا که برای نصب کردن این ابزار شما می‌توانید تنظیمات خودکار سیستم خود را فعال کنید و با وارد کردن رمزهای ایمیل خود در صفحات این نرم افزار، به اکانت خود دسترسی پیدا کنید. فراموش نکنید که mailbird lite سرعت بالایی دارد و با استفاده از  رابط‌های بی‌نظیر خود می‌تواند هر گونه کم و کاستی موجود در خود را جبران کند و این امر هم برای بسیاری از افراد خوشایند است‌.

نرم افزار hiri

از دیگر نرم افزارهای مدیریتی صفحات ایمیل که تحت نظر وب سایت‌های مختلف فعالیت دارد می‌توانیم به نرم افزار hiri اشاره کنیم. ابزاری که در کمترین زمان ممکن بهترین بازدهی از ایمیل را برای شما فراهم می‌کند. این نرم افزار نسخه رایگان ندارد و برای استفاده باید اشتراک سالیانه یا دائمی آن را تهیه کرد.

این برنامه در سال‌های ابتدایی فقط توسط تجار و افرادی که برای انجام امور بازرگانی خود به این نوع از برنامه‌ها نیاز داشتند مورد استفاده قرار می‌گرفت. هم اکنون hiri در جهت پشتیبانی کردن از سایر برنامه‌ها هم به کار گرفته می‌شود و دیگر هیچ محدودیتی در ساختار آن دیده نمی‌شود. پس اگر شما هم به این نتیجه رسیده‌اید که خواندن تک به تک ایمیل‌ها و ارسال پیام‌های مختلف به کاربران ایمیل برای شما بسیار زمان بر است و این امر می‌تواند در کسب و کار شما آثار سوء بر جای بگذارد، بهتر است همین حالا این نرم افزار را نصب کنید و به راحتی وارد آن شوید. نگارش ایمیل به صورت خودکار، ارایه سرویس‌های مختلف ایمیل و قابلیت‌هایی همچون داشبورد هوشمند از جمله دلایلی است که کاربران بر اساس آن از hiri استفاده می‌کنند.

نرم افزار opera mail

این نرم افزار مدیریتی از دل مرورگر اپرا گرفته شده است. اوپرا میل نرم افزاری مستقل است که امکان ارائه قالب‌های مختلف در زمینه‌ی طراحی و ارسال ایمیل را برای کاربران خود به وجود می‌آورد. همچنین می‌تواند فیلترها و دسته بندی‌های مختلفی را برای بهبود استفاده‌ی شما از ایمیل، به شما ارائه کند. به دلیل تنظیمات زیاد ممکن است برای راه اندازی و نصب بسته‌ی مربوط به این نرم افزار با کمی مشکل و درنگ واجه شوید. نصب این نرم افزار را توصیه می‌کنیم چرا که مزایای زیادی دارد؛ مزایایی همچون برچسب گذاری‌های باکیفیت و مدیریت چندین اکانت ایمیل به صورت همزمان. پس نسبت به نصب آن همین حالا اقدام کنید.

اگر به دنبال نرم افزار مدیریت ایمیل با رابط کاربری آسان هستید می‌توانید از MailSpring استفاده کنید. این نرم افزار می‌‌تواند در سیستم عامل های اصلی (Windows,MacOs, Linux) اجرا شود. دارای ویژگی های زیادی از قبیل : پشتیبانی از لمس و اشاره، میان‌برهای پیشرفته، قابلیت جست و جوی سریع، صندوق ورودی یکپارچه، دارای انواع تم‌ها و طرح‌بندی‌ها، بررسی املای کلمات و ترجمه به ده ها زبان و… است. شاید تصور کنید که این تعداد ویژگی باعث کند شدن نرم افزار می‌شود اما به لطف موتور هنگام سازی که با ++C طراحی شده است، حتی روی رایانه های کند هم به خوبی کار می‌کند.

این نرم افزار دارای نسخه پرو هم می‌باشد که دارای ویژگی های بیشتر مثل ردیابی نحوه تعامل مخاطبین با ایمیل های ارسالی و … است اما باید هزینه آن را هم در نظر بگیرید که در حال حاظر 9 دلار در ماه است.

نرم افزار mozilla thunderbird

امروزه کاربران به صورت گسترده از mozilla thunderbird استفاده می‌کنند. این نرم افزار به مرغ طوفان شرکت موزیلا معروف است که در این زمینه طوفان به پا کرده است. این نرم افزار در ساختار خود یک سری افزونه‌ی مشخص را به وجود آورده است. با استفاده از آن کاربران می‌توانند متن‌ها و تصاویری که حجم زیادی دارند را به ایمیل ملحق کنند.  علاوه بر این، این نرم افزار امکان خواندن همزمان چندین ایمیل و فید را برای کاربران خود فراهم آورده است. از جمله مزایای این نرم افزار می‌توانیم به کاربری آسان، راه اندازی در کوتاه مدت و افزونه‌های جداگانه‌ی شخص ثالث این برنامه اشاره کنیم. شما می‌توانید همین حالا این برنامه را نصب کنید و از تمامی این قابلیت‌ها بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

نرم افزارهای مدیریت ایمیل دیگری هم می‌توانستند در این فهرست جای داشته باشند اما در آخر این 5 نرم افزار بالا با توجه به امکاناتی که در اختیار مشتری قرار می‌دهند، انتخاب شدند.

امیدواریم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید و نرم افزاری مطابق با سلیقه و خواسته های خود برای مدیریت ایمیل های خود پیدا کنید. برای دیدن سایر مقالات می‌توانید به وبلاگ پویان آی تی مراجعه کنید.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

ایمیل