آی پی بدون محدودیت

خریداری آی پی بدون محدودیت در ایران

فهرست مطالب

داشتن یک آی پی بدون محدودیت که بتوان از آن با خیال راحت استفاده کرد آرزوی همهٔ کاربران می‌باشد. در این مقاله توضیح درباره آی پی‌ها چگونگی تهیه آی پی بدون محدودیت در ایران می‌پردازیم. پس همراه ما باشید.

آی پی چیست؟

آی پی عبارت است از یک شناسه عددی اختصاصی که برای دستگاه هایی که به شبکه متصل هستند استفاده می‌شود. این آدرس به شکل یک سری عدد و نقطه است. آی پی آدرس‌ها به دستگاه‌ها کمک می‌کنند تا بتوانند در اینترنت همدیگر را تشخیص داده و اطلاعاتی را مبادله سازند.

دلایل محدودیت آی پی

محدودیت آی پی در ایران بنا بر دلایل مختلفی رخ می‌دهد. برخی از این دلایل به شرح زیر هستند.

  • نقض شرایط خدمات

انجام برخی از کارها منجر به نقض خدمات شرکت زیرساخت می‌شود و می‌تواند محدودشدن آی پی را برای شما به همراه بیاورد. برخی از این اقدامات به شرح زیر می‌باشند.

  1. هک یا نفوذ غیر مجاز: این دست از کارها که برای دسترسی به سیستم و یا داده‌ها به‌صورت غیرقانونی می‌باشد تخلف از امنیت بوده و آی پی را محدود می‌سازد.
  2. نقض حقوق نرم‌افزاری: استفاده از نرم افزارها به صورت غیر مجاز مثل کرک یا شکستن محدودیت‌های لایسنس، تخلف از حقوق نرم‌افزاری و اقدامات مشابه در حیطه فعالیت‌های ممنوعه به شمار می‌رود که می‌تواند محدودیت‌هایی را برای شما به همراه بیاورد.
  3. سوءاستفاده از خدمات: هرگونه استفاده از خدمات شرکت زیرساخت که شامل فعالیت‌های مخالف قوانین باشد ممنوع است و آی پی را محدود می‌کند.
  4. و…
  • فعالیت‌های غیرقانونی

این قبیل فعالیت‌ها که به تخلف از قوانین کشور اشاره دارد می‌تواند آی پی شما را محدود سازد. کارهایی مثل ورود به سایت‌هایی مغایر با شئونات اسلامی، تقلب مالی، تبانی و این دست از فعالیت‌ها می‌تواند آی پی شما را محدود سازد.

  • نقض حقوق حریم خصوصی

انتشار اطلاعات افراد بدون مجوز، سوء استفاده از اطلاعات حساس افراد، خرید و فروش اطلاعات آن‌ها بدون رضایت و این دست از اقدامات می‌تواند باعث محدود شدن آی پی شما شود. حفظ حریم خصوصی افراد یک اصل اساسی است و هرگونه تجاوز به این حق ممکن است تحت قوانین و مقررات مختلف مورد پیگیری قرار گیرد و باعث محدودیت آی پی شود.

  • حملات دیده نشده

این دست از رخدادها می‌تواند بر اثر نفوذ غیرمجاز به سرورها، حملات سایبری مثل DDoS و نفوذ به سیستم‌ها، حفاظت از اطلاعات محرمانه و این موارد شکل بگیرد. در مواجهه با حملات دیده نشده، اعمال محدودیت آی پی به عنوان یک اقدام امنیتی مهم می‌تواند به حفظ امنیت و پایداری سیستم‌ها و اطلاعات مشتریان کمک کند.

از کجا بفهمیم آی پی ما در ایران محدود است؟

برای اینکه بفهمیم آی پی ما محدود شده یا نه راهکارهای زیادی وجود دارد که در اینجا به توضیح درباره این راهکارها می‌پردازیم.

  • ایمیل‌های خود را چک کنید.

ممکن است شرکت زیرساخت اطلاعاتی را درباره محدودیت آی پی شما در اختیارتان گذاشته باشد. پس در مرحله نخست ایمیل خود را چک کنید.

  • اتصال

امتحان کنید که آیا امکان اتصال به سرویس بدون وی پی ان برای شما ممکن است یا خیر.

  • استفاده از ابزارهای آنلاین

استفاده از ابزارهای آنلاین که به شما کمک می‌کند تا وضعیت آی پی خود را چک و امنیت آن را بررسی نمایید. از جمله شرکت‌هایی که به ارائه این دست از ابزار می‌پردازند می‌توان به Host Tracker و Check Host اشاره کرد.

  • بررسی پیام خطا و اطلاعات سیستم

عدم دسترسی به خدمات و یا صفحه‌ای خاص که پیام خطای را به شما نشان می‌دهد می‌تواند نمایانگر محدودیت آی پی و یا دلیل این اتفاق باشد.

نکات مهم در خریداری ای پی بدون محدودیت

نکات مهم در انتخاب آی پی‌های بدون محدودیت

در راستای خریداری آی پی‌هایی بدون محدودیت بایستی نکات زیر را در نظر داشته باشید.

  • عدم تهیه آی پی از لوکیشن‌های گمنام

استفاده از آی پی‌های گمنام و مخفی امروزه مخالف با قوانین و مقررات می‌باشد و معمولاً کشورها و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت این دست از آی پی‌ها را به عنوان یک فعالیت ناهنجار در نظر دارند. این آی پی‌ها می‌توانند منجر به انجام کارهای غیرقانونی شوند. در هنگام استفاده از اینترنت و خدمات مربوط به آی پی و آن‌ها بایستی از اطلاعات خود محافظت نمایید و از مقررات و قوانین پیروی کنید.

  • آن دسته از ای پی هایی که کاربر ایرانی خریداری نکرده است.

به دنبال آی پی‌هایی باشید که کاربران ایرانی از آن استفاده نکرده‌اند. چرا که این آی پی‌ها خطر محدودیت کمتری دارند و شما با آرامش خاطر بیشتری می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.

  • سرویس دهنده غیرمعروف

خرید آی پی از سرویس دهنده‌هایی که معروف نیستند می‌تواند خطرات امنیتی به همراه بیاورد و منجر به نقض‌های امنیتی، خدماتی با کیفیت پایین و مشکلاتی از این قبیل شود. در صورتی که می‌خواهید آی پی خود را از یک ارائه دهنده غیرمعروف خریداری کنید نکات زیر را حتماً در نظر داشته باشید.

  1. تاریخچه فعالیت سرویس دهنده و سابقه آن را در نظر بگیرید.
  2. از امنیت و حفاظت از اطلاعات خود مطمئن شوید.
  3. وجود پشتیبانی فنی در صورت بروز مشکلات را لحاظ کنید.
  4. از مشروعیت استفاده از این آی پی‌ها مطمئن شوید.

چگونه آی پی را از محدودیت خارج کنیم؟

در راستای خارج کردن IP از محدودیت کارهای زیادی را می‌توان انجام داده که به شرح زیر است.

  1. به شرکت زیر ساخت ایمیل بزنید و درباره دلایل محدودشدن آی پی خود و نحوه برطرف‌کردن آن با آن‌ها در ارتباط باشید.
  2. با ISP در ارتباط باشید و درخواست خود را به صورت رسمی جهت رفع محدودیت ارسال نمایید.
  3. بر روی سروری که آی پی به آن attach شده وب سرور نصب کنید. با انجام این کار شما می‌توانید از آی پی خود استفاده مجاز و منطبق با قوانین کشور داشته باشید.
  4. برای یک مدت از آی پی خود استفاده نکنید تا رفع محدودیت شود.

چه استفاده هایی از آی پی در ایران غیر قانونی است؟

استفاده از آی پی‌ها در ابران همانند خیلی از کشورها زیر نظر قوانین خاصی می‌باشد که بایستی آن‌ها را رعایت کرد و در غیر این صورت ممکن است آی پی شما محدود شود. مواردی مثل استفاده از آی پی برای فیلترشکن‌ها، دسترسی به سایت‌های غیر مجاز، حملات سایبری، موارد سیاسی و دیگر موارد از جمله استفاده‌هایی هستند که می‌توانند آی پی شما را محدود سازند.

و در آخر

در این مقاله به توضیح درباره آی پی‌ها پرداختیم و دلایل محدودیت آن‌ها و چگونگی بر طرف ساختن آن را برایتان توضیح دادیم. پویان آی تی با ارائه سرور مجازی از کشورهای مختلف در کنار شماست تا بتوانید تجربه استفاده از آی پی‌های بدون محدودیت را از یک ارائه دهنده معتبر داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول

  • مزایای خریداری آی پی بدون محدودیت چیست؟

شما با خریداری آی پی بدون محدودیت می‌توانید به سرعت بالا، انعطاف بیشتر در استفاده از اینترنت، عدم محدودیت در حجم دانلود و آپلود، و عدم اعمال محدودیت‌های ترافیکی دست یابید.

  • آی پی بدون محدودیت چقدر هزینه دارد؟

این آی پی‌ها بسته به ارائه دهنده خدمات هزینه متفاوتی دارند. پس پیش از تهیه آی پی باید قیمت‌های ارائه دهندگان را بررسی نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

شبکه IP