GPT-4o

GPT-4o چیست؟ + هر آنچه باید درباره GPT-4o بدانید!

فهرست مطالب

هدف از استفاده از هوش مصنوعی آسان سازی کارها و فعالیت‌ها است. در راستای انجام این مأموریت هوش مصنوعی به دنبال بهبود خود می‌باشد. یکی از این اصلاحیه‌ها مدل GPT-4o می‌باشد که به ارائه ابزارهای هوشمندتر و پیشرفته‌تری به شکل رایگان در ChatGPT می‌پردازد.

ChatGPT

از جمله مدل‌های زبان است که توسط کمپانی OpenAI توسعه پیدا کرده است. شما با استفاده از این هوش مصنوعی قادر خواهی بود تا با ارائه یک موضوع اطلاعات گسترده‌ای را درباره آن به دست آورید. موارد دیگری مثل پاسخ‌دهی به سؤالات، خلاصه سازی متن‌های طولانی، نوشتن مقالات و این دست از موارد از جمله چیزهایی است که شما به وسیلهٔ این مدل به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

معرفی GPT-4o

GPT-4o از جمله مدل‌هایی است که به ارائه اطلاعات و داده ها می‌پردازد؛ ولی این کار با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شود و قابلیت‌های آن در زمینه‌های مختلفی مثل متن، صدا  تصاویر بسیار مناسب است. این هوش مصنوعی درک مناسبی نسبت به تصاویر ارائه شده توسط شما دارد و می‌تواند به بحث و ارائه توضیحات درباره آن بپردازد.

مثلاً در GPT-4o شما می‌توانید یک منو به زبان دیگری را در اختیار آن قرار داده و از هوش مصنوعی بخواهید آن را ترجمه کند یا درباره موضوعات مختلف به شما اطلاعاتی را ارائه دهد. کمپانی Open AI نوید این موضوع را داده است که در آینده‌ای نه چندان دور بخش مکالمه صوتی را نیز فراهم می‌آورد. شما می‌توانید با ارائه یک سری داده و اطلاعات زنده مثلاً اخبار یا موضوعات سیاسی و این دست از موارد از هوش مصنوعی بخواهید نظر خود را بیان و قوانین و قواعد را در هر حیطه به شما نشان دهد.

GPT-4o در حال حاضر برای کاربران ChatGPT Plus و Team در دسترس قرار دارد تا بتوانند از آن استفاده کنند. این محدودیت در آینده‌ای نه چندان دور برای کاربران Enterprise نیز در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین نسخه رایگان ChatGPT با داشتن محدودیت‌هایی نسبت به دیگر نسخه‌ای آن نیز قرار است در دسترس افراد قرار گیرد تا آن‌ها نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

قابلیت‌های GPT-4o

برخی از قابلیت‌هایی که با استفاده از GPT-4o به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

  1. دسترسی به پاسخ به زبان‌های گوناگون.
  2. تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات و ایجاد نمودارهایی برای آن.
  3. دسترسی به مجموعه‌ای اطلاعات از طریق عکسی که شما در اختیار هوش مصنوعی قرار می‌دهید.
  4. آپلود فایل‌ها که به شما در جمع بندی و تجزیه و تحلیل کمک می‌کند.
  5. و…

برای مثال در اینجا یک تصویر را در اختیار GPT-4o قرار دادیم و از آن خواستیم تا اطلاعاتی را درباره ی آن در اختیار ما قرار دهد. این هوش مصنوعی به تجزه و تحلیل عکس پرداخت و پس از شناسایی درک آن توضیحاتی را برای ما ارائه داد که در تصویر مشاهده می‌کنید.

GPT-4o

دسترسی پایدار به GPT-4o با استفاده از سرور مجازی پویان آی تی!

سرور مجازی پویان آی تی با ارائه اتصال پایدار در هر ساعت از شبانه روز این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید با خیالی آسوده از مدل‌های هوش مصنوعی استفاده نمایید و بدون نگرانی از خطرات قطعی آن به پاسخ سؤالات خود دست پیدا کنید.

و در آخر

بهره گیری از هوش مصنوعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شما با استفاده از این ابزار می‌توانید میزان کارایی و بهره وری را بهبود ببخشید. تصمیمات را با سرعت بالاتری بگیرید و تجربه مناسب‌تری را برای کاربران به ارمغان بیاورید. در حالت کلی هوش مصنوعی به طور کلی، هوش مصنوعی می‌تواند تحولی بزرگ در نحوه انجام کارها و بهبود زندگی انسان‌ها ایجاد می‌کند و نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد. فلان نیز همین گونه است.

طبق اطلاعیه‌هایی که توسط OpenAI منتشر شد GPT-4o از جمله مدل‌های هوش مصنوعی است که به صورت رایگان در چت جی پی تی حضور پیدا کرده است بر طبق حرف OpenAI این هوش مصنوعی می‌تواند در زمان واقعی درباره صدا، بینایی و متن استدلال‌هایی را ارائه کند. این نسخه از 13 می (دو روز گذشته) در دسترس مشتریان ChatGPT Plus قرار گرفته است. استفاده از این مدل دارای ویژگی‌های کاربردی فراوانی است که می‌تواند به شکل مؤثرتری به نیازهای شما پاسخ دهد.

سؤالات متداول

  • چگونه به GPT-4o دسترسی پیدا کنیم؟

دسترسی به این نسخه بسیار آسان است. در صورتی که شما حساب کاربری دارید وارد وب سایت chatgpt.com شوید و گزینه GPT-4o را انتخاب کنید.

  • GPT-4o چه کاربردهایی دارد؟

شما با استفاده از این هوش مصنوعی می‌توانید به ایجاد چت بات‌هایی برای پاسخ‌دهی به سؤالات مشتریان بپردازید و مشکلات آن‌ها را بر طرف کنید و حتی به عنوان پشتیبان فنی برای پاسخ‌دهی به سؤالات آن‌ها استفاده نمایید. در کنار آن تولید محتوای نوین، تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات و خیلی موارد دیگر از جمله مواردی است که کاربرد دارد.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

ChatGPT هوش مصنوعی