افزونه‌های job board

آشنایی با بهترین افزونه Job Board وردپرس

فهرست مطالب

به طور کلی وردپرس امروزه به یکی از محبوب‌ترین سازوکارهای موجود در جهان تبدیل شده است که می‌توان گفت تقریباً تمامی سایت‌های جهان از آن استفاده می‌کنند. به منظور استفاده از وردپرس ابتدا لازم است که سایت وردپرس راه‌اندازی و سپس با استفاده از قالب‌ها و افزونه‌های لازم، سایت خود را راه‌اندازی کنید. در واقع اگر شما نیز به دنبال قالب‌های استخدام و کاریابی هستید، بهتر است که ابتدا بهترین افزونه Job Board وردپرس را شناسایی و سپس از آن‌ها استفاده کنید. ما در این مقاله سعی کردیم مهم‌ترین و پرکاربردترین افزونه‌های job board وردپرس را به شما معرفی کنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

job board manager

Job board Manager

Job board Manager تحت عنوان یک افزونه و قالب ساده برای قسمت کاریابی و استخدام به حساب می‌آید. این قالب به عنوان بهترین افزونه Job Board وردپرس شامل یک شورت کد است که کاربران می‌توانند آن را به برگه‌های مختلف سایت اضافه کرده و از این طریق، لیست موقعیت‌های شغلی را نمایش دهند.

نکته‌ای که در این افزونه بسیار اهمیت دارد، سازگار بودن آن با سئو و استفاده از علامت گذاری rich snippets است. از دیگر مزایای این افزونه می‌توان به افزودنی‌های رایگان به منظور اضافه کردن پروفایل مختص شرکت‌ها، ابزارک، نوار ناوبری موقعیت مکانی اشاره کرد.

wp job manager

WP Job Manager

می‌توان از این قالب به عنوان بهترین افزونه Job Board وردپرس یاد کرد که انجام کار و عملیات با آن بسیار ساده است. برای استفاده از این قالب کافی است که یک برگه جدید ایجاد کنید و شورت کد مربوطه را در این قالب قرار دهید. پس از آن شما صاحب قسمتی به نام کاریابی و استخدام خواهید بود. با استفاده از این افزونه کاربران اجازه دسترسی به ثبت نام سایت و موقعیت‌های شغلی خود را خواهند داشت. لازم به ذکر است که کاربران از طریق این قالب قادر به دسترسی به پیشخوان بوده و می‌توانند موقعیت‌های شغلی که ارسال می‌کنند را مدیریت نمایند.

applyonline

ApplyOnline

این افزونه بیشتر برای مدیریت تبلیغات به کار رفته و به کاربران اجازه دسترسی به موقعیت‌های شغلی با سرعت بالا را می‌دهد. از طرف دیگر این افزونه به راحتی قسمت استخدام و کاریابی را به سایت اضافه می‌کند. پس از آن می‌توانید درخواست‌های استخدام و کاریابی را به راحتی قبول کنید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این افزونه می‌توان به دسته بندی فیلترها، تبلیغات، آگاهی‌ دهنده‌های ایمیلی و فیلم‌های مربوط به فرم درخواست اشاره کرد. این افزونه دارای یک عیب نیز است. شما در این افزونه قادر به اضافه کردن یک لیست برای موقعیت‌های شغلی پولی در سایت نخواهید بود. به عبارت دیگر شما برای انجام این کار باید افزونه و قالب اشتراک گیری را به سایت اضافه کرده و با ایجاد پلن‌های اشتراکی فرم و درخواست کاربران را دریافت نمایید.

simple job board

Simple Job Board

یکی دیگر از ساده‌ترین قالب‌ها که به عنوان بهترین افزونه Job Board وردپرس مطرح می‌شود، Simple Job Board است. این افزونه به کارفرما اجازه دسترسی و ایجاد حساب کاربری در سایت و ثبت موقعیت شغلی را نخواهد داد. به همین منظور شما می‌توانید از این قالب برای ثبت دستی موقعیت‌های کاریابی و شغلی با دسته بندی مناسب استفاده کنید.

در این افزونه هیچ گزینه‌ای برای کسب درآمد وجود ندارد. کاربران می‌توانند موقعیت‌های شغلی مختلف را با اضافه کردن یک فرم ساده، فراهم کنند. از طرف دیگر این افزونه این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که فرم‌های دلخواه را برای هر موقعیت شغلی به نمایش در بیاورند.

Job Engine

این افزونه به عنوان یک قالب قدرتمند و حرفه‌ای مطرح شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی حساب کاربری خود را ایجاد و موقعیت شغلی خود را ثبت کنند. از طرف دیگر این افزونه به عنوان بهترین افزونه Job Board وردپرس به کاربران این امکان را می‌دهد که به طور جداگانه موقعیت‌های شغلی را به عرضه و فروش بگذارند. لازم به ذکر است که این افزونه از سرویس‌های Authorize.net PayPal و  Stripe پشتیبانی کرده و دارای رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی است که کاربران می‌توانند کنترل پنل این قالب را به منظور تغییر ظاهر قسمت کاریابی و استخدام، استفاده کنند.

jobroller

JobRoller

این افزونه به عنوان یک قالب قدرتمند و قوی برای وردپرس عمل می‌کند که در زمینه استخدام و کاریابی کارایی زیادی دارد. JobRoller به عنوان بهترین افزونه Job Board وردپرس معرفی می‌شود. این افزونه شامل یک سری گزینه‌های فوق‌العاده و عالی برای کسب و کار کاربران این که به آن‌ها اجازه می‌دهد به راحتی به موقعیت‌های شغلی و درآمد زیادی دسترسی پیدا کنند.

این افزونه به راحتی به حساب‌های کاربری کارفرمایان و افرادی که جویای شغل هستند، پشتیبانی کرده و قابلیت جست‌و‌جو و فیلتر نتایج را برای تمامی کاربران به نمایش درمی‌آورد.

و در آخر

امروزه وردپرس به یک قابلیت مهم و کارآمد برای تمامی افراد در هر زمینه‌ای از کسب و کار در بازار جهانی تبدیل شده است. از این رو لازم است که با افزونه‌های مناسب برای دسترسی بیشتر به مزایا و قابلیت‌های آن آشنایی داشته باشیم. سرویس های میزبانی وب ارائه شده در پویان آی تی به صورت کامل با وردپرس سازگاری دارند و شما می‌توانید با توجه به شرایط خود مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. 

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین افزونه Job Board وردپرس را معرفی کردیم. در مورد مزایا و قابلیت‌های هر کدام از این قالب‌ها و افزونه‌های اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دادیم. امید است که با طرح این مطلب توانسته باشیم به شما در این زمینه یاری رسانیم.

سؤالات متداول

آیا افزونه Job Board در راستای بهبود سئو مؤثر است؟

بله، بسیاری از افزونه‌های Job Board بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو را در نظر گرفته‌اند تا بهترین نتایج ممکن را در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو به کاربران ارائه دهند.

آیا افزونه Job Board متن باز است؟

بعضی از این افزونه‌ها به صورت منبع باز در اختیار افراد قرار می‌گیرد. این امر به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا کدهای خود را تغییر داده و بر اساس نیازهای خود آن را سفارشی سازند.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

وردپرس افزونه