راهکارهای هک سئو

11 راهکار هک سئو که هیچ کس درباره آن صحبت نمی‌کند

فهرست مطالب

در مقالات متعددی درباره متاتگ‌ها، کلمات کلیدی و تأثیر بک لینک‌ها بر سئو توضیح دادیم. در اینجا به توضیح درباره 11 راهکار هک سئو می‌پردازیم که کمتر کسی درباره آن توضیح داده است؛ ولی بر سئو اثرگذار است. پس همراه ما باشید.

1. افزایش زمان ماندگاری افراد در وب سایت با آمازون پولی

افزایش زمان ماندگاری افراد در وب سایت شما در راستای بهبود تعامل کاربران و عملکرد سایت مسئله‌ای مهم به حساب می‌آید. آمازون پولی سرویسی برای تبدیل متن به گفته‌ها به حساب می‌آید که به وسیله آن می‌توانید تجربه کاربری مناسب‌تری را برای کاربران خود ایجاد نمایید.

با ترکیب آمازون پولی در وب سایتتان این سرویس می‌تواند از زبان‌های مختلف پشتیبانی کرده و طیف گسترده‌ای را در صداها را ارائه می‌دهد. این امر افزایش تایم ماندگاری افراد در وب سایت شما را افرایش می‌دهد. باعث بهبود سئو سایت شما خود خواهد شد.

2. پرسش‌های متداول

از جمله روش‌ها برای ارائه اطلاعات در وب سایت شما به حساب می‌آید. این روش به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای سؤالات متداول را به شکلی مؤثر در نتایج جستجو نشان دهد و در نهایت بهبود موتورهای جستجو را به همراه می‌آورد.

3. بازنویسی مطالب

باوجوداینکه محتواهای زیادی به زبان‌های گوناگون وجود دارند؛ اما اغلب افراد ترجیح می‌دهند تا مطالب را به زبان خود بخوانند. در این مسیر شما باید فردی را برای ترجمه استخدام نمایید یا از ابزار مترجم استفاده کنید.

4. جستجو صوتی

همان‌طور که می‌دانید جستجوی صوتی چیزی حدود 20 درصد تمامی درخواست‌های گوگل را تشکیل می‌دهد. از آنجا که این مدل جستجو راحت تر و آسان‌تر از تایپ کردن است پس شما باید محتوای خود را با استفاده از کلمات کلیدی محاوره‌ای بهینه سازید. این بهینه سازی به این معنی است که محتوای سایت شما باید به مکالمات افراد نزدیک‌تر باشد و سؤالات متداول زیادی داشته باشد تا در این جستجوهای صوتی کارآمدتر باشد.

5. کلمات کلیدی در عنوان

عنوان یک محتوا نقش مهمی در اثرگذاری بر مخاطبان شما دارد. در راستای داشتن یک اثرگذاری مطلوب باید از کلمات و عبارات اثرگذار برای جذب مشتریان خود استفاده نمایید تا بتوانید جایگاه خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید.

6. پیدا کردن کلمات کلیدی بلند

در راستای پیدا کردن کلمات کلیدی که تا الان استفاده نشده‌اند ابزار زیادی وجود دارد. یکی از این ابزار Reddit می‌باشد. در این مسیر شما بایستی مخاطب‌های هدف خود را شناسایی نمایید تا به لیستی پرکاربرد از اصطلاحات دسترسی یابید.

7. بهینه سازی وب سایت برای برنامه های مختلف

وب سایت خود را برای دستگاه‌های مختلف بهینه کنید. یکی از این ابزار مهم تلفن‌های همراه می‌باشد؛ چراکه بخش عظیمی از جستجوهای گوگل به وسیله این ابزار انجام می‌شود. گوگل با ارائه چارچوب AMP وب سایت‌ها را با سرعت بالاتری در اختیار مخاطبین تلفن همراه قرار می‌دهد تا بتوانید تجربه کاربری بهتری را برای افراد ارائه دهید.

استفاده از AMP باعث می‌شود تا افراد بتوانند وب سایت‌هایی که سریع‌تر بارگذاری می‌شود را شناسایی نمایند. همچنین با استفاده از آن در صورتی که اینترنت شما کند باشد صفحه با سرعت بالایی بارگیری می‌شود. این امر باعث می‌شود تا وب سایت شما رتبه بهتری را به دست آورد. چراکه هرچه سرعت بارگذاری طولانی‌تر شود بر رتبه آن اثرگذار است و در نهایت می‌تواند بازدیدکنندگان موبایل وب سایت شما را افزایش دهد.

سئو

8. بهبود سرعت بارگذاری صفحه با CDN

CDN مخفف عبارت Content Delivery Network است و به شما در بهبود سرعت و عملکرد وب سایت شما کمک می‌کند و در تلاش است تا سرعت تحویل محتوا را افزایش دهد. پس اگر می‌خواهید عملکرد وب سایت خود را افزایش دهید می‌توانید از CDN استفاده کنید یا حتی فایل‌های خود را در آن آپلود کنید تا در سرورهای سراسر جهان آپلود شود. این کار باعث می‌شود تا کاربران با سرعت بالا به اطلاعات از نزدیک‌ترین سرورها دسترسی یابند.

9. ایجاد Power Page

پاورپبج‌ها مکان‌هایی هستند که به ایجاد محتوای طولانی می‌پردازند و می‌توانند جزئیات زیادی را درباره یک موضوع خاص و یا موضوعات مرتبط با آن در اختیار شما قرار دهند. برای ایجاد پاورپیج‌ها شما باید محتواهایی را با هم ادغام نمایید تا درک بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد. این صفحات سرشار از کلمات کلیدی هستند و به تبع رتبه بهتری را پیدا خواهند کرد.

10. SERP

SERP مخفف عبارت Search Engine Results Page می‌باشد که منظور از آن صفحاتی است که وقتی در موتور‌های جستجو یک عبارت را جستجو می‌کنید موتور جستجو آن را نمایش می‌دهد. نتایج موتورهای جستجو می‌تواند شامل لینک‌های آگهی و نتایجی باشد که بر اساس الگوریتم‌های موتورهای جستجو مرتب می‌شود.

در راستای بهبود جایگاه سایت خود می‌توانید از تصاویر استفاده نمایید؛ چراکه اگر گوگل فکر کند صفحه وب سایت شما مرتبط است، املاک SERP بیشتری به دست خواهد آورد. این به وب سایت شما کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بالاتری داشته باشد.

11. استفاده از کلمات کلیدی LSI

این کلمات عبارت است اصطلاحاتی که با کلمه کلیدی اصلی شما ارتباط دارند. اگر شما از کلمه کلیدی خود به تعداد خیلی زیاد استفاده کنید ممکن است جذابیت محتوایتان برای کاربران کاهش یابد و خوانندگان را زده کند. شما با استفاده از کلمات کلیدی LSI قادر خواهید بود تا به موتورهای جستجو کمک کنید تا محتوای شما را درک و تجربه کاربری بهتری را برای افراد به همراه بیاورید.

و در آخر

در این مقاله به توضیح درباره هک سئو پرداختیم و جنبه‌های گوناگون آن را بیان کردیم. در صورتی که سؤالی در این باره دارید نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا به سؤال‌های شما پاسخ دهیم.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

بهینه سازی CDN سئو