starryai

آشنایی با starryai

فهرست مطالب

starryai هوش مصنوعی‌ای است که این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید با وارد نمودن یک متن تصویری منحصر به فرد را دریافت نمایید. starryai بیش از 1000 سبک هنری دارد و کاربران می‌توانند با اعلان‌ها و تکنیک‌های مختلف برای خلق هنری مطابق با دیدگاه‌شان آزمایش کنند. در کنار آن وجود ویژگی‌هایی همچون سازنده سریع، ارتقاء مقیاس و تکامل باعث می‌شود کاربران بتوانند تصاویر خود را بیشتر اصلاح و آن‌ها را منحصر به فردتر کنند.

در این مقاله به بررسی این خواهیم پرداخت که StarryAI چیست، چگونه کار می‌کند و آیا ارزش امتحان کردن را دارد یا خیر.

درباره starryai

starryai یک برنامه تولید کننده هنر هوش مصنوعی است. شما به سادگی یک پیام متنی را وارد می‌کنید و هوش مصنوعی آن کلمات شما را به آثار هنری تبدیل می‌کند. تولید هنر هوش مصنوعی معمولاً یک فرآیند پرزحمت است که به تخصص فنی نیاز دارد، بنابراین برای بسیاری از خلاقان مشتاق که به دنبال دست زدن به این رسانه هنری هستند، بسیار غیرقابل دسترس می‌شود. برای کمک به مبارزه با این موضوع و برای سهولت در دسترس کردن هنر هوش مصنوعی، starryai این فرآیند را از طریق برنامه موبایل و وب ساده و شهودی می‌کند.

مو، بنیانگذار آن، می‌خواست فرم هنر ai را برای غیر کدنویسان قابل دسترس‌تر کند. با در نظر گرفتن این ماموریت، او برنامه مولد هنر ai را توسعه داد تا به سازندگان اجازه داد تا با وارد کردن کلمات در قسمت درخواست متن در برنامه، آثار هنری خیره کننده ایجاد کنند.

starryai

ویژگی‌های starry ai

این هوش مصنوعی ویژگی‌های متعددی دارد که افراد را به استفاده از آن ترغیب می‌کند که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

  • پنج اعتبار رایگان
  • 1000+ سبک هنری 
  • ایجاد انبوه 
  • تکامل (اصلاح و سفارشی سازی تصاویر)
  • اندازه‌های سفارشی
  • سازنده سریع

مزایا و امکانات starryai

starryai مزایا و امکانات زیادی را در اختیار افراد قرار می‌دهد که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

  1. starryai امتیار بالایی در پشتیبانی از مشتریان دارد و در کوتاه ترین زمان به درخواست افراد پاسخ می‌دهد. 
  2. داشتن ویژگی چت زنده این امکان را برای افراد فراهم می‌آورد تا بتوانند در طول استفاده از سایت بهره مند شوند.
  3. داشتن تیم پشتیبانی مودب که بتواند به تمامی معضلات افراد در مورد اعتبارات به صورت رایگان پاسخ دهد.
  4. دسترسی بالای آن برای دو نسخه ی وب و و برنامه تلفن همراه یک مزیت قابل توجه است.
  5. و…

پیوند

starryai به کاربران اجازه می‌دهد تا از تصاویر اولیه برای Altair و Orion استفاده کنند. این امر ابعاد قابلیت‌های برنامه را افزایش می‌دهد زیرا کاربران می‌توانند یک تصویر در Altair ایجاد کنند و سپس از آن به عنوان تصویر اولیه در Orion و بالعکس برای ایجاد آثار هنری خود استفاده کنند.

همانطور که در هر فرآیند دیگری از ایجاد هنر صادق است، کاربران تشویق می‌شوند تا خلاقیت هنری هوش مصنوعی خود را در زمان های مختلف آزمایش کرده و تکرار کنند تا نتایج زیبایی به دست آورند. انواع مختلف اعلان‌های متنی، کاوش در سبک‌های مختلف، استفاده از تصاویر اولیه و آزمایش با تکرار، برخی از راه‌های ایجاد آثار هنری منحصربه‌فرد هستند که با سبک هنری کاربر هماهنگ هستند.

نحوه تولید تصاویر با استفاده از Starry AI

  • اولین کاری که باید انجام دهید ثبت پروفایل است. starryai پنج اعتبار رایگان ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد پنج تصویر یا استفاده از ویژگی‌های دیگر آن مانند “Evolve” و “Upscale” استفاده کنید.
  • دوم، کاربران باید بین گزینه‌های زیر یکی را انتخاب کنند.
starryai
  • این دو گزینه کمی با یکدیگر تفاوت دارند. ابتدا به گزینه Art نگاه می‌کنیم و نحوه تولید تصاویر با استفاده از این ویژگی را می‌بینیم. کاربران باید برای ایجاد یک تصویر هنری، یک درخواست در گوشه سمت چپ بالا قرار دهند. هرچه این درخواست دقیق تر باشد، نتایج بهتری دریافت خواهید کرد.
  • پس از وارد کردن یک پیام متنی، کاربران می‌توانند ادامه دهند و روی دکمه «Generate» کلیک کنند یا یک سبک را از کتابخانه StarryAI انتخاب کنند.
  • علاوه بر این، می‌توانند «اندازه بوم» و «زمان اجرا» را انتخاب کنند.
  • اگر می‌خواهید یک تصویر هوش مصنوعی از یک تصویر واقعی ایجاد کنید، باید روی دکمه “ُStart Image” کلیک کنید. پس از زدن دکمه Generate، تصویر شما تولید می‌شود. چند ثانیه طول می‌کشد تا تصویر کامل شود و شما چهار تغییر از تصویر را دریافت خواهید کرد.
  • یکی را که بیشتر دوست دارید برای ارتقاء یا تکامل انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که با این کار یکی از اعتبارات شما استفاده می‌شود.
  • برای ایجاد عکس با StarryAI، روی دکمه «Generate» کلیک کنید و «Photo» را انتخاب کنید.
starryai
  • درخواست خود را در گوشه سمت چپ بالا تایپ کنید، روی “Generate” کلیک کنید یا تنظیمات را انجام دهید. متوجه خواهید شد که گزینه “Style” از بین رفته است. با این حال، همه چیز به همان شکل باقی می‌ماند.
starryai
  • بهترین بخش این است که می‌توانید تصویر مد نظر خود را ذخیره و هر زمان که نیاز بود از آن استفاده کنید.
starryai

نتیجه

StarryAI یک برنامه مولد هنر هوش مصنوعی جالب است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از پیام های متنی و سبک‌های مختلف، آثار هنری خیره کننده و اصلی ایجاد کنند. این برنامه طیف وسیعی از ویژگی‌ها مانند ساخت سریع، ارتقاء مقیاس، گزینه‌های در حال تکامل و کتابخانه وسیعی از سبک‌ها را ارائه می‌دهد. دسترسی بالای آن برای دو نسخه ی وب و و برنامه تلفن همراه یک مزیت قابل توجه است.

StarryAI برای کسانی که می خواهند هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی را تجربه کنند ارزش در نظر گرفتن دارد. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ی بهترین تولیدکنندگان تصویر با هوش مصنوعی مراجعه نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

هوش مصنوعی StarryAI