sitepad

Sitepad چیست؟

فهرست مطالب

وب سایت‌های خود را با کمک ویرایشگرهای آسان بسازید! در گذشته ساخت وب سایت‌ها افراد را با چالش‌های گوناگونی مواجه می‌کرد که بر طرف سازی آن‌ها نیازمند افرادی با دانش فنی بالا و توسعه دهندگان وب سایت‌ها بود. ولی امروزه، SitePad کار را برای شما آسان کرده است.

SitePad با ارائه ی بیش از 500 تم وب برای گروه عظیمی از بلاگ، کسب و کار، نمونه کارها، رستوران‌ها، سفر و غیره را با امکانات و ابزار متفاوت در سلیقه‌های متفاوت در اختیار شما قرار می‌دهد؛ این وب سایت ساز با کنترل پنل‌های محبوب ترکیب می‌شود و امکان دسترسی مستقیم به SitePad از داخل کنترل پنل خود را فراهم می‌کند. همه چیز برای تجربه بهتر توسط SitePad انجام می شود.

SitePad Website Builder به شما کمک می‌کند تا با استفاده از ویرایشگر drag and drop وب سایت‌های حرفه ای بسازید و صفحات وب استاتیک (HTML، CSS، JS) را منتشر کنید؛ که این امر سرعت بارگذاری وب سایت شما را بهبود می‌بخشد. دایره ی انتخاب در Sitepad گسترده است و شما می‌توانید از بین بیش از 325 تم پاسخگو، که طیف گسترده ای از دسته بندی ها مانند وبلاگ، کسب و کار، نمونه کارها، رستوران ها و سفر را پوشش می‌دهد، انتخاب کنید.

SitePad از پیش پیکربندی شده و از طریق cPanel با نصب کننده Softaculous Apps قابل دسترسی می‌باشد. در این پست وبلاگ توضیح خواهیم داد که این وب سایت ساز چیست، برای چه کسانی مناسب است و برخی از ویژگی‌های اصلی آن چه چیزهایی هستند؛ پس تا اتنها همراه ما باشید.

سایت ساز SitePad چیست؟

ابزاری قدرتمند و آسان برای ساخت هر نوع وب سایت و در هر قالبی_ از وبلاگ‌های ساده گرفته تا وب سایت‌های تجاری و حرفه ای_ می‌باشد. که دارای ابزاری قدرتمند است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید یک وب سایت را با هر گونه پیچیدگی طراحی نمایید و با اضافه نمودن قابلیت های اضافی کیفیت کار خود را بهبود ببخشید.

Sitepad برای چه کسانی مناسب است؟

این نرم افزار برای استفاده ی همه ی افراد متاسب است و برای استفاده از آن نیازی نیست طراح وب و یا متخصص کامپیوتر باشید. وجود ابزارها و ویژگی‌های کاربردی، شرایط را برای ایجاد وب سایت ها با سرعت بالا فراهم می‌آورد. به همین دلیل Sitepad برای همه ی افرادی که به دنبال ظراحی وب سایت‌ها بدون نیاز به توسعه دهنده وب هستند عالی است.

 

 

مزایای Sitepad 

برخی از مزایای Sitepad Builder به شرح زیر است:

  • وب سایت‌هایی که در به وسیله ی سایت پد ایجاد شده اند واکنش گرا هستند و با تمامی اندازه‌های صفحات نمایش سازگاری دارند.
  • Sitepad می‌تواند صفحات وب سایت را در دامنه ها منتشر نماید؛ بدین ترتیب سایت شما سریع تر کار می‌کند.
  • استفاده از Sitepad برای افراد مختلف با هر دانش فنی ای مناسب است و شما می‌توانید به راحتی از آن استفاده نمایید.
  • Sitepad در دو نسخه ی رایگان و پرمیوم موجود است که نسخه ی پرمیوم آن 5 دلار در ماه می‌باشد.
 

Sitepad | امکانات و ویژگی‌ها 

  • امکانات

Sitepad ابزارهای مفید فراوانی را برای سهولت در ایجاد وب سایت ها در اختیار شما قرار می‌دهد. این سازنده وب سایت همه چیز را ساده می‌کند تا بتوانید وب سایت خود را در کمترین زمان به صورت آنلاین دریافت کنید.

  • تم‌ها

اولین مرحله برای ایجاد وب سایت انتخاب موضوعی خاص برای ایجاد وب سایت می‌باشد. Sitepad شامل طیف گسترده ای از تم‌ها می‌باشد و این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید با صرف زمانی اندک تم‌های سفارشی جدید را انتخاب و از آن استفاده نمایید.

  • ویجت‌ها

Sitepad شامل بیش از 40 ویجت است که عملکرد سایت شما را بهبود می‌بخشد؛ ویجت ها ابزار و امکاناتی بی پایان هستند که برای هر موقعیتی وجود دارند. از جمله ویجت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کد تعبیه شده
  • اسلایدرهای ویدیویی
  • سمعی
  • فرم‌های تماس
  • تقویم‌ها
  • و…
  • پاسخگویی

اغلب وب سایت‌هایی که در sitepad ایجاد می‌شوند واکنش گرا هستند و در ابعاد مختلف در صفحه ی نمایش شما سازگاری دارند. اطمینان یافتن از پاسخگویی و قابلیت نمایش وب سایت شما در صورتی که توسعه دهنده ی وب نباشید و سر رشته ای در آن نداشته باشید ممکن است رخ ندهد. با وجود Sitepad  تمامی تم‌ها، متن‌ها و دیگر موارد در هر ابعاد و اندازه ای امکان پذیر است. پس نگران این موضوع نباشید.

  • انتشار با یک کلیک

به وسیله ی Sitepad Website Builder و تنها با یک کلیک شما می‌توانید هر تغییری را در وب سایت خود صورت دهید. که این ویژگی زمان بیش تری را برای شما جهت انجام کارهای مهم وب سایت برایتان ذخیره می‌کند.

  • صفحات استاتیک

صفحات ایجاد شده با Sitepad Website Builder در قالب ایستا با HTML، CSS و Javascript ایجاد می‌شوند. به عبارتی این صفحات را می‌توان بدون نیاز به بازیابی داده‌ها از پایگاه‌های داده یا برنامه‌های کاربردی خارجی بارگذاری کرد. که این امر این اجاره را می‌دهد تا صفحات خیلی سریع تر از زمانی که پویا بودند بارگزاری شوند و بازدیدکنندگان نیز می‌توانند با سرعتی بیشتر از قبل وب سایت را بارگیری نمایند. 

و در آخر

راه‌های زیادی برای ایجاد وب سایت در اینترنت وجود دارد و زیباترین بخش آن این است که شما می‌توانید این کار را بدون نوشتن یک خط کد انجام دهید. اگر شما به این کار علاقه مندید، من به شما Sitepad را معرفی می‌کنم. sitepad سیستمی آسان است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید وب سایت خود را در کمترین زمان راه اندازی نمایید. این وب سایت ساز به بیش از 500 تم دسترسی دارد که این امر دایره ی انتخاب برای تم‌های گوناگون در زمینه‌های مختلف را فراهم می‌سازد. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ پویان آی تی مراجعه نمایید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید. 

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

Sitepad وب سایت