محتوا

تاثیر محتوای خوب بر سایت

فهرست مطالب

اکثر افرادی که سایت دارند به دنبال این هستند که صفحات سایتشان به صورت ارگانیک بالا باشد و ترافیک و مخاطبین زیادی را جذب کنند. یکی از ساده ترین و سریع ترین روش ها برای بالا رفتن سایت تولید محتوای خوب  است. علاوه بر آن سئو با هم توانایی و قابلیت این را دارند که هر وب سایتی را از انتها به ابتدای صفحات گوگل برسانند به شرطی که با اصول و قواعد مناسب پیاده سازی شود؛ به طور مثال اگر محتوای  شما اختصاصی و با رعایت اصول نوشتاری باشد سایت شما رو به بالا می رود. از طرف دیگر اگر شما از سایت های دیگر کپی شده باشد نه تنها بالا نمی روید بلکه رتبه سایت شما کاهش پیدا می‌کند.

محتوای خوب به چه معناست ؟

از هر نویسنده یا محتوانویسی این سوال را بپرسید متوجه خواهید شد که این کلمه تعریف شاخصی ندارد و هر کس تعریف خودش را ارائه می‌دهد. اگر بخواهیم یک تعریف جامع داشته باشیم آن را به عنوان مجموعه ای از انواع اطلاعات مفید و باکیفیت توصیف می‌کنیم؛ این نوع محتوای خوب در جهت ارتباط گیری با مخاطبین و تبدیل کردن مخاطبین به مشتری ها تولید می‌گردد.

محتوا انواع گوناگونی دارد مانند محتوای صوتی،محتوای تصویری،محتوای متنی و اینفوگرافیک و غیره. انواع محتوای خوب را می‌توان در انواع پلتفرم ها مثل وبلاگ ، وبسایت ، شبکه های اجتماعی ، پست الکترونیکی و غیره منتشر کرد.

محتوای خوب چه تاثیری بر روی سئو سایت دارد؟

گوگل روزانه به سرچ بین 3 تا 6 میلیارد محتوا می‌پردازد. این موتور جستجوگر را به جهت سازمان دهی به اطلاعات و در دسترس قرار دادن آن به صورت رایگان به مردم دنیا ایجاد کردند. این محتواها با فیلتربندی میزان مفید بودن و تعامل با کاربران امتیازبندی و اهدای جایگاه می‌شوند .

ما چگونه می‌توانیم متوجه شویم که محتوای تولیدی ما برای کاربرمان مفید است یا نه ؟

در این مورد خود موتور جستجوگر گوگل راهنمایی هایی برای ما دارد که به شرح زیر است :

1:محتوای شما مفید است و چیزی را به مخاطب یاد می‌دهد یا خیر ؟

2:آیا این محتوا نسبت به سایر محتواهایی که در سایر سایت ها موجود است با ارزش تر و مفید تر است یا نه ؟

3:آیا محتوای معتبری در اختیار دارید و از منابع با اعتبار برای نوشتن این متن استفاده کرده اید ؟

4:آیا محتوایی که در حال تولید آن هستید منحصر به فرد و با کیفیت است ؟

5:آیا محتوایی که تولید کردید موجب درگیر شدن ذهن کاربران می‌شود و آنان را تبدیل به مشتری می‌کند ؟

محتوا

در صورت استفاده از این راهنمایی‌ها،به محتوا و سایت خود این شانس را می‌دهید که سئوی سایت شما به جایگاه بالایی برسد و در صورت عدم استفاده از آن محتوای تولیدی ارزش خود را از دست می‌دهد و حتی ممکن است سقوط کند.

و در آخر 

با توجه به صحبت هایی که با هم داشتیم در این مطلب این موضوع را فهمیدیم که سئوی سایت باعث می‌شود سایت شما به جایگاه بالایی برسد. همچنین می‌توانید برخی از راهنمایی های گوگل را در این مقاله مشاهده کنید. در انتهای این مطلب این نکته را هم اضافه می‌کنم که تولید ظاهر کاری بسیار ساده ای دارد اما کار بسیار سختی است و باید برای آموزش آن از یک متخصص کمک گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی سئو و محتوانویسی به وبلاگ پویان آی تی مراجعه نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

گوگل تولید محتوا سئو