مقایسه SitePad با WordPress ،Weebly و ILLOT

مقایسه SitePad با WordPress ،Weebly و ILLOT

فهرست مطالب

تا به امروز اسم تعداد زیادی از سازندگان وب سایت را بایستی شنیده باشید. همان‌طور که از اسم آن‌ها پیداست شما با استفاده از سازندگان وب سایت‌ها قادر خواهید بود تا وب سایت‌های جدید را با امکانات و ویژگی‌های متعدد در کوتاه‌ترین زمان ایجاد نمایید.

این مقاله توضیحی مختصر درباره برخی از این سایت سازها در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین به مقایسه SitePad با دیگر ابزارهای ساخت وب ‌سایت خواهد پرداخت.

SitePad

سایت پد سیستمی آسان است که به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن وب سایت خود را ایجاد و آن را مدیریت نمایید. SitePad با ارائه drag and drop کار را برای افرادی که تخصص کمتری دارند آسان می‌سازد. این سایت ساز ویژگی‌های کلیدی زیادی همچون قالب‌های متنوع، طراحی‌های ریسپانسیو و ابزارهای سئو را در اختیار شما قرار می‌دهد و مسیر را برای افزایش دید وب سایت هموار می‌سازد. با SitePad، افراد و کسب‌وکارها می‌توانند به سرعت حضور آنلاین خود را ایجاد کنند، چه در حال ایجاد وبلاگ‌های شخصی، نمونه کارها، وب‌سایت‌های تجاری یا فروشگاه‌های آنلاین باشند. رابط کاربرپسند و ویژگی‌های ضروری آن را به ابزاری ارزشمند برای ساده سازی فرایند توسعه وب سایت تبدیل کرده است.

OLITT

به ارائه لندینگ‌پیج‌ها و قالب‌های زیبا می‌پردازد و به کاربران اجازه می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک فروشگاه آنلاین ساده را ایجاد نمایند. این فروشگاه می‌تواند به ارائه ی برخی از موارد همچون فهرست محصولات، قابلیت افزودن به سبد خرید، ادغام پرداخت Paypal، قابلیت تماس با MailChimp، فرم اشتراک MailChimp، ادغام Google Analytics و دیگر موارد باشد.

مقایسه SitePad و OLITT

با وجود آنکه هر کدام از این سیستم‌ها کارکردی مشابه دارند ولی تفاوت هایی نیز دارند. در اینجا به مقایسه میان SitePad و OLITT می‌پردازیم.

  • سهولت در استفاده: راحتی استفاده از این سیستم‌ها در OLITT بیشتر است. زیرا به مهارت‌های برنامه نویسی خاصی نیاز ندارد و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد.
  • امنیت: میزان امنیت در وب‌سایت‌های ایجاد شده با OLITT بالاتر از سایت پد است.
  • سرعت: سرعت وب‌سایت‌ها در سایت پد به شرکت میزبان آن بستگی دارد؛ ولی در OLITT برای سرعت بسیار بالایی بهینه شده است.
  • آپتایم: در سایت پد اپتایم به ارائه دهندگان میزبانی وب بستگی دارد؛ ولی در OLITT تضمین آپتایم بالا که قابل اطمینان بودن را افزایش خواهد داد.
  • سئو:Sitepad عملکردهای محدودی در سئو داخلی دارد؛ ولی OLITT ارائه قابلیت‌های سئو داخلی که میزان عملکرد آن در موتورهای جست و جو را بهبود می‌بخشد.
sitepad vs olitt

Weebly

یک سازنده وب سایت و سیستم مدیریت محتوا (CMS) محبوب است که به افراد و مشاغل اجازه می‌دهد تا وب سایت‌ها را به راحتی ایجاد و مدیریت کنند. Weebly که در سال 2006 راه اندازی شد، به دلیل رابط کاربرپسند و مجموعه ویژگی‌های قوی خود شهرت پیدا کرده است. Weebly فرایند میزبانی را با ارائه خدمات میزبانی به عنوان بخشی از پلتفرم خود ساده می‌کند و راه اندازی و نگهداری وب سایت‌های خود را برای کاربران راحت می‌کند و با جامعه کاربری بزرگ و فعال، اسناد گسترده و منابع پشتیبانی مشتری، یک انتخاب ایده آل برای افراد و مشاغلی است که به دنبال راه حلی ساده و در عین حال قدرتمند برای ایجاد و رشد حضور آنلاین خود هستند.

مقایسه SitePad و Weebly

در کنار شباهت‌هایی که میان SitePad و Weebly این وجود دارد تفاوت‌هایی نیز دارند که برخی از آن‌ها به شرح زیر است.

  • قالب‌ها: هر کدام از این سیستم‌ها به ارائه قالب‌های گوناگون می‌پردازند؛ ولی در weebly بیشتر است.
  • ابزار سئو: سایت پد ابزارهای اولیه را برای بهبود سایت در اختیار افراد قرار می‌دهد. در weebly این ابزار پیشرفته‌تر می‌باشد.
  • پشتیبانی: این دو سیستم دارای منابع پشتیبانی هستند؛ ولی این منابع در weebly گسترده‌تر است.

وردپرس

امروزه اکثر وب سایت‌ها بر روی وردپرس اجرا می‌شوند. وردپرس‌ها دارای تم‌های متنوعی هستند که به شما کمک می‌کنند تا سایت و وبلاگ مدنظر خود را ایجاد کتید. وردپرس به دلیل رابط کاربرپسند خود مشهور است و برای مبتدیان و توسعه دهندگان با تجربه قابل دسترسی است. این مجموعه گسترده‌ای از تم‌ها و قالب‌ها را ارائه می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد طراحی و ظاهر وب سایت‌های خود را بدون زحمت شخصی سازی کنند. علاوه بر این، اکوسیستم گسترده‌ای از افزونه‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا عملکرد وب سایت‌های خود را گسترش دهند و ویژگی‌هایی مانند تجارت الکترونیک، بهینه سازی SEO، یکپارچه سازی رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر را اضافه کنند.

مقایسه SitePad و وردپرس

در اینجا به مقایسه SitePad و WordPress می‌پردازیم.

  • استفاده آسان: شما با استفاده از سایت پد به راحتی می‌توانید سایت خود را ایجاد نمایید که این امر که در مقایسه با وردپرس راحت‌تر است.
  • تنوع: هر کدام از این پلتفرم‌ها قالب‌های متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهند ولی این تتوع در وردپرس بیشتر است.
  • امنیت: وجود امنیت در هرکدام از وب سازها امری مهم به شمار می‌رود. اما وردپرس به دلیل جهانی بودن باید سبک‌های امنیتی بیشتری داشته باشد.
sitepad vs wordpress

و در آخر 

در این مقاله به معرفی برخی از سایت سازهای معروف پرداختیم و به بیان تفاوت هر کدام از آن‌ها با Site Pad پرداختیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ پویان آی تی مراجعه نمایید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

وب سایت Sitepad