استریم

استریم چیست؟

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که استریم چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ و یا حتی نحوه ی استریم کردن به چه صورت است؟ در این مقاله ما سعی داریم به بررسی این نکات بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

مایکروسافت استریم

رشد و پیشرفت کسب و کار هرکدام از ما به ایده های ما در جهت رشد و پیشرفتمان بستگی دارد. و هیچ راهی بهتر از ویدیوها برای برقراری ارتباط با همسالانمان وجود ندارد. با کمک استریم به عنوان پلتفرمی قدرتمند می‌توانیم کسب و کار و سازمان خود را رونق بخشیم.

مایکروسافت استریم در سال 2017 در جهت اشتراک گذاری ویدیوها منتشر شد و به عنوان برنامه ای جایگزین Office 365 قرار گرفت.این برنامه محتواهای ویدیویی را نیز به میدان آورد تا با کمک آن بتوانیم با دیگران ارتباط گرفته و دانش خود را به اشتراک بگذاریم و از افراد با دانش بالا بیاموزیم.

مایکروسافت استریم برای موبایل

برنامه ی استریم در تلفن‌های هوشمند این امکان را برای مخاطبین خود فراهم می‌سازد تا بتوانند در هر جا و حتی در حال حرکت نیز به ویدیوها دسترسی یابد و ارتباط خود را حفظ نمایند. با کمک این آپ در تلفن های همراه می‌توانید ویدیوهایی از محل کار و یا تحصیل مشاهده نموده و یا جلساتی را که از دست داده اید را ضبط نمایید. 

ویژگی‌های استریم

  • دسترسی آسان به محتواها

در مایکروسافت استریم شما قادر خواهید بود با استفاده از هر نوع دستگاهی به محتواهای تولیدی در نهاد و سازمان خود دسترسی داشته باشید.

  • ارتباطات موثرتر

شما می‌توانید با تولید محتوای ویدیویی پیام های خود را با انتقال احساسات به افراد منتقل کنید و تعاملات خود را افزایش دهید. که امکان انجام این کار برای شما در بستر استریم فراهم است.

  • ویدیو زنده

از جمله امکانات استریم امکان ایجاد ویدیو زنده می‌باشد که این جریان برای افرادی که در نهاد و سامان شما هستند قابل دسترسی می‌باشد و شما می‌توانید این رویداد زنده را ایجاد و توضیحات و نکات مد نظر خود را به آن اضافه نمایید.

  • یکپارچگی عمیق

استریم به طور کامل با  Office 365 ادغام  و با تمامی برنامه های آن در دسترس می‌باشد و با سایر تولیدات مایکروسافت نیز ادغامی داخلی دارد.

  • سرچ سریع

شما می‌توانید هر ویدیویی را با استفاده از کلمات کلیدی و یا نام نویسنده یه آسانی جست و جو نمایید.

  • ضبط جلسات

با وجود جلسات ضبط شده شما می‌توانید جلساتی را که شرکت نکرده اید مشاهده نمایید.

استریم
استریم
  • ایمن سازی هویت

شما می‌توانید مشخص کنید که چه افرادی ویدیوهای شما را ببینند و از چه کسانی این حق را صلب نمایید. انجام این کار به شما کمک می‌کند تا از قرار گزفتن اطلاعات خود به دست افراد سودجو جلوگیری نمایید.

  • Timecode

شما می‌توانید محتوای مد نظر خود را با سرعت بیشتر و آسان تر پیدا نمایید.

  • موارد دلخواه

شما می‌توانید ویدیوهای مهم را به این صورت علامت گذاری کرده و هر زمان که بخواهید آن را از آرشیو کتابخانه پیدا نمایید.

  • اشتراک گذاری ها

تنها با یک کلیک می‌توانید ویدیوهای مفید را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید.

نسخه های استریم

در حال حاضر نسخه ی اصلی استریم در دسترس افراد قرار دارد. در سال 2020 مایکروسافت نسخه ای جدید از استریم را معرفی کرد. از آن‌جایی که نسخه ی جدید استریم با نقشه ای گسترده در حال توسعه است مایکروسافت تا به امروز تاریخی را برای بازنشستگی نسخه ی اصلی ان (کلاسیک) معرفی نکرده است. جهت مشاهده ی جزئیات آن می‌توانید به وب سایت مایکروسافت مراجعه نمایید.

یکی از مهم ترین تغییرات در چشم انداز استریم دور شدن از مرکز ویدیویی مستقلی است که مشخصه استریم (کلاسیک) است. در عوض، استریم به طور کامل در شیرپوینت ادغام می‌شود و ویدیو را به عنوان یک نوع محتوا می‌شناسد که اکنون در شرایط برابر با سایر انواع محتوا در اکوسیستم مایکروسافت 365 قرار دارد. این تغییر به این معنی است که محتوای ویدیو از این پس مانند هر نوع محتوای دیگری برای اشتراک‌گذاری و همکاری در Microsoft 365 کار می‌کند.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ پویان آی تی مراجعه و مقالات مرتبط را مطالعه نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

Microsoft