تأثیر هاست ایران بر سئو سایت

هاست ایران چیست؟ + تأثیر هاست ایران بر سئو سایت

فهرست مطالب

یکی از مواردی که ممکن است ذهن مخاطبان و افراد علاقه‌مند به حیطه سئو را به خود مشغول کند این است که چگونه سئو سایت خود را بهبود ببخشند. آیا استفاده از هاست ایران می‌تواند در بهبود سئو اثر بگذارد یا خیر؟ این اثرگذاری مثبت است یا منفی؟ اگر شما نیز به دنبال پاسخ این سؤالات هستید در مقاله تأثیر هاست ایران بر سئو سایت همراه ما باشید.

هاست چیست؟

میزبانی وب (هاست) عبارت است از سرویسی که این  امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید داده‌ها و فایل‌های وب سایت را ذخیره و آن‌ها را ارائه دهید. هاست در دو نوع اشتراکی و اختصاصی وجود دارد. در هاست اشتراکی چند وب سایت روی یک سرور مشترک میزبانی می‌شوند؛ ولی هاست اختصاصی سرور به شکل کامل برای یک وب سایت یا برنامه می‌باشد.

هاستینگ‌ها خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند که می‌توان به فضای ذخیره‌سازی، پهنای باند، پشتیبانی فنی، امنیت، پنل کنترل، ایمیل و…اشاره کرد. در انتخاب سرویس هاست توجه به نوع نیازها و همچنین اهداف وب سایت شما امری مهم است تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید.

هاست ایران چیست؟

چیزی حدود 15 سال پیش استارت داشتن یک میزبانی وب در ایران زده شد. پس از ان مسئولین مربوطه با پیگیری‌های مضاعف سعی بر راه اندازی هاست ایران کردند. سرور این هاست درکشور ایران میزبانی می‌شود و نه تنها از داخلا کشور بلکه بقیه افراد در سراسر نقاط جهان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند و قابل دسترسی است.

با گذشت زمان افراد با قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین کارایی این هاست آشنا شدند و از آن در پروژه‌های خود استفاده کردند.

هاست ایران چه ویژگی هایی دارد؟

در این بخش به توضیح درباره ویژگی‌های ارائه شده توسط هاست ایران می‌پردازیم.

  • داشتن سرعت بالا

همان‌طور که می‌دانید هاست ایران به علت واقع شدن در موقعیت جغرافیایی کشور خودمان سرعت بسیار بالایی دارد که گاهی به 4 برابر نیز افزایش پیدا می‌کند. این امر می‌تواند منجر به بالارفتن تعداد بازدیدکنندگان و بهبود رتبه سایت شما می‌شود.

  • انطباق با درگاه های اینترنتی

وقتی که شما از هاست ایران استفاده می‌کنید چون سرور این هاست در ایران است با درگاه‌های پرداختی کشور کاملاً منطبق است. این ویژگی هاست ایران را برای وب سایت‌هایی که کاربران در آن باید پرداخت وجه داشته باشند به گزینه‌ای محبوب تبدیل می‌کند.

  • مقرون به صرفه بودن

هزینه مناسب‌تر هاست‌های داخلی به خارجی آن را به گزینه محبوب تبدیل می‌کند و افراد قادر خواهند بود با توجه به بودجه خود به خرید پرداخته و حتی در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایند.

  • رهایی از تحریم

با بهره گیری از این هاست دیگر نگران مشکلانی مثل تحریم و قطعی ارتباط با اینترنت ایران نخواهید بود.

سئو چیست؟

سئو عبارت است از مجموعه روش‌ها و کارهایی که می‌توان در راستای بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو انجام داد. با انجام برخی از این استراتژی‌ها وب سایت شما در موتورهای جستجو بهتر دیده می‌شود و رتبه بهتری را به دست خواهد آورد. این امر منجر به افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان وب سایت شما می‌شود.

هاست ایران یا هاست خارج؟

هر دو این هاست‌ها  به تبع شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند و بسته به نوع نیاز، کاربران و افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. وقتی که شما می‌خواهید از یک سایت بازدید کتید درخواست شما به سرور میزبان ارسال، بعد از آن بررسی و پردازش می‌شود و در نهایت پاسخ آن برای شما ارسال می‌شود. این مسیر هرچه کوتاه‌تر باشد شاهد سرعت بالاتری خواهید بود. این مسئله در انتخاب هاست ایران نیز اثرگذار است. وقتی یک سایت هاست ایران را تهیه می‌کند درخواست‌های شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود که این امر سرعت دسترسی شما به وب‌سایت‌ها را افزایش می‌دهد.

هاست ایران و اثرات آن بر سئو سایت

تأثیر هاست ایران بر سئو سایت امری واضح و آشکار است همان‌طور که توضیح دادیم سرعت بالا می‌تواند بر سئو سایت شما اثر به سزایی بگذارد. این سرعت بالا باعث بهبود تجربه کاربری کاربران شما می‌شود و می‌تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش داده و در نهایت منجر به بهبود جایگاه شما در گوگل و بهبود سئو سایت شما شود.

پویان آی تی ارائه دهنده هاست ایران

اگر به دنبال یک ارائه دهنده معتبر برای هاست ایران هستید پویان آی تی بهترین انتخاب برای شماست! سرویس هاست ایران با تمرکز بر در دسترس بودن، از اینکه وب‌سایت شما در هر زمانی بدون قطعی در دسترس باشد، اطمینان حاصل می‌کند. این امر از طریق استفاده از هاردهای پرسرعت و سرورهای بهینه که در این سرویس استفاده می‌شود، تضمین می‌شود. از طرف دیگر، سرعت بارگذاری صفحات وب سایت شما با استفاده از این سرویس به صورت قابل توجهی افزایش می‌یابد که این امر بهبود تجربه کاربری و بهبود رتبه ‌بندی سایت شما در موتورهای جستجو را نیز تسهیل می‌کند.

این سرویس از هاردهای پرسرعت NVMe استفاده کرده که عملکرد وب ‌سایت شما را بهبود می‌بخشد. با به کارگیری سیستم عامل لینوکس، این سرویس هاست در کشور ایران میزبانی می‌شود و از مزایایی همچون دسترسی پایدار و محدودیت‌های کمتر در شرایط خاص اینترنت کشور برخوردار است.

سؤالات متداول

  • هاست ایران وهاست خارج چه تفاوتی باهم دارند؟

مسلماً تمامی هاست‌ها در کنار شباهت‌هایی که به یکدیگر دارند تفاوت‌هایی نیز خواهند داشت که برای مثال برای هاست ایران و خارج می‌توان به پینگ‌های متفاوت آن‌ها اشاره کرد.

  • به چه دلیل هاست ایران ارائه شده توسط پویان آی تی قیمت پایین‌تری به دیگران دارد؟

ازآنجا که پویان آی تی زیرساخت‌های هاست ایران را بدون واسطه تهیه می‌کند. این سرویس آن همانند دیگر سرویس‌های ارائه شده توسط پویان ای تی قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر ارائه دهندگان دارد.

به این مقاله امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی ها : 0

هنوز هیچ رأیی داده نشده. اولین نفر باشید!

اشتراک گذاری اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایکس کپی کردن لینک پست

و در ادامه بخوانید

اولین دیدگاه را اضافه کنید.

برچسب ها

هاست میزبانی وب سئو