cyberpanel

آشنایی با cyberPanel و ویژگی های آن

فهرست مطالب

همانطور که می‌دانید cyberpanel یک کنترل پنل رایگان در راستای ارائه ی سرعت و امنیت می‌باشد که توسط OpenLiteSpeed توسعه یافت و به صورت رایگان در دسترس جامعه قرار گرفت. داشتن کنترل به صورت شهودی برای ارائه محیطی با کاربری آسان به مشتری نهایی، یک متمایزکننده بازار است. راه حل هایی مانند cPanel، Plesk، DirectAdmin به دنبال تسهیل زندگی برای شرکت های میزبان وب هستند و در سراسر جهان شناخته شده و ارجاع داده می‌شوند.

امروز تصمیم داریم درباره ی cyberpanel صحبت نماییم. پس با ما همراه باشید.‌

cyberPanel چه چیزی را ارائه می‌دهد؟

cyberPanel علاوه بر بهینه سازی بودجه کارآفرینان میزبانی وب، ابزارهای متعددی را برای استفاده و توسعه وب سایت ها ارائه می‌دهد. که به توضیح آن‌ها می‌پردازیم:

  • نصب کننده خودکار

این کنترل پنل دارای یک نصب کننده برنامه با یک کلیک برای وردپرس (با LSCache)، جوملا و پرستاشاپ است.

  • ModSecurity

پشتیبانی یکپارچه از ModSecurity، دفاع سریع در برابر حملات برنامه‌های وب، گزینه ای برای فعال کردن قوانین Comodo یا OWASP می‌باشد.

  • محدودیت های ایمیل

شما می‌توانید از این محدودیت‌ها در راستای جلوگیری از هرزنامه ایمیل استفاده کنید. این محدودیت‌ها را می‌توان در سطح دامنه و ایمیل با گزینه‌هایی برای فعال یا غیرفعال کردن گزارش‌های ایمیل اعمال کرد.

  • SSL با یک کلیک

SSL اکنون برای همه دارایی‌های آنلاین اجباری است، شما می‌توانید Let’s Encrypt SSL را برای وب سایت ها، دامنه های فرزند و نام هاست رایگان صادر کنید.

  • سرور DNS سبک

cyberPanel دارای یک سرور DNS قدرتمند و سبک (PowerDNS) است. انواع رکوردهای پشتیبانی شده شامل رکوردهای A، AAAA، CNAME، MX، TXT، SPF SOA و SRV هستند.

  • رابط خط فرمان

cyberPanel دارای یک رابط خط فرمان برای افرادی است که عاشق کار در ترمینال هستند، تقریباً هر کاری که می‌توانید از رابط کنترل پنل انجام دهید از طریق CLI قابل انجام است.

  • FirewallD و SpamAssassin

امنیت با cyberPanel یکپارچه شده است، FirewallD به طور پیش فرض نصب شده و فقط پورت های لازم باز می‌شوند. cyberPanel همچنین با SpamAssassin برای جلوگیری از هرزنامه ایمیل ارائه می‌شود.

  • الزامات نصب

به عنوان کنترل پنل میزبانی وب رایگان، با مجوز رایگان شما، شرکت میزبانی جدید شما با سرعت و امنیت رشد خواهد کرد. توجه داشته باشید رابط مدیریتی با کاربری آسان یک جایگزین عالی برای cPanel و Plesk است.

ویژگی های cyberPanel

  • LSCache

LiteSpeed ​​Cache یک ماژول داخلی با افزونه هایی برای ساخت محتوای پویا ارائه می‌دهد که می‌توانید سرعت وردپرس، جوملا، دروپال، مدیاویکی و موارد دیگر را افزایش دهید.

  • استقرار GIT

مخازن Github و GitLab خود را متصل کنید و کد را با چند کلیک از طریق webhooks GIT مستقر کنید.

  • پشتیبانی از کش چند شی

یکپارچه سازی کش اشیاء ساده شده است. با cyberPanel می‌توانید اشیایی مانند Redis، Memcached، یا LiteSpeed ​​Memcached (LSMCD) را ادغام کنید.

cyberpanel
  • پشتیبان گیری و بازیابی آسان

می‌توانید از Google Drive، AWS S3، SFTP راه دور یا دستگاه محلی با یک کلیک پشتیبان‌گیری و یا بازیابی کنید.

  • پشتیبانی HTTP/3 و QUIC

آخرین پروتکل HTTP عملکرد بهتری را برای واکشی چندین شیء به طور همزمان، اتصالات سریع، ارسال مجدد بسته های گم شده و کمترین تأخیر را تضمین می‌کند.

و در آخر

cyberPanel به عنوان یک کنترل پنل میزبانی وب منبع باز رایگان است که دارای قابلیت هایی است که آن را از سایر کنترل پنل ها متمایز می‌سازد. شما با استفاده از این کنترل پنل می‌توانید در کنار داشتن یک داشبورد گرافیکی زیبا، ssl را با یک کلیک بر روی دامنه های حود نصب کنید؛ در کنار آن، نسخه ی پرمیوم cyberPanel نیز موجود است که در جهت فعال سازی آن بایستی لایسنس خریداری کنید.

در این مقاله سعی کردیم به توضیح درباره ی cyberPanel بپردازیم و نکات و ویژگی های آن را بیان کنیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت ببرید؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن مقالات مرتبط به وبلاگ پویان آی تی مراجعه نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

کنترل پنل میزبانی وب CyberPanel