runway-ai

Runway AI چیست؟

هوش مصنوعی روز به روز با سرعتی بالا در حال رشد و پیشرفت است و ما را متعجب می‌سازد. امروز قصد داریم شما را با هوش مصنوعی جدیدی به نام Runway AI آشنا سازیم. این هوش مصنوعی جدید قدم در مسیر جدیدی گذاشت و عنوان کرد در آخرین نسحه ی آن یعنی Gen-2  هر کدام از شما قادر خواهید بود تا تنها با نوشتن یک متن ویدیوی مد نظر خود را به دست آورید. شگفت انگیز است! تصور کنید تمامی صحنه‌هایی که در ذهن دارید از جنگ میان انسان‌ها گرفته تا خنده‌ها و تمامی اتفاقات را می‌توانید به ویدیو تبدیل کنید! در اینجا هر چه را که لازم است درباره ی این هوش مصنوعی بدانید در اختیار شما قرار خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

Runway AI چیست؟

به مجموعه‌ای از ابزار که این فرصت را در اختیار ویرایشگران ویدیو قرار می‌دهد تا بتوانند از هوش مصنوعی بهره مند شوند گفته می‌شود. Runway AI دارای تعداد زیادی ابزار است که در شکل زیر برخی از آن‌ها نمایش داده شده است :

Runway AI
  • با استفاده برخی از این ابزار شما قادر خواهید بود پس زمینه را از هر ویدیویی حذف کنید.
  • شما می‌توانید با بهره گیری از برخی از این ابزار بخشی از ویدیو را انتخاب و با آیتمی دیگر جایگزین نمایید.
  • ویژگی تصویر بی نهایت می‌توان تصویر را خارج از بوم اصلی آن ایجاد و گسترش دهید.

ارتقاء Runway AI

مسیر پیشرفت در Runway AI همینجا به پایان نمی‌رسد. در اینجا به توضیح درباره ی ارتقاء‌های Gen-1 و Gen-2، می‌پردازیم:

Runway Gen-1 چیست؟

Runway Gen-1 این امکان را برای سازندگان فراهم می‌آورد تا با استفاده از ویدیوهایی که دارند ویدیو جدید ایجاد نمایند. این ارتقا کمک می‌کند تا سبک جدیدی را به ویدیوی خود اضافه نمایند.

Runway Gen-2 چیست؟

این ارتقا پیشرفتی عجیب در دنیای ساخت ویدیو به حساب می‌آید و و قادر است این صنعت را برای همیشه تغییر دهد. شما می‌توانید ویدیوهای جدید را تنها بر اساس توضیحات متنی ایجاد کنید. اگر چه این ویدیوها در حال حاضر کیفیت چندانی ندارند ولی مدت زیادی طول نخواهد کشید تا ویدیوهایی با کیفیت بالا را از این هوش مصنوعی شاهد باشیم.

Gen-2

و در آخر

هوش مصنوعی روز به روز بیش از قبل در حال توسعه و  پیشرفت است و دیری نمی‌پاید که مشاغل بسیاری را بدون نیاز به انسان‌ها انجام دهد. هوش مصنوعی Runway یکی از آن‌ها است که در تلاش است صنعت ساخت ویدیو را متحول سازد و گامی جدید در آن بردارد. اگر می‌خواهید از آخرین اخبار هوش مصنوعی مطلع شوید وبلاگ پویان آی تی را از دست ندهید.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

Runway AI هوش مصنوعی