jasper art

Jasper Art به زبانی ساده

فهرست مطالب

آیا از استفاده از تصاویر قدیمی خسته شده‌اید؟ Jasper Art یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی است که ممکن است پاسخی برای مشکلات شما باشد. Jasper Art کلمات و عبارات اساسی را دریافت و آن‌ها را به تصاویر شگفت انگیز تبدیل می‌کند. استفاده از آن سریع و آسان است و تصاویر را به هر سبکی که دوست دارید ایجاد می‌کند. در این مقاله ما شما را با جزئیات Jasper Art آشنا می‌کنیم. پس از خواندن این محتوا خواهید فهمید که آیا Jasper Art راه حلی برای شماست یا خیر.

Jasper Art چیست؟

شما می‌توانید تصاویر را با استفاده از کلمات ایجاد کنید. بسیاری از خوانندگان با Jasper AI، نویسنده مشارکت کننده آشنا هستند. این برنامه از هوش مصنوعی برای ایجاد اسکریپت استفاده می‌کند. Jasper Art از اعضای خانواده ی Jasper AI است. Jasper Art می‌تواند از اشکال مختلف هنری پیروی و از سبک برخی از هنرمندان تقلید کند.

چه کسی باید از Jasper Art استفاده کند؟

شما با استفاده از Jasper Art می‌توانید محتوایی با سرعت بالا تولید نمایید. همانطور که می‌دانید در دنیای امروز و جهان تجارت شما بایستی محتوایی داشته باشید که جذاب باشد و تصاویر خوبی داشته باشد. Jasper Art تصاویر منحصر به فردی را به شما می‌دهد تا از آن‌ها برای محتوای اصلی استفاده کنید. به علاوه، می‌توانید هر تصویر تولید شده را متناسب با محتوای خود تنظیم کنید.

ویژگی‌های Jasper Art

Jasper Art یک برنامه تک منظوره است و برای تولید تصاویر از پیام‌های متنی استفاده می‌کند. Jasper Art دو حالت دارد که می‌توانید تصاویر را از طریق آن‌ها تولید کنید:

  • حالت ابتدایی

حالت پایه ساده ترین راه برای تولید هنر هوش مصنوعی با جاسپر است. شما با یک توضیح اولیه تصویر شروع می‌کنید. جاسپر محدودیت 400 کاراکتری را در کادر متن به شما می‌دهد. این بیشتر از چیزی است که در حالت پایه نیاز دارید. بهتر است آن را ساده نگه دارید.

  • حالت Freeform

حالت Freeform با ابزار Jasper AI به شما آزادی بیشتری برای ورودی می‌دهد. هیچ منوی کشویی وجود ندارد. شما فقط جعبه متن توضیحات تصویر را دارید. و می‌توانید آزادانه در کادر با محدودیت 400 کاراکتر تایپ کنید. مانند جعبه متن در حالت Basic، باید با یک موضوع خاص شروع کنید. که می‌تواند یک شی، حیوان یا یک شخص یا شخصیت معروف باشد. سپس می‌توانید کلمات دیگری را که نشان دهنده سبک تصویر مورد نظر شما هستند تایپ کنید. اگر می‌خواهید چیزی به سبک آن‌ها باشد، می‌توانید پابلو پیکاسو یا دالی را تایپ کنید و حالت‌هایی مانند پرانرژی، عصبانیت یا غمگینی را در نظر بگیرید.

معایب Jasper Art

همانطور که می‌دانید شما با استفاده از Jasper Art قادر خواهید بود متن را به تصویر تیدیل کنید. این هوش مصنوعی درکنار ویژگی‌های مثبت، معایبی نیز دارد. که به شرح زیر است :

  • نتایج غیر دقیق

 Jasper Art فاقد دانش گسترده‌ای از هنرمندان و سبک‌های آن‌ها است. و در همه ی موارد قادر نیست تصویری متناسب با توضیحات شما ارائه دهد. Jasper Art در حال حاضر هنوز نسخه بتا است. این بدان معناست که آن‌ها هنوز نرم افزار را به طور کامل توسعه نداده اند. انتظار داریم در آینده شاهد بهبودهایی باشیم.

  • مشکل با شباهت

جاسپر قادر به ترسیم شباهت برخی افراد مشهور نیست و تفاوت‌هایی میان آن‌ها وجود خواهد داشت. به عبارتی اگر به تصاویر جدید برای وب سایت‌ ها یا بازاریابی نیاز دارید، جاسپر ممکن است همیشه ارائه ندهد. 

قیمت Jasper Art

هوش مصنوعی Jasper Art به صورت رایگان در اختیار شما قرار نخواهد گرفت و شما بایستی یک حساب کاربری داشته باشید. قیمت آن 20 دلار در ماه برای شما می‌باشد و شما می‌توانید تعداد تصاویر نامحدودی تولید نمایید.

Jasper Art و محدودیت‌های قانونی

تصاویر ایجاد شده با Jasper Art تحت مجوز Creative Commons هستند به این معنی که سازنده هیچ حقی ندارد. پس دیگران می‌توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این، Jasper Art تصاویری را با استفاده از اطلاعات موجود در اینترنت ایجاد و از سبک هنرمندان تقلید می‌کند و به عبارتی می‌تواند حق چاپ یک هنرمند یا تصویر دیگر را نقض کند. فراموش نکنید وقتی از یک عکس برای تبلیغ یک محصول استفاده می‌کنید، همه افراد حاضر در تصویر باید فرم انتشار مدل را امضا کنند. بنابراین یک سلبریتی ممکن است شکاینی مبنی بر عدم رضایت خود از انتشار تبلیغی بدون رضایت آماده کند.

جایگزین‌های Jasper Art

همانطور که می‌دانید به جز Jasper Art تولید کننده‌های تصویر هوش مصنوعی دیگری نیز وجود دارد. دو رقیب اصلی این هوش مصنوعی، Dall.E 2 و MidJourney هستند که هر دو متن را به عکس تبدیل می‌کنند.

Midjourney پلتفرمی از هوش مصنوعی است که امکان ایجاد و بهره وری از چت بات‌های هوشمند را برای مشاغل فراهم می‌آورد. Midjourney با استفاده از الگوریتم‌های پردازش زبان و یادگیری ماشینی این امکان را برای ربات‌ها فراهم می‌آورد تا بتوانند سوالات انسان‌ها را درک و به شکلی مناسب به آن پاسخ دهند. این هوش مصنوعی با استفاده از ML به ایجاد تصاویری مبتنی بر متن می‌پردازد.

Dall.E 2 یک مدل هوش مصنوعی است که توسط OpenAI توسعه یافته است که تصاویر منحصر به فردی را از توضیحات متنی تولید می‌کند و خروجی‌های بصری سورئال و تخیلی را با استفاده از ترکیبی از تکنیک‌های یادگیری عمیق و مجموعه داده‌های عظیم ایجاد می‌کند. البته این پلتفرم برای همه باز نیست و بایستی برای ورود در ابتدا ثبت نام نمایید.

DALL.E 2

و در آخر

هوش مصنوعی اختراعی شگفت انگیز است که می‌تواند متن را به تصاویر زیبا تبدیل کند و می‌تواند از هنرمندان مشهور تقلید کند و چهره‌های مشهور را ترسیم کند. اگرچه هوش مصنوعی و ربات‌ها پیشرفت کرده‌اند، اما همچنان محدودیت‌های خاص خود را دارند و Jasper Art نیز همین‌طور است.

Jasper Art یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی خوب برای کسانی است که به سرعت به محتوای زیادی نیاز دارند. تصاویر عالی برای وبلاگ‌ها، ایمیل‌های بازاریابی و تبلیغات تولید می‌کند.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

هوش مصنوعی Jasper Art