دیتاسنتر های هلند

دیتاسنتر های هلند را بیشتر بشناسیم

هلند یکی از راه های ارتباطی شبکه های اینترنت جهانی است و نقش شاهرگ را در بدن زمین بازی می‌کند. در این کشور شرکت های زیادی وجود دارند که دیتاسنتر دارند و خدمات سرور ارائه می‌دهند. در این مقاله با معروف ترین دیتاسنتر های هلند که برای افراد داخل ایران جذاب می‌باشند آشنا می‌شویم.

لیزوب ( Leaseweb )

بیزوب leaseweb

لیزوب یکی از معروف ترین شرکت های میزبانی وب می‌باشد که دیتاسنتر اصلی آن در هلند قرار دارد. همچنین در چندین کشور مختلف از جمله استرالیا، انگلیس، آمریکا، آلمان، چین و سایر کشور ها هم دارای دیتاسنتر می‌باشد.

دیتاسنتر هلند لیزوب دارای بیشترین تعداد سرور در بین سایر دیتاسنتر های این شرکت است که سرورهای با کیفیت و با قدرتی دارد.

لیزوب در سال 1997 توسط دو خلبان هلندی به نام های Con Zwinkels و Laurens Rosenthal تاسیس شده است؛ یعنی زمانی که اینترنت در مراحل ابتدایی خود بوده و بعد از آن به صورت تصاعدی رشد کرده است. این شرکت هم طی این سال ها با تلاش و برنامه ریزی رشد خوبی کرده و امروزه دارای بیش از 20 دیتاسنتر در سراسر دنیا است.

سرور های شرکت لیزوب در دیتاسنتر Evoswitch قرار داده شده است. دیتاسنتر Evoswitch دارای امنیت بسیار بالایی است و به خاطر پورت های خوبش ارتباط سریع و باکیفیتی با سایر نقاط جهان دارد. این دیتاسنتر 9000هزار متر مربعی در شهر آمسترام هلند قرار گرفته است و دارای گواهی نامه های ISO 9001 و ISO 27001 می‌باشد.

مزایای دیتاسنتر های شرکت لیزوب:

  • خدمات هاستینگ با بودجه های مختلف
  • پشتیبانی عالی و سریع
  • پورت های حرفه ای
  • ارائه پورت های اختصاصی گارانتی شده

ورلد استریم ( WorldStream )

ورلد استریم worldstream

ورلد استریم هلند یکی از بزرگترین شرکت های حوضه دیتاسنتر در اروپا می‌باشد. سرور های اختصاصی ورلد استریم دارای قیمت مناسب و آپ تایم بسیار بالا هستند. همچنین به قوانین کپی رایت و بین المللی حساسیت کمتری نشان می‌دهد. به همین دلیل محبوبیت زیادی بین کاربرانی که هم امنیت و سرعت و هم حساسیت کمتر در قوانین می‌خواهند، دارد.

شرکت ورلد استریم در سال 2006 و در کشور هلند به عنوان یک شرکت خدمات دهنده اینترنت ( ISP ) شروع به کار کرد. بعد ها به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه هاستینگ در دنیا شناخته شد و هم اکنون دارای مشتریان زیادی از سراسر دنیا می‌باشد.

سرور های اصلی شرکت ورلد استریم در شهر Naaldwijk و در دیتاسنتر Greenhouse Datacenters قرار داده شده است. این مجموعه دارای امنیت بسیار بالا و پشتیبانی اینترنتی بسیار قوی است. این دیتاسنتر در سال 2013 دارای 1000 متر مربع و با 432 رک راه اندازی شده و در سال 2018 مرکز داده دیگری با 3500 متر مربع و 1200 رک دیگر به آن اضافه شد.

مزایای دیتاسنتر های شرکت ورلد استریم:

  • خدمات هاستینگ با بودجه های مختلف
  • اتصالات فیبری و بسیار قوی در دیتاسنتر ها که باعث کیفیت اتصال و آپ تایم بالا می‌شود ( آپ تایم 99/99 % گارانتی شده است )
  • دارای سیستم برق اضطراری قدرتمند برای کارایی 99%
  • پینگ مناسب برای ایران

نووگارا ( Novogara )

نووگارا Novogara

نووگارا یک شرکت با دفاتر در آمستردام، هلند است که سرور های اختصاصی ارائه می‌دهد. خدماتی را ارائه می دهد که برای مشاغل بزرگ و وب سایت هایی که به سرورهای خود نیاز دارند مناسب است.

از سرورهایی که در آمستردام ( Amsterdam ) قرار دارند، سرورهای اختصاصی و سرورهای فروشنده ( برای نمایندگی های هاست ) و همچنین سرور های استریم را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد. وب سایت آن فقط به زبان انگلیسی موجود است.

این شرکت سرور های مدیریت نشده ارائه می‌دهد؛ یعنی شرکت اتصال شبکه و تجهیزات فیزیکی را مدیریت می‌کند و مدیریت سیستم عامل و نرم افزارها با مشتری خواهد بود و شما به عنوان مشتری باید سیستم عامل خود را نصب کنید.

اگر در زمینه میزبانی وب مبتدی هستید یا تا به حال سروری را مدیریت نکرده اید، استفاده از خدمات این شرکت برای شما سخت خواهد بود. البته اگر یکی از سیستم عامل های CentOs, Debian, FreeBSD, Ubuntu, VmWare ESXI و یا Windows را نیاز داشته باشید شرکت می‌تواند به شما در راه اندازی کمک کند.

شما می‌توانید از سرور های نووگارا برای خدمات استریمینگ استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که این شرکت در زمینه کپی رایت بسیار حساس است و اگر موردی پیش بیاید باید ظرف 20 دقیقه حذف شود و اگر این کار انجام نشود نووگارا دیگر خدماتی به شما ارائه نمی‌دهد.

مزایای دیتاسنتر های نووگارا

  • گارانتی 99/99% آپ تایم
  • استفاده از پردازنده های زنون اینتل
  • یک تا 4 آیپی اختصاصی
  • پشتیبانی قوی
  • محافظت در برابر حملات DDoS قوی

سروریوس ( Serverius )

سروریوس Serverius

شرکت سروریوس در شهر درونتن ( Dronten ) واقع شده است. این شرکت بر اساس قوانین اروپا کار می‌کند. برای ساختن، نگه داری و پشتیبانی سرویس هایی که ارائه می‌دهد، با هیچ شرکت دیگری همکاری ندارد و به صورت اختصاصی این کار را انجام می‌دهد.

سروریوس کار خود را از هلند شروع کرده و الان در کشورهای مختلفی دارای دیتاسنتر است و خدمات ارائه می‌دهد. دارای 1693 رک در دیتاسنتر های خود می‌باشد. دیتاسنتر های سروریوس دارای امنیت بسیار بالایی می‌باشند و دارای گواهی نامه های ISO 27001 و NEN 7510 است.

سرورهای سروریوس دارای ثبات و امنیت بالایی هستند. مهندسان همه روزه در دسترس هستند و هر مشکلی که پیش بیاید سریع رفع می‌شود.اتصالات فیبری اضافی این امکان را به سروریوس می‌دهد تا به 1200 مشتری در سراسر جهان خدمات اتصال با کمترین تاخیر در سراسر اروپا ارائه دهد

مزایای دیتاسنتر های سرویوس

  • امنیت بسیار بالای دیتاسنترها
  • پینگ عالی برای ایران
  • پشتیبانی قوی
  • محافظت در برابر حملات DDoS

در صورت نیاز به سرور مجازی هلند ارزان و یا سرور مجازی ارزان از سایر موقعیت‌ها وارد وبسایت پویان آی تی شوید.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد رأی ها : 4

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

دیدگاه (2)

  • آواتار کاربر
    yasin

    سلام اگر امکانش هست از دیتاسنتر های شرکت سروریوس جهت ارائه سرویس، سرور تهیه بفرمایید که پینه عالی برای ایران دارند.🙏🏻 برای ما گیمر ها پینگ خیلی مهمه🤌🏻 ممنون

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۲
    • آواتار کاربر
      شاهرخی

      سلام و درود بله به زودی ارائه خواهد شد . با تشکر از پیشنهاد شما.

      ۱۵ شهریور ۱۴۰۲

دیدگاه خود را اضافه کنید

برچسب ها

دیتاسنتر سرور اختصاصی میزبانی وب