ابزار هوش مصنوعی

هوش مصنوعی و آسان سازی زندگی

فهرست مطالب

هوش مصنوعی به زبان ساده، تخصصی در زمینه علوم کامپیوتر به حساب می‌آید که می‌تواند عملکردی مشابه انسان‌ها داشته باشد و در راستای آسان سازی زندگی افراد قدم‌های زیادی بردارد. در این مقاله به معرفی برخی از این ابزار می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

Rewind AI

برای افرادی با مشغله زیاد و دغدغه‌های ذهنی فراوان بارها پیش می‌آید که کارهایی که انجام داده‌اند و یا باید با لپ تاپ خود می‌کردند را فراموش کنند. در اینجاست که شما به ابزاری نیاز دارید تا به شما یادآوری‌های لازم را بکند. Rewind در این مسیر در کنار شماست. این ابزار حجم زیادی از سیستم شما را اشغال نمی‌کند و شما می‌توانید با پرداخت هزینه آن را به دست آورید.

البته این ابزار تنها برای نسخه mac کاربرد دارد و در صورتی که از ویندوز استفاده می‌کنید ما به شما Heyday را پیشنهاد می‌دهیم که عملکردی مشابه Rewind دارد.

rewind.ai

Heyday

heyday

Tutor Ai

اگر به دنبال یادگرفتن چیزهای مختلفی هستید ما به شما Tutor را معرفی می‌کنیم. این ابزار در کنار شما می‌ماند و به شما درباره هر موضوعی که دوست دارید آموزش‌های لازم را می‌دهد و نیازهای شما را برآورده می‌کند. در این مسیر شما باید موضوعی که در نظر دارید را سرچ نمایید. پس از آن دوره‌های آموزشی مرتبط در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می‌توانید بنا بر نظر خود انتخاب کرده و آموزش‌های لازم را دریافت نمایید. در پایین گزینه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. مثل قابل فهم تر کردن درس‌ها، مثال‌ها، آزمون‌ها و گزینه‌ای برای رفع سؤالات شما که مسیر یادگیری را برای شما هموارترمی سازد.

Tutor

ChatGPT

این ابزار که امروزه همه جا اسم آن را شنیده‌اید کامل‌ترین و باهوش‌ترین هوش مصنوعی شناخته شده است که می‌توانید از آن برای ایجاد محتوا در جهت پاسخ‌دهی به درخواست‌ها و نیازهای کاربران استفاده نمایید. در حال حاضر افراد زیادی از این تکنولوژی در راستای بهبود سایت‌ها و برطرف‌کردن مشکلات و نیازهای خود استفاده می‌کنند.

هوشمصنوعی ChatGPT

D-ID

راهکاری ساده برای فرار از دوربین! اگر شما هم مایل به ظاهرشدن جلوی دوربین نیستید این هوش مصنوعی برای شما مناسب است. D-ID با ایجاد یک شخصیت دیجیتالی با صدای شما کار را آسان کرده است. شما می‌توانید تصویر و صدای دلخواه خود را آپلود نمایید و از آن استفاده کنید. در سمت راست این ابزار کادری برای نوشتن محتوا قرار دارد که شما می‌توانید محتوای خود را در آنجا وارد نمایی که شخصیت دیجیتالی شما آن را بخواند.

D-ID

Descript

ویرایشگر صوتی و تصویری است که این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا فایل‌های خود را ویرایش نمایند. Descript به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های صوتی و تصویری خود را بنویسید و حتی آن را ویرایش نمایید. این ویرایش حتی در کلیپ‌ها نیز انجام می‌شود و ساختار آن را با کمترین ایراد اصلاح می‌کند. پس اگر به دنبال یک ویرایشگر ویدئوی هوش مصنوعی هستید این ابزار را بررسی کنید.

Descript

tome

حرف دلت رو بزن! شما با استفاده از tome یاد می‌گیرید چگونه درخواست‌های خود را بیان کنید بی آنکه جزئیات را از دست بدهید. در کنار آن این ابزار از جمله ابزارهایی است که شما می‌توانید در آن به ساختن، نوشتن و آپلود عکس‌ها بپردازید یا حتی متن مدنظر خود را یادداشت کنید تا tome شروع به ایجاد صفحات مرتبط کند و شما را به اهدافتان نزدیک سازد.

tome

Compose AI

این افزونه رایگان است و به شما کمک می‌کند تا روند نوشتار خود را سرعت بخشید. همچنین این هوش مصنوعی قادر است تا نوع نوشتار شما را درک و در نهایت مانند شما بنویسد.

compose ai

و در آخر

در این محتوا به معرفی برخی از این ابزار پرداختیم که کار را آسان‌تر کرده و در جهت بهبود کیفیت آن عمل می‌کنند. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ پویان آی تی مراجعه نمایید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

هوش مصنوعی ChatGPT