تولیدکنندگان تصویر با هوش مصنوعی

بهترین تولیدکنندگان تصویر با هوش مصنوعی

فهرست مطالب

یک عکس خوب می‌تواند ارزشمندتر از هزاران کلمه باشد! در دنیای امروز، شما می‌توانید با کمک هوش مصنوعی زیباترین تصاویر را خلق نمایید. هوش مصنوعی این امکان را برای افراد مختلف از مبتدی گرفته تا پیشرفته فراهم می‌آورد تا بتوانند تصاویری زیبا بدون خطر کپی رایت تولید نمایند. با این وجود انتخاب هوش مصنوعی مناسب که بتواند همه ی ویژگی‌های مد نظر شما را ارائه دهد امری مهم می باشد. در این مقاله ما به معرفی بهترین تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی (AI Art) می‌پردازیم.

10+ بهترین تولید کننده تصویر هوش مصنوعی (2023)

در اینجا به معرفی چندنمونه از بهترین تولید کننده تصویر هوش مصنوعی مورد پسند کاربران از حرفه ای تا مبتدی می‌پردازیم:

1. Jasper Art

رتبه راحتی در استفاده
4.8/5 4.7/5

از جمله ویژگی‌های جدید Jasper AI به حساب می‌آید که محبوبیت زیادی دارد و قادر است در زمانی کوتاه آثاری جذاب خلق کند. بهترین بخش درباره ی این عکس‌ها این است که یونیک می‌باشند. علاوه بر آن Jasper Art دارای ویژگی‌های کلیدی دیگری نیز می‌باشد که برای مثال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • ایجاد تصاویر منحصر به فرد نامحدود
  • وجود سبک‌های مختلف
  • ایجاد تصاویر با یک توضیح ساده
  • ایجاد همزمان چهار تصویر
  • هزینه 20 دلار در ماه برای هر کاربر

2. Starry AI

starryai
رتبه راحتی در استفاده
4.7/5 4.8/5

Starry AI از بهترین تولیدکنندگان متن به تصویر است. تصاویری که با استفاده از این هوش مصنوعی ایجاد می‎‌شود را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد:

  • Altair که به تولید عکس هاس انتزاعی می‌پردازد.
  • Orion : تصاویری را ایجاد می‌کند که یک داستان را به تصویر می‌کشند.

هوش مصنوعی Starry AI دارای ویژگی‌های متعددی است :

  • دارای بیش از 16 سبک
  • ایجاد هنر GAN AI آسان
  • اجازه مالکیت کامل
  • دارای آخرین به روز رسانی‌های موجود
  • مبتدی 

3. Dream By Wombo

Dream By Wombo
رتبه راحتی در استفاده
4.4/5 4.8/5

شما با استفاده از Dream By Wombo می‌توانید تصاویری نامحدود و بدون پرداخت کوچک ترین هزینه ایجاد نمایید. این هوش مصنوعی برای افرادی با بودجه کم و دانش آموزان مناسب می‌باشد. استفاده از Dream By Wombo بسیار ساده است و شما می‌توانید حساب کاربری خود را ایجاد و متن و سبک مد نظر خود را انتخاب کنید. و زمانی که ایجاد شد آن را ذخیره و یا عکس جدیدی تولید کنید. مواردی چون سازگار با موبایل، دسترسی بالا و یونیک بودن از ویژگی‌های Dream By Wombo به حساب می‌آید.

4. Nightcafe

Nightcafe
رتبه راحتی در استفاده
3.6/7 4.7/8

Night cafe برای تولید متن به عکس کاربرد دارد و شما می‌توانید با ابتدایی ترین کلمات برای ایجاد عکس‌های سفارشی استفاده کنید و همان عکسی که می‌خواهید را دریافت کنید. استفاده از رابط کاربری جذاب و راحت وب سایت به هر کسی اجازه می‌دهد تا با یک کلیک تصاویر را ایجاد و بهبود بخشد. علاوه بر این، هر ساخته‌ای که ایجاد می‌کنید به طور دائم در حساب شما ذخیره می‌شود، بنابراین لازم نیست نگران ذخیره آن به طور جداگانه باشید.

5. Dall-E

DALL E
رتبه راحتی در استفاده
4.5/5 4.3/5

DALL E یک مدل هوش مصنوعی است که توسط OpenAI توسعه یافته است که تصاویر منحصر به فردی را از توضیحات متنی تولید می‌کند و خروجی‌های بصری سورئال و تخیلی را با استفاده از ترکیبی از تکنیک‌های یادگیری عمیق و مجموعه داده‌های عظیم ایجاد می‌کند. البته این پلتفرم برای همه باز نیست و بایستی برای ورود در ابتدا ثبت نام نمایید.

6. Synthesys X

Synthesys X
رتبه راحتی در استفاده
4.4/5 4.1/5
Synthesys X یک افزونه کرومی است که اشیا و الگوهای موجود در هر تصویر را تجزیه و تحلیل می کند و تصاویر جدیدی را بر اساس شباهت و ارتباط آن‌ها با آن اشیا و الگوهای موجود در تصویر اصلی ایجاد می‌کند. شما می‌توانید افزونه کروم آن را به صورت رایگان نصب کنید، اما نسخه پریمیوم آن 12 دلار در ماه یا 99 دلار در سال هزینه دارد.

 

7. Pixray

Pixray
رتبه راحتی در استفاده
3.8/5 4.4/5

Pixray هوش مصنوعی‌ای است که از آن برای تبدیل متن به عکس استفاده می‌شود و به عنوان یک API، وب سایت مرورگر و برنامه رایانه شخصی کار می‌کند. شما با استفاده از Pixray می‌توانید پس از ایجاد تصویر جدید آن را به سبک‌های گوناگون تغییر دهید، آن را به ویدیو تبدیل کنید و بسیاری از موارد دیگر.

8. Deep Dream Generator

Deep Dream Generator
رتبه راحتی در استفاده
3.8 4.4/5

در صورتی که میخواهید تصاویر واقعی و با کیفیت بالا ایجاد کنید Deep Dream Generator گزینه ای مناسب برای شماست. بنابراین حتی اگر تجربه ای ندارید، می توانید کلمات خود را در عرض چند ثانیه به تصویر تبدیل کنید. این هوش مصنوعی دارای سه سبک مهم Deep، Thin و Deep Dream است و می‌تواند به تجزیه و تحلیل دیجیتال بپردازد.

9. Deep AI

deep ai
رتبه راحتی در استفاده
4.6/5 4.1/5

Deep AI یک توسعه دهنده هوش مصنوعی سفارشی است که هدف آن ایجاد نمودارهای داده باز برای عموم است. مولد تصویر Deep AI تصاویر دقیقی را با حفظ وضوح بالا ارائه می دهد. بهترین نکته در مورد Deep Ai این است که شما می‌توانید تصاویر نامحدود ایجاد کنید. همچنین می‌توانید جزئیات، بافت‌ها و رنگ‌ها را در هر عکس تنظیم کنید. وضوح عکس، عکس های رنگارنگ، پشتیبانی قابل قبول و… از دیگر ویژگی‌های Deep AI به حساب می‌آید.

10. BigSleep

big sleep
رتبه راحتی در استفاده
4.4/5 4.4/5

BigSleep به علت داشتن نرم افزاری قوی از محبوب تری تولیدکننده‌های تصاویر هوش مصنوعی به شمار می‌رود. این پلتفرم می‌تواند تمامی ویژگی‌های لازم را برای جمع آوری، ویرایش و ذخیره تصاویر شما با خیال راحت فراهم آورد و در کنار آن سرعتی بالا را برای شما کاربران تضمین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این پلتفرم می‌توان به تصاویر با وضوح بالا تا 1024×1024، ابزار تشخیص، متن باز و الگوهای تصویر متنوع اشاره کرد.

و در آخر

در این مقاله به معرفی بهترین تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی پرداختیم. شما نیز بایستی قبل از هزینه کردن در هر تولید کننده تصویر هوش مصنوعی، تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید. اگر در انتخاب ابزار مشکل دارید، تمام این ویژگی‌ها را مرور کنید و ببینید که آیا با بودجه شما مطابقت دارد یا خیر. وقتی دیدید که مولد تصویر هوش مصنوعی همه چیز مورد نیاز شما را دارد، به سراغ آن بروید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بهترین تولید کننده هوش مصنوعی را برای خود انتخاب کنید. به شما، بهترین تولید کننده هوش مصنوعی شما کدام است؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید!

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

هوش مصنوعی Dall.E StarryAI NightCafe Jasper Art