وب هاست

انتخاب بهترین میزبانی وب برای وردپرس

فهرست مطالب

از جمله ویژگی‌های مهم در اجرای وب سایت‌ها وجود میزبانی وب می‌باشد. انواع مختلفی از میزبانی وب وجود دارد برای مثال میزبان‌های وب رایگانی که خدمات خود را برای تبلیغات به شما ارائه می‌دهند ،میزبان وب‌هایی که نیازمند تعهدات طولانی مدت می‌باشند و در نهایت خدمات میزبانی وب با قیمت های گزاف تر. در حالت پایه همه ی ما می‌دانیم در قدم اول برای اجرای وردپرس به میزبانی وب احتیاج داریم . در این مقاله ما به بررسی، تجزیه و تحلیل و انتخاب بهترین هاست وب می‌پردازیم.

وردپرس | مشخصات مورد نیاز

وردپرس یک اسکریپت سیک وزن می باشد و تقریبا با همه ی میزبان‌های وب متجانس است. الزامات ابتدایی مورد نیاز وردپرس عبارتند از :
PHP 4.3 یا بالاتر
MySQL 4.0 یا بالاتر

نکات مهم در انتخاب سرویس میزبانی وب

نیازهای شما- ارزیابی 

توجه به نوع نیازها و به طبع آن بهره گرفتن از امکانات مد نظر مسئله ای مهم به حساب می‌آید. امروزه اکثر سایت‌های میزبانی منابع نامحدودی را ارائه می‌دهند که می‌توان از آن‌ها بهره برد.

در صورتی که مجبور به استفاده از سرویسی شدید که مشخصات نامحدود ارائه نمی‌دهد چه باید کرد؟

در این هنگام باید ارزیابی صورت پذیرد؛ به عنوان مثال می‌توان بررسی کرد که به چه مقدار از فضا در وب نیاز است و مشخصات را بر اساس آن‌ها انتخاب نمود و یا در انتخاب پهنای باند مورد استفاده در سایت، در مراحل ابتدایی بهتر است از پهنای باند کم شروع و در صورت لزوم آن را بهبود بخشید. این نکته را بدانید که هیچ لزومی بر پرداخت هزینه‌های زیاد در ابتدای مسیر وجود ندارد و بهتر است این هزینه‌ها را زمانی  که وبلاگ شما در صنعت نفوذ کرد آغاز نمایید.

پس توجه به نوع نیاز و ارزیابی از نکات مهم در انتخاب نوع سرویس میزبانی به شمار می‌آید.

5 مورد از بهترین هاست وب ها برای وردپرس

در این بخش ما به معرفی 5 مورد از برترین هاست وب‌ها برای وردپرس می پردازیم.

Bluehost

یکی از بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب به شمار می‌آید. از جمله ویژگی‌هایی که این ارائه دهنده را از سایرین متمایز می‌سازد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عملکرد (Uptime) و سرعت صفحه

پس از از بررسی تعدادی میزبان وب دریافتیم که معیار مناسب برای آپتایم می‌بایست 99.93٪ باشد و  Bluehost توانست این آزمون را با موفقیت طی نماید. علاوه بر آن Bluehost توانست در آزمایش مورد نظر سرعت صفحه ی بالایی را نیز داشته باشد که از نقاط قوت آن به حساب می‌آید.

این ارائه دهنده از روش‌های متفاوتی برای پشتیبانی مشتریان خود استفاده می کند علاوه بر آن دارای پایگاه دانش گسترده است که شامل پاسخ به سوالات متداول می‌باشد.

قیمت گذاری و برنامه‌ها

همه برنامه های وردپرس مدیریت نشده ی این سرویس میزبانی وب، شامل یک نام دامنه رایگان برای یک سال، گواهی SSL، CDN و نصب وردپرس با یک کلیک است. Bluehost همچنین برنامه های مدیریت شده وردپرس را ارائه می دهد، اما آنها همچنین دارای برچسب قیمت بالاتری هستند که از 9.95 دلار شروع می شود.

میزبانی وب

A2 Hosting

از جنبه‌های اصلی ای کهA2 در آن بیشترین برتری را دارد سرعت آن می‌باشد. 

عملکرد (Uptime و سرعت صفحه)

میزبانی A2 در رتبه ی دوم بهترین خدمات میزبانی قرار دارد. میزبانی A2 دارای آپتایم عالی می‌باشد و سایت شما مطمئناً در دسترس بازدیدکنندگان شما خواهد بود.

در کنار این موارد این میزبانی وب دومین سرعت را در مقایسه با سایر میزبان‌های وردپرس دارد، با وجود این ویژگی در هنگام بازدید از سایت شما تجربه ای مفید خواهند داشت.

ویژگی های قابل توجه

از جمله ویژگی‌های این سرویس میزبانی وب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سرورهای توربو (20 برابر سریعتر)
  • پشتیبان گیری خودکار
  • ذخیره سازی و انتقال نامحدود
  • میزبانی A2 همراه با تمام برنامه های آن‌ها، چندین ویژگی امنیتی را برای جلوگیری و مقابله با تهدیدات احتمالی و مقابله ارائه می‌دهد، که همه ی این‌ها در کنار یکدیگر ویژگی‌هایی چشم گیر به حساب می‌آیند.

پشتیبانی مشتری

برای پشتیبانی از سرویس‌های میزبانی راه های متفاوتی وجود دارد که شامل مواردی چون چت زنده، تلفن و…. می‌باشد. علاوه بر آن این سرویس میزبانی وب دارای پایگاه دانش وسیع با ورودی های مفید می باشد که به حل مشکلات کمک می کند.

قیمت گذاری و طرح ها

تمام برنامه‌های مدیریت نشده وردپرس رابگان می‌باشد. مسئله ای که این سرویس میزبانی را از سایرین متمایز می‌سازد ضمانت بازگشت پول در هر زمان می‌باشد.

ارزان‌ترین طرح میزبانی میزبانی A2 از 2.99 دلار در ماه شروع می‌شود، اگر به مدت 36 ماه با آن‌ها ثبت نام کنید. پس از ثبت نام اولیه، این طرح با 10.99 دلار تمدید می شود. اگر در 30 روز اول لغو کنید، می‌توانید بازپرداخت کامل دریافت کنید. اما اگر حتی چند ماه از برنامه خود راضی نیستید، همچنان می‌توانید آن را لغو کرده و مبلغی را پس بگیرید.

 Hostinger WordPress Hosting

یک شرکت میزبانی متعلق به کارمندان است (کارکنان دارای سهام شرکت هستند) که در سال 2004 در کاوناس تاسیس شد. در حال حاضرخدمات میزبانی را برای بیش از 29 میلیون کاربر در 178 کشور ارائه می‌دهند.

عملکرد (Uptime و سرعت صفحه)

آپتایم این شرکت میزبانی با گذشت زمان بهبود پیدا کرد و از 99.86٪به 99.97٪رسید. علاوه بر آن، آن‌ها سرعت صفحه ی خود را نیز بهبود بخشیدند و به جایگاه سوم دست یافتند.

ویژگی‌های قابل توجه

Hostinger ویژگی‌های زیر را برای ارزان ترین برنامه میزبانی مشترک خود ارائه می‌دهد:

  • 100 گیگ پهنای باند
  • پشتیبان گیری هفتگی
  • گواهی SSL رایگان
  • نصب با یک کلیک
  • در مورد امنیت، Hostinger اساسی ترین ویژگی‌ها را با ارزان ترین برنامه‌های میزبانی خود ارائه می‌دهد. به طور کلی،هاستینگر برخلاف برخی دیگر از سرویس های میزبانی وب، تأکید زیادی بر ویژگی‌های امنیتی سایت خود ندارد. بنابراین، اگر می‌خواهید ویژگی‌های امنیتی بیشتری داشته باشید، باید از افزونه‌ها برای ایمن کردن سایت خود یا دریافت یک طرح گران‌تر استفاده کنید.

پشتیبانی مشتری

برای پشتیبانی از سرویس های میزبانی راه‌های متفاوتی وجود دارد که شامل مواردی چون چت زنده و خرید بلیط ایمیل می‌باشد. البته چت زنده فقط برای کاربرانی که در سیستم وارد شده اند در دسترس می‌باشد. این سرویس میزبانی وب پشتیبانی تلفنی ندارد ولی هاستینگز در سراسر جهان دارای شعبه است و می‌توانید به زبان دلخواه راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. علاوه بر آن این سرویس میزبانی دارای پایگاه دانش وسیع با ورودی های مفید می‌باشد که به حل مشکلات کمک می‌کند.

قیمت‌گذاری و طرح‌ها 

ارزان‌ترین طرح هاستینگز به طرز باورنکردنی مقرون به صرفه است، اما نکاتی وجود دارد. فقط به یک وب سایت، 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 100 گیگابایت پهنای باند محدود می‌شود. برای استفاده از معامله 1.99 دلاری، باید برای یک برنامه چهار ساله پیش پرداخت پرداخت کنید. پس از آن، طرح شما با 3.99 دلار در ماه تمدید می‌گردد. اگر می‌خواهید وب‌سایت‌های بیشتری را میزبانی کنید و پهنای باند نامحدودی دریافت کنید، توصیه می‌کنیم حداقل از برنامه شروع وردپرس استفاده کنید که برای یک برنامه چهار ساله از 3.99 دلار در ماه شروع می‌شود.

Hetzner

این شرکت فعالیت خود را از سال 1997 آغاز کرد. خدماتی که این شرکت ارائه  می دهد شامل میزبانی تختصاصی، میزبانی وی اشتراکی و…. می باشد.

عملکرد (Uptime و سرعت صفحه)

یکی از امکاناتی که هتزنر بر روی سرورهای خود در اختیار افراد قرار میدهد فایروال سخت افزاری می باشد که با کمک آن می‌توان حملات گسترده را دفع نمود که این موضوع سبب افزایش آپتایم سایت می‌گردد و از نظر سرعت نیز،سرعت پورت در این سرورها یک گیگابایت در ثانیه است؛ بنابراین با استفاده از این سرور می‌توان از سرعت مطلوب بهره مند شد.

 

ویژگی‌های قابل توجه

هتزنر در کنار کیفیت بالا دارای تنوع زیادی می‌باشد که آن را از سایر میزبانی وب ها متمایز نموده است در این جا به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم:

  1. تهیه ی سرورهای اختصاصی امکان پذیر است
  2. ترانسفرها بدون محدودیت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند
  3. دارای منابع کامل از نظر سخت افزاری و نرم افزاری می باشد
  4. ارائه دهنده خدمات با تکنولوژی بالا است و…

هتزنر به عنوان اولین کمپانی ارائه دهنده سرورها با هاردپرسرعت SSDمی باشد که باعث می‌شود کاربر از تجربه ی استفاده از  سرور پر سرعت لذت ببرد.

پشتیبانی مشتری

برای پشتیبانی از سرویس‌های میزبانی راه‌های متفاوتی وجود دارد که شامل مواردی چون چت زنده و خرید بلیط ایمیل و…می‌باشد، در صورت بروز هر نوع مشکل می‌توانید در خواست خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به آن پاسخ داده شود.

قیمت‌گذاری و طرح‌ها 

قیمت خدمات این شرکت نسبت به سایر شرکت ها قیمت مناسب تری دارد. برای خرید هتزنر بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید: 

  • امکان تست سرورهای اختصاصی یه مدت یک هفته وجود دارد و در صورت عدم رضایت می‌توان آن را بازگرداند.
  • سر.رهای ابری به صورت ساعتی اجاره می‌شوند و هزینه های آم بدین صورت پرداخت می‌گردد.

 

OVH

OVH یک ارائه دهنده میزبانی می‌باشد طیف وسیعی از میزبانی وی و سرور را بر عهده دارد. این شرکت در حال حاضر میزبان بیش از 18 میلیون وب سایت می‌باشد و در حدود 3 میلیون نام دامنه از طریق سرویس آنها ثبت گردیده است.

عملکرد (Uptime و سرعت صفحه)

این سایت دارای مرکز داده های متنوع در سراسر جهان می‌باشد و از سرعت بالایی برخوردار است و در کنار آن آپتایم این سایت با پشتیبانی SLA در تمام محدوده های VPSرا ارئه می‌دهد؛ علاوه بر آن، این سایت مدعی است مدت زمان خرابی اسین سایت در طول سال کمتر از 1.6 ساعت می‌باشد.

پشتیبانی مشتری

برای پشتیبانی از سرویس‌های میزبانی راه های متفاوتی وجود دارد که شامل مواردی چون چت زنده، تلفن و…. می‌باشد. علاوه بر آن این سرویس میزبانی وب دارای پایگاه دانش وسیع با ورودی های مفید می باشد که به حل مشکلات کمک می کند.

ویژگی‌های قابل توجه

از جمله ویژگی‌های این برنامه میزبانی وب می‌توان به مواردی چون : Anti DDoS برای بهبود امنیت کنترل پنل سفارشی یا CPanel اشاره کرد.

قیمت‌گذاری و طرح‌ها 

قیمت میزبانی وب خصوصی ۳.۹۹ دلار در ماه می باشد که با خرید این طرح میتوانید از امکانات زیر بهره مند شوید:

  •  ۵ وب‌سایت
  • یک نام دامنه رایگان برای سال اول،
  • ۱۰۰ گیگابایت فضای دیسک
  • پهنای باند نامحدود
  • ۱۰ حساب ایمیل 
  •  یک پایگاه داده SQL 

نکته ی قابل توجه درباره ی این هاست این است که این سایت ضمانت بازگشت وجه را برای مخاطبین خود ندارد به این صورت که اگر شما تصمیم بر قطع این خدمات گرفتید نمیتوانید هزینه ی پرداختی را دریافت نمایید.

و در آخر

از آنجایی که اکثر فعالیت‌ها در حیطه ی زمینه های الکترونیکی رخ میدهد بهتر است از دیتاسنترهای مناسب استفاده شود. ما در این مقاله سعی کردیم درباره ی بهترین سرویس های میزبانی وب اطلاعاتی ر در اختیار شماقرار دهیم تا بتوانید بهترین سرویس را تهیه نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

وردپرس میزبانی وب دیتاسنتر هاست