هاست وردپرس

هاست وردپرس چیست؟ انواع هاست وردپرس

فهرست مطالب

هاست وردپرس از جمله سرویس‌های میزبانی وب می‌باشد که برای وب سایت‌هایی که با سیستم مدیریت محتوا وردپرس بهینه شده‌اند مناسب است. این هاست در تلاش است تا نیازهای وب سایت‌ها را برآورده سازد و ویژگی‌های متناسبی را به آن‌ها ارائه دهد. در این مقاله به توضیح درباره هاست وردپرس و ویژگی‌ها و مزایای آن می‌پردازیم پس همراه ما باشید.

وردپرس چیست؟

از جمله سیستم‌های مدیریت محتوا به حساب می‌آید که رایگان و منبع باز می‌باشد. استفاده از وردپرس آسان است و ویژگی‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توان به سهولت در استفاده، امنیت و منعطف بودن آن اشاره کرد.

انواع هاست وردپرس

داشتن یک عملکرد مناسب، امنیت و مقیاس پذیری از جمله مسائل مهم در وب سایت شما محسوب می‌شود. در اینجا به معرفی چند نوع مهم از هاست‌های وردپرس می‌پردازیم.

  • هاست اشتراکی وردپرس

با انتخاب این نوع از هاست چند وب سایت منابع خود را بر روی یک سرور به اشتراک می‌گذارند. انتخاب هاست اشتراکی میزان هزینه را برای شما کاهش می‌دهد و انتخابی مناسب برای مشاغل کوچک و وب سایت‌های شخصی می‌باشد.

  • میزبانی VPS وردپرس

گزینه‌ای امن برای وب سایت‌ها و وبلاگ‌های وردپرس است که امکانات بالاتری را نسبت به هاست اشتراکی در اختیار شما قرار می‌دهد. vps به شما اجازه می‌دهد تا بر منابع خود کنترل داشته باشید و ویژگی‌های مد نظر خود را اضافه نمایید.

  • هاست اختصاصی وردپرس

با انتخاب هاست اختصاصی وردپرس می‌توانید یک سرور برای وب سایت خود داشته باشید و از امکانات آن استفاده نمایید. هاست اختصاصی با ارائه منابع فراوان و به صورت انحصاری گزینه‌ای مناسب برای شرکت‌های بزرگ می‌باشد که می‌تواند به نیازهای شما را پاسخ دهد.

  • هاست وردپرس کلود

این هاست وردپرس مشابه هاست vps وردپرس می‌باشد که البته تفاوت‌هایی نیز دارد. از جمله مزایایی که این هاست در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توان به دادن انتخاب برای لوکیشن سرور خود و قرار دادن وب سایت با سرعت بالاتر در معرض دید بازدیدکنندگان اشاره کرد.

  • هاست مدیریت شده وردپرس

نسخه‌ای بهبودیافته از هاست اشتراکی است. این هاست به ارائه ویژگی‌های سخت افزاری و امنیتی مناسب می‌پردازد و سایت شما را از اشکالات، بدافزارها و تعمیر و نگهداری آزاد می‌کند.

ویژگی‌های هاست وردپرس

هاست وردپرس ویژگی‌های متعددی دارد که در اینجا به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

  • نصب شدن از قبل

هاست وردپرس شامل نرم افزار وردپرس است که معمولاً از قبل نصب شده است. این امر باعث می‌شود تا نیاز به نصب دستی آن از بین برود و شما بلافاصله پس از آن بتوانید وب سایت خود را بسازید. نصب ورد پرس از قبل در زمان صرفه جویی می‌کند روند کاری شما را سرعت می‌بخشد.

  • دامنه رایگان

برای ساخت وب سایت خود علاوه بر هاست شما به یک نام دامنه خوب نیز نیاز دارید. هاست وردپرس معمولاً دارای ثبت نام دامنه به صورت رایگان است. به عبارتی ساده شما بدون نیاز به ثبت دامنه جداگانه می‌توانید وب سایت خود را ایجاد کنید.

  • گواهی SSL رایگان

ارائه گواهی ssl رایگان که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا از امنیت وب سایت شما مطمئن شوند.

  • پشتیبان گیری

یکی از ویژگی‌های ارائه دهندگان هاست وردپرس پشتیبان گیری است. این ویژگی در صورت وقوع اتفاقاتی مثل هک شدن سایت، خراب شدن آن و خیلی از موارد دیگر به شما کمک می‌کند تا سایت خود را در دسترس داشته باشید.

  • امنیت وردپرس

خطر از دست دادن داده‌ها همیشه وجود دارد. پس وجود امنیت امری مهم به حساب می‌آید. هاست وردپرس سایت‌های میزبانی را مورد بررسی قرار می‌دهد تا علاوه بر محافظت از آن‌ها در برابر خطرات به اپ تایم سایت شما کمک می‌کند.

مزایای هاست وردپرس

استفاده از هاست وردپرس مزایای زیادی دارد. در این جا به توضیح درباره مزایای هاست وردپرس می‌پردازیم.

  1. نصب آسان: سهولت در نصب و راه اندازی آسان وردپرس به شما اجازه می‌دهد تا بدون داشتن دانش بالا وب سایت خود را راه اندازی نمایید.
  2. جامعه گسترده: وردپرس با ارائه یک جامعه گسترده به شما اجازه می‌دهد تا سؤالات خود را مطرح کنید و راه حل‌های مناسب را برای حل مشکلاتتان پیدا نمایید.
  3. آپدیتی‌ها و امنیت: به‌روزرسانی پیوسته وردپرس باعث می‌شود تا شما از آخرین نسخه‌های امنیت بهره‌مند شوید.
  4. سرعت بالا: بارگذاری سیستم‌های زیاد می‌تواند عملکرد سرورهای اشتراکی را کاهش دهد. در صورتی که شما از یک سرور اختصاصی استفاده کنید تمامی منابع روی مدیریت وردپرس شما استفاده می‌شود که این کار سرعت عملکرد را بالا می‌برد.
  5. و…

ارائه دهندگان هاست وردپرس

حال که به توضیح درباره انواع هاست پرداختیم ممکن است برای شما سؤال باشد که کدام یک از شرکت‌ها امکانات بیشتری را یا قیمت مناسب‌تری در اختیار شما قرار می‌دهند. در اینجا به معرفی برخی از این ارائه دهندگان می‌پردازیم.

از جمله انتخاب‌های مناسب برای میزبانی وردپرس است چرا که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله ویژگی‌های مهم این ارائه دهنده می‌توان به ویژگی‌های امنیتی عالی و هاست وردپرس مدیریت شده اشاره کرد.

این ارائه دهنده به وب سایت‌ها و برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا بر روی زیرساخت‌های ابری میزبانی شوند. شما با استفاده از این ارائه دهنده قادر خواهید بود تا مکان سرور خود را مشخص و مواردی چون پهنای باند و فضای ذخیره سازی را مشخص سازید. از جمله مزایای کلیدی Cloudways می‌توان به امنیت بالا، پشتیبانی همه روزه و همه ساعته، SSL رایگان و دیگر موارد اشاره کرد.

cloudways

Pressable با ارائه آپتایم 100 درصد نگرانی شما را برای از کار افتادن وب سایتتان از بین می‌برد. این ارائه دهنده که برای وردپرس بهینه شده است با ارائه سرعت مناسب، امنیت، پشتیبانی همه جانبه و دیگر موارد گزینه‌ای مناسب برای میزبانی مدیریت شده است که شما می‌توانید از آن برای وب سایت‌ها و وبلاگ‌های وردپرسی استفاده نمایید.

Pressable

و در آخر

در این مقاله به توضیح درباره اینکه WordPress Hosting چیست پرداختیم و انواع آن را به شما معرفی کردیم. در راستای انتخاب هاست وردپرس خود شما بایستی به موارد مختلفی توجه نمایید و بر اساس نوع نیاز و بودجه خود به انتخاب بپردازید. امیدواریم این مقاله در جهت آشنایی بیشتر شما با این هاست کمک رسان باشد. در صورت داشتن هرگونه سؤال در بخش نظرات پاسخگوی شما خواهیم بود.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

وردپرس هاست وردپرس هاست CMS