ایده تولید محتوا

+10 روش برای یافتن ایده تولید محتوا که هرکسی نمی‌داند

فهرست مطالب

یافتن موضوعات جدید برای نوشتن نویسندگان را پیوسته با چالش‌هایی مواجه می‌سازد. به تبع در این مسیر ممکن است گاهی اوقات ایده‌ای به ذهن نویسنده نرسد. داشتن ایده خوب برای نوشتن محتواهایی که مخاطب به آن‌ها اهمیت زیادی می‌دهد امری مهممی باشد که به شما در رسیدن به جایگاه مطلوب و ترافیک بالا کمک می‌کند. در این مقاله به توضیح درباره ایده تولید محتوا می‌پردازیم.

اهمیت تولید محتوا جدید

ایده تولید محتوا با موضوعات جدید مسئله‌ای مهم به شمار می‌روند. موضوعات جدید مخاطبان را در کنار شما نگه می‌دارند چرا که آن‌ها پیوسته به دنبال محتوای جدید و ارزشمند هستند. شما با تولید محتوای جدید به روز نشان می‌دهید ارتباط خود را با جهان اطراف خود همچنان حفظ کرده‌اید. این امر باعث می‌شود تا جایگاه خود را حفظ کرده و از نظر سئو نیز بتوانید به رتبه‌ای بهتر دست یابید. تولید محتوا با ایده‌های جدید به مرور زمان شما را به یک مرجع علمی معتبر تبدیل می‌کند و افراد را به سمت شما جذب می‌کند.

همه ی این‌ها و خیلی موارد دیگر از جمله دلایل اهمیت تولید محتوا با موضوعات جدید می‌باشد.

تکنیک زیرخط در جستجو گوگل

یکی از راهکارهایی که می‌توانید از آن برای یافتن موضوع استفاده کنید این است که شما بایستی کلمه کلیدی و یا موضوع اصلی را در گوگل تایپ کنید؛ ولی دکمه اینتر را فشار ندهید و در یک فاصله پیش از کلمه کلیدی یک زیرخط («_») قرار دهید گوگل به شما با توجه به کلمه کلیدی که نوشتید موضوعاتی را پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.

استفاده از کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل

گوگل یار و یاور شما در یافتن موضوعات! شما می‌توانید کلمه کلیدی مدنظر خود را در گوگل تایپ کنید و space را فشار دهید. با این کار گوگل پیشنهادات جدیدی را بر اساس کلمه کلیدی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.

سؤال بپرسید.

یکی از تکنیک‌های بسیار مناسب در زمینه پیدا کردن موضوع محتوا سؤال پرسیدن از گوگل می‌باشد. مثلاً شما می‌توانید از پیش از استفاده از کلمه کلیدی از سؤالاتی مثل چرا، چگونه، چه زمانی و دیگر موارد استفاده نمایید. استفاده از این سؤالات مخاطبان را مورد هدف قرار می‌دهد و پیشنهاد خوبی برای نوشتن محتوا به حساب می‌آید.

Related searches

زمانی که شما یک کلمه کلیدی را سرچ می‌کنید در بخش پایین آن قسمتی با عنوان Related searches وجود دارد که شما می‌توانید جستجوهای مرتبط را در آن بخش پیدا کنید. شاید موضوع مدنظر شما در این لیست وجود داشته باشد.

ایده تولید محتوا

سؤالات متداول مردم

در نتایج گوگل کادری با عنوان People Also Ask وجود دارد که سؤالات مشابه کاربران را نشان می‌دهد استفاده از این قبیل سؤالات می‌تواند به شما کمک کند تا موضوعات مهم را بشناسید و از آن‌ها استفاده نمایید.

Google News

بخش اخبار قسمتی جذاب برای دستیابی به اطلاعات ارزشمند. درگوگل بخشی به عنوان اخبار وجود دارد که شما به وسیله آن می‌توانید به اطلاعات ارزشمند دسترسی یابید.

استفاده از ویکی پدیا

ویکی پدیا مرجعی کامل برای موضوعات مختلف به حساب می‌آید که در زمینه‌های مختلف و برای افراد با سلایق مختلف منابع زیادی را ارائه می‌دهد. این اطلاعات جامع بوده و فهرست کاملی را در بر می‌گیرد. استفاده از ویکی پدیا به شما کمک می‌کند تا بتوانید با بهره گیری از فهرست جامعی که در رابطه با هر موضوع در اختیار شما قرار می‌دهد ایده‌های جدیدی را برای نوشتن به دست آورید.

استفاده از BuzzSumo

BuzzSumo از جمله ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید بیشترین محتوایی که در رسانه‌های مختلف به اشتراک گذاشته شده است را شناسایی نمایید. شما با واردکردن یک کلمه کلیدی در کادر جستجو می‌توانید ببینید یک موضوع چقدر برای افراد محبوب است و باید این موارد را در نظر بگیرید.

کشف ایده با Quora

Quora یکی از سایت‌های پرسش و پاسخ به حساب می‌آید که از محبوبیت بالایی برخوردار است. برای استفاده از Quora یک حساب کاربری ایجاد کنید و کلمه کلیدی مد نظر خود را در جایگاه مشخص آن تایپ کنید. پس از آن Quora لیستی از سؤالات محبوب و متداول کاربران را در اختیارتان قرار می‌دهد به تبع هرچه سؤالات بیشتری را دریافت کنید ایده‌های بیشتری برای نوشتن خواهید داشت.

SEMrush

SEMrush از جمله ابزار جامع برای بازاریابی به حساب می‌آید که با استفاده از آن می‌توانید به موضوعات جدیدی برای نوشتن دست یابید. برای شروع فرایند، کافی است به semrush.com سر بزنید. سپس از منوی سمت چپ روی «تحقیق موضوع» کلیک کنید.

و در آخر

داشتن ایده تولید محتوا جدید و خلاق با موضوعات جدید می‌تواند اثر بسیار زیادی بر جلب توجه کاربران به وب سایت شما داشته باشد. شما می‌توانید با استفاده از اطلاعات به روز و روش‌های خلاقانه محتوای خود را جذاب‌تر سازید. یافتن موضوعات جدید برای نوشتن، استفاده از تصاویر و مواردی که توجه کاربران را بیشتر جلب می‌کند، بهره وری از روش‌های بهینه سازی محتوا و خیلی موارد دیگر باعث می‌شود شما جایگاه مطلوبی را در موتورهای جستجو پیدا و به ترافیک بالایی دست یابید.

سؤالات متداول

  • تولید محتوا چه مزایایی دارد؟

تولید محتوا به شما کمک می‌کند تا بتوانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید و به سؤالات آن‌ها پاسخ دهید. تولید محتوا تعامل شما را با افراد بیشتر می‌کند و می‌تواند به مرور زمان اعتماد آن‌ها را به شما افزایش دهد.

  • یک محتوا خوب چه استراتژی دارد؟

یک محتوای خوب مخاطب را در اولویت خود قرار می‌دهد و محتوایی را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا بتواند به نیازهای آن‌ها پاسخ دهد. این کار باعث اعتماد افراد به شما می‌شود و مسیر پیشرفت شما را هموارتر می‌سازد.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

سئو تولید محتوا