night cafe

آشنایی با هوش مصنوعی NightCafe

فهرست مطالب

در عصر حاضر دیگر ساخت تصاویر جدید کار سختی نیست و شما می‌توانید با وارد نمودن متن و ویژگی‌های مد نظر خود تصویری جدید بسازید. هوش مصنوعی NightCafe یکی از این موارد است که می‌توانید از آن استفاده کنید. در این مقاله به معرفی این هوش مصنوعی، ویژگی‌ها و نحوه ی ایجاد تصویر می‌پردازیم.

مولد تصویر NightCafe AI چیست؟

ایجاد تصویر توسط هوش مصنوعی NightCafe کاری آسان به حساب می‌آید و افراد می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی و تکنیک انتقال سبک عصبی، عکس‌های زیباتر و جذاب‌تر از همیشه بسازند. برخلاف تصور عموم هوش مصنوعی جایگزینی برای هنرمندان نیست و در تلاش است تا آفرینش هنر را برای عموم مردم آسان کند. NightCafe AI با کمک بسیاری از جلوه‌های از پیش تعیین شده خود می‌تواند رسانه‌های هنری مختلفی تولید کند. NightCafe AI شما را قادر می‌سازد تا تنها در چند دقیقه یک تصویر بسازید. علاوه بر آن شما می‌توانید آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی را از وب سایت آن‌ها خریداری کنید.

ویژگی‌های هوش مصنوعی NightCafe

هوش مصنوعی NightCafe دارای مزایای متعددی است که موارد زیر برخی از آن‌ها هستند:

  • ایجاد مجموعه
  • پشتیبانی از بلاک چین
  • ویرایش تصاویر
  • ضریب NFT
  • بدون کد

این هوش مصنوعی محدودیتی ندارد و هر کسی که به استفاده از آن علاقه مند است می‌تواند از آن استفاده نماید. NightCafe ابزارهای خلاقیت پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تصاویر متعددی را برای ایجاد تصویری منحصر به فرد ترکیب کنید.

علاوه بر این، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید از هر طرح، ورودی یا تصویری که قبلاً استفاده کرده‌اید برای بازتولید و بهبود خلاقیت‌های خود استفاده کنید. این هوش مصنوعی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و تنها در صورتی که مایل به چاپ نقاشی‌هایتان هستید باید هزینه پرداخت کنید.

نحوه ی استفاده از NightCafe AI

در این بخش ما به توضیح مرحله به مرحله ی نحوه ی استفاده از NightCafe می‌پردازیم : 

مرحله ی اول : دسترسی به ابزار

در مرحله ی اول روی گزینه ی Create کلیک می‌کنید. پس از آن وارد حساب کاربری خود می‌شوید یا بایستی حساب کاربری موقتی ایجاد نمایید.

هوش مصنوعی NightCafe

مرحله 2: مدل مورد نیاز را انتخاب کنید

پس از انتخاب گزینه ی Create صفحه ی جدیدی برای شما باز می‌شود که ویژگی‌های متعددی دارد. چندین مدل در دسترس شما قرار می‌گیرد که شما می‌توانید بسته به نوع نیاز و ترجیح خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. که محبوب ترین گزینه‌ها Stable Diffusion و DALL-E 2 هستند.

هوش مصنوعی NightCafe

مرحله 3: متن خود را وارد کنید

پس از انتخاب سبک، متن خود را وارد نمایید. در این مرحله شما قادر خواهید بود هر آنچه که توصیف می‌کنید را دریافت کنید. البته فراموش نکنید که توصیفتان بایستی واضح و مشخص باشد. این به مولد کمک می‌کند دیدگاه شما را بهتر درک کند و اثری هنری ایجاد کند که به طور دقیق آن را نشان دهد.

مرحله 4: انتخاب سبک 

پس از نوشتن متن شما بایستی سبک مد نظر خود را انتخاب نمایید. گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، مانند پرتره هنری، عکس، فانتزی تاریک، کمیک مدرن، هنر پاپ و غیره. هر سبک ویژگی های خاص خود را دارد که به شما کمک می کند آثار هنری منحصر به فردی ایجاد کنید.

هوش مصنوعی NightCafe

مرحله 5: تعداد تصاویر و اعتبارات را انتخاب کنید

یکی از آخرین مراحل انتخاب تعداد تصاویری است که می‌خواهید ایجاد کنید. با این حال، هنگامی که برای اولین بار در NightCafe ثبت نام می‌کنید، 5 اعتبار برای استفاده دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید برای تصاویر بیشتر اعتبار بیشتری خریداری کنید.

مرحله 6: هنر هوش مصنوعی خود را ایجاد کنید

پس از تولید اثر هنری خود، چندین گزینه برای ویرایش، افزودن به مجموعه، خرید چاپ، اشتراک گذاری، انتشار و موارد دیگر دارید.

هوش مصنوعی NightCafe

مرحله 7: شرکت در انجمن NightCafe 

NightCafe دارای یک انجمن فعال است که در آن کاربران می توانند آثار هنری خود را به اشتراک بگذارند و بازخورد سایر کاربران را دریافت کنند. با شرکت در انجمن، می توانید اعتباراتی کسب کنید که می‌توان از آن‌ها برای تولید آثار هنری بیشتر استفاده کرد.

نحوه ی کسب اعتبار رایگان در NightCafe Creator

در صورتی که مایل به کسب اعتبارات رایگان در هوش مصنوعی NightCafe هستید کارهای زیر را انجام دهید:

  • تکمیل نمایه
  • ارسال یکی از آثار خود در شبکه‌های اجتماعی 
  • انتشار یکی از آثار خود
  • دریافت 10 لایک در آثار منتشر شده ی خود

جایگزین‌های هوش مصنوعی NightCafe

شما می‌توانید از این مولدهای تصویر هوش مصنوعی به عنوان جایگزین‌های هوش مصنوعی NightCafe استفاده کنید:

  • Stable Diffusion
  • DALL-E 2
  • Midjourney
  • DreamBooth AI
  • Wombo Dream
  • NovelAI Diffusion

و در آخر

NightCafe انتخابی مناسب برای شما به حساب می‌آید و شما می‌توانید تعداد زیادی از پیش تنظیمات سبک و حالت‌های مختلف دریافت نمایید و همینطور می‌توانید با دیگر سازندگان در فضای مجازی ارتباط بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

NightCafe هوش مصنوعی