solusVM

SolusVM

SolusVM مخفف عبارت Solus Virtual Manager، راه حل قوی مدیریت VPS مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی Plesk به حساب می‌آید؛ که به صورت کامل از  Xen Paravirtualization، OpenVZ، Xen HVM و Linux KVM پشتیبانی می‌کند.

SolusVM امکان فروش محصولات میزبانی را به عنون یک سرویس CDN، DNS، hybrid cloud و خصوصی با فضای ذخیره سازی یکپارچه، میزبانی VPS، سرورهای اختصاصی و غیره را فراهم می‌کند. در حال حاضر ترکیب‌های زیادی با سیستم‌های صورت حساب معروف مانند WHMCS، Hostbill و Blesta وجود دارد. SolusVM، اولین گزینه برای مجوز سازمانی است که این اجازه را به OpenVZ VPS می‌دهد تا در SolusVM Master میزبانی شوند. 

SolusVM این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید سرورهای مجازی را مدیریت کنید. ولی انتخاب مجوز درست برای افراد امری دشوار به شمار می‌رود.

 ویژگی های SolusVM 

دارای ویژگی‌های متنوعی است که در اینجا به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

  • دارای رابط کاربری گرافیکی ساده و آسان است.
  • حاوی گزینه ی Reload سیستم عامل است.
  • قابلیت تنظیم بالایی دارد.
  • شامل پشتیبان گیری متمرکز و پشتیبان گیری خودکار FTP است.
  • و…

مزایای SolusVM

  • صرفه جویی در زمان و مقرون به صرفه بودن، SolusVM با صرفه جویی در هزینه و زمان در توسعه ی راه حل‌های خود کوشیده است. SolusVM بر اساس تجربه ی بیش از 2000 مشتری است و تمام عملکردهای لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • پشتیبان گیری موثر و کارآمد، با استفاده از فضای ذخیره‌سازی و پشتیبان‌گیری افزایشی برای ThinLVM، فضای پشتیبان‌گیری کاهش یافته و در هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود. 
  • با فروش مجدد مجوزهای Plesk یا cPanel در داخل محصولات مبتنی بر VPS، شما می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید و منبعی جدید برای کسب درآمد خود ایجاد نمایید. 
  • پشتیبانی با کیفیت در هر ساعت از شبانه روز و در هر روز از هفته کیفیت خدمات شما حفظ می‌شود و شما می‌توانید در صورت بروز هر نوع مشکل به تیم پشتیبانی مراجعه نمایید. تا به امروز میانگین زمان صرف شده توسط آن‌ها برای حل مشکلات در حدود 3.5 ساعت بوده است. 

حال این سوال پیش می‌آید که آیا WHMCS برای ارائه VPSها و ارتقا یا کاهش آن‌ها ضروری است؟ یا SolusVM به خودی خود چنین قابلیتی دارد؟ برای پاسخ به سوالاتتان با وبلاگ پویان آی تی همراه باشید. 

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

سرور مجازی سرور اختصاصی VPS SolusVM