سرور مجازی هلند چیست

سرور مجازی هلند چیست؟ + کاربردها و ویژگی‌ها

فهرست مطالب

واژه‌‌هایی مثل سرور، سرور مجازی و هاست برای اغلب مدیران وب سایت و یا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی آشنا است. ساخت سایت و داشتن کسب و کار اینترنتی موفق نیازمند بستری پایدار و مطمئن است. در این مقاله قصد داریم در جهت پیشبرد بدون دغدغه کسب و کار اینترنتی شما، به معرفی یکی از پرطرفدارترین انواع سرور، سرور مجازی هلند، موارد استفاده این سرویس و ویژگی‌های آن بپردازیم.

سرور مجازی یا VPS چیست؟

سرور مجازی یا VPS مخفف عبارت virtual private server، عملکردی مشابه سرور اختصاصی دارد. زمانی که از یک سرور اختصاصی، چندین سرور مجازی توسط یک مجازی ساز جدا شوند، سرور مجازی یا VPS شکل می‌گیرد. تنها تفاوت سرور مجازی با سرور اختصاصی در اشتراکی بودن هسته پردازنده سرور است.

سرور مجازی برای صاحبان وب سایت‌هایی که به منابع بیشتری از هاست احتیاج دارند اما قادر به تامین هزینه سرور اختصاصی نیز نیستند، از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. همچنین سرویس‌های VPS یا سرور مجازی نسبت به هاست‌ها از محدودیت کمتری برخوردارند. سرعت و امنیت بیشتر، قابلیت ارتقا منابع و نصب نرم افزارهای سفارشی از مزیت‌های سرور مجازی نسبت به هاست می‌باشند.

سرور مجازی هلند چیست؟

سرور مجازی هلند نوعی سرور میزبانی و بخشی از یک سرور فیزیکی است که دیتاسنتر آن در کشور هلند قرار دارد. با استفاده از سرویس سرور مجازی هلند یک آی پی ثابت و اختصاصی از کشور هلند در اختیار شما قرار می‌گیرد. سرعت و قدرت VPS هلند یا سرور مجازی هلند به منابع سخت افزاری سرور و اعتبار دیتاسنتر و شرکت ارائه دهنده سرویس بستگی دارد. از این رو لازم است در هنگام خرید علاوه بر توجه به نیاز خود، به نکات دیگری نیز دقت کنید که در ادامه مطلب به بیان آن‌ها می‌پردازیم.

سرور مجازی هلند مناسب چه کسانی است؟

سرویس سرور مجازی هلند برای تمام افرادی که به هر دلیلی به آی پی اختصاصی هلند و یا اروپا نیاز دارند، مناسب است. سرویس سرور مجازی هلند در برخی حوزه‌ها نظیر ترید، میزبانی وب سایت و میزبانی سایت‌های دارای کپی رایت پر استفاده تر است. در ادامه این موارد را بررسی می‌کنیم.

  • سرور مجازی هلند برای ترید

سرور مجازی هلند یکی از سرورهای پرطرفدار و محبوب ترید بین کاربران ایرانی می‌باشد. سرور مجازی هلند به شما این امکان را می‌دهد که در صرافی‌های معتبر خود را شهروند هلند معرفی کنید. علاوه بر آن این سرویس از بلاک شده حساب شما نیز جلوگیری می‌کند. این VPS از امنیت بالایی برای ترید برخوردار بوده و تنها شما به وسیله نام کاربری و رمز عبور می‌توانید به سرور متصل شوید؛ در نتیجه کسی به اطلاعات حسابتان دسترسی نخواهد داشت. با انجام معاملات ارزی خود در سرور مجازی هلند، می‌توانید از امنیت گردش مالی حساب خود مطمئن باشید.

  • وی پی اس هلند برای کسب و کارهای اینترنتی

برخی کسب و کارهای اینترنتی باید سرورهایی با موقعیت خارج از کشور تهیه کنند. برای مثل صاحبان وب سایت‌هایی که بیشتر کاربرانشان اروپا هستند و یا وب سایت‌هایی که خدمات سایت خود را به آی پی های ایرانی ارائه نمی‌دهند؛ سرور مجازی هلند به این دسته از افراد پیشنهاد می‌شود.

  • میزبانی وب سایت‌

با توجه به کیفیت و سرعت سرور مجازی هلند، این سرویس گزینه مناسبی برای میزبانی وب سایت‌های پربازدید به شمار می‌رود. علاوه بر آن به دلیل قوانین کشور هلند، سرور مجازی هلند در مقایسه با سایر سرور مجازی‌ها از حساسیت پایین تری برخوردار است. این سرویس نسبت به فعالیت‌هایی از جمله کپی رایت، ابیوز و… کمترین حساسیت را دارد. از این رو برای میزبانی وب سایت‌های دارای کپی رایت نیز مناسب است.

  • ربات‌های تلگرام

با توجه به پینگ پایین سرور مجازی هلند، این سرویس برای راه‌اندازی ربات‌های تلگرام پرکاربرد است. شما نیز می‌توایند برای راه‌اندازی ربات تلگرام خود از سرور مجازی هلند استفاده کنید.

  • اپلیکیشن‌های موبایل

علاوه بر تمامی موارد گفته شده سرور مجازی هلند برای راه اندازی اپلیکیشن‌های موبایل نیز یک گزینه مناسب محسوب می‌شود. زیرا از سرعت و آپتایم بالایی برخوردار بوده و این ویژگی‌ها بستر مناسبی را برای راه اندازی اپلیکیشن‌های موبایل فراهم می‌کنند.

ویژگی‌های سرور مجازی هلند

سرور مجازی هلند نیز همانند سایر سرویس‌ها از ویژگی‌ها و مزایایی برخوردار است که آن را به سرویسی منحصر به فرد تبدیل می‌کند. ویژگی‌هایی سرور مجازی هلند عبارتند از:

  • آی پی اختصاصی هلند

با خرید سرور مجازی هلند آی پی ثابت و اختصاصی این کشور در اختیار شما قرار گرفته و به عنوان شهروند هلند معرفی می‌شوید. آی پی دریافتی شما ثابت بوده و موقعیت شما تغییر داده نمی‌شود، از این رو برای احراز هویت نیز مشکلی نخواهید داشت.
البته باید توجه داشته باشید برخی ارائه دهندگان در صورت تمدید سرویس، تغییر منابع و حتی تغییر سرور مجازی به اختصاصی آی پی شما را تغییر می دهند. به همین دلیل اگر ثابت بودن آی پی دریافتی برایتان مهم است، لازم است قبل از خرید دقت کنید.

  • امنیت بالا

مجهز بودن به فایروال سخت افزاری آنتی دیداس، امنیت سرور مجازی هلند را تا میزان قابل توجهی افزایش داده است. علاوه بر مجهز بودن این سرویس به فایروال سخت افزاری آنتی دیداس، شما دارای دسترسی کامل مدیریتی سرور هستید و می‌توانید امنیت سرویس خود را افزایش دهید.

  • حساسیت پایین

مهم ترین ویژگی که سرور مجازی هلند را نسبت به سایر سرور مجازی‌ها متمایز می‌کند، حساسیت پایین این سرویس می‌باشد. این سرویس نسبت به فعالیت‌هایی از جمله کپی رایت و … کمترین حساسیت را دارد. عدم حساسیت سرور مجازی هلند به ابیوز، این سرویس را به سرویسی پرطرفدار تبدیل کرده است.

جمع بندی

در این مقاله به سوالاتی همچون سرور مجازی هلند چیست و سرور مجازی هلند مناسب چه کسانی است پاسخ دادیم. علاوه بر آن به توضیح کوتاهی در مورد ویژگی‌های این سرویس نیز پرداختیم. البته لازم است به این نکته دقت کنید ویژگی‌های این سرویس به شرکت ارائه دهنده و دیتاسنتری که سرور در آن میزبانی می‌شود نیز بستگی دارد.
پویان آی تی یکی از ارائه دهندگان سرور مجازی هلند در ایران است. سرور مجازی هلند پویان آی تی در دیتاسنتری در شهر آمستردام میزبانی می‌شود. آی پی ثابت، سخت افزار قدرتمند، استفاده از آخرین نسل هاردهای NVMe، شبکه پایدار، آپتایم بالا، عدم حساسیت به ابیوز و قیمت مناسب از ویژگی‌های سرور مجازی هلند پویان آی تی می‌باشند. برای اطلاع از جزئیات پلان‌های سرور مجازی هلند کلیک کنید.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

میزبانی وب سرور اختصاصی سرور VPS سرور مجازی